Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan bare huke av for "Load out of date addons" i Addons-bildet (før du velger character) så fortsetter den å virke, kanskje med et par bugs.

 

Tenk også på at Auctioneer ikke er en integrert del av spillet, så å si at du ikke klarer å spille uten den er litt rart. Det er bare en addon. Man bør ikke gjøre seg for avhengig av addons, for plutselig slutter de å utvikle den, og hva gjør man da? Slutter å spille?

 

Alt av ting som er lagt inn i standard-UI'en i nyere tid er ting som har vært bruk i form av addons tidligere. Spille uten å kunne se threat eller mulighet til mer knapper på actionbaren en første baren var ikke brukbart så å si det er rart at folk ikke klarer seg uten addons blir litt dumt.

Lovpriser auctioneer selv. Mulighet til å kjøpe opp mye av ting med høyreklikk eller legge ut stacks av noe uten å splitte opp manuelt har vært gull.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Andre som har opplevd problemer grafikken på skygger i wow for tiden?

 

Jepp, fryktelig irriterende. Endte med at jeg slo av all shadow quality.

Blinkingen dere tenker på? Har det samme problemet

Jepp, konstant blinking. Problemet bare oppstod plutselig. En del venner har fått samme problemet.

Lenke til kommentar
Øyenene dine kan bare se opp til 30 fps så etter det så er det minimale forskjeller i spillopplevelse.

Menneskeøyne ser faktisk normalt 24 FPS, selv om det ikke er så enkelt forklart. Tryggeste er nok å ha 30-35 FPS i tilfelle PCen starter å jobbe litt, og da har man noe å "falle ned på" uten at det skader spillopplevelsen.

Lenke til kommentar
Øyenene dine kan bare se opp til 30 fps så etter det så er det minimale forskjeller i spillopplevelse.

Menneskeøyne ser faktisk normalt 24 FPS, selv om det ikke er så enkelt forklart. Tryggeste er nok å ha 30-35 FPS i tilfelle PCen starter å jobbe litt, og da har man noe å "falle ned på" uten at det skader spillopplevelsen.

Ah, jeg som er feilinformert da. :) Flott at du retter på det.
Lenke til kommentar
Øyenene dine kan bare se opp til 30 fps så etter det så er det minimale forskjeller i spillopplevelse.

Teoretisk ja, men jeg kunne aldri tenkt meg å spille med 25-30 fps konstant.

Man merker forskjell.

 

Du merker alikvel veldig stor forskjell på 60 og 100 fps. Fps du ser på en dataskjerm er laget på den måten at når du kommer høyt nok så starter bildene å flyte sammmen i stedet for å hakke. Men du oppfatter alikevel forskjellen etter dette.

 

Står bra forklart her:

 

http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg merker ikke forskjell fra 30-100, men under 30 begynner jeg å merke at det går litt mer hakkete enn det det burde gjør, flyten forsvinner. Uheldigvis er ikke dualscreen på laptop særlig FPS-sparende, så jeg lever i 30-40 sonen og av og til i 25 sonen på FPSen, og da merker jeg det ganske godt før jeg blir vandt til det :)

Lenke til kommentar

Ofte når jeg står å angriper på en boss og skal skyte explosive shot går det ikke. Skyter mulitshot, explosive, så en steady. Når explosive shot er av cooldown og jeg skal skyte den igjen så går det ikke. Ruller bare sånn global cooldown over den 2-3 ganger før jeg fyrer skuddet.

 

Noen som vet hvorfor dette skjer? skjer aldri med f.eks multishot når jeg skal skyte den etter at cooldownen på den er ferdig. har ingen addons omtrent, så kan ikke være det som fucker det til.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...