Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Forvirrende. Er TotC navnet på både en dungeon og et raid? oO Endret 8. august 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Trial of the Champion og Trial of the Crusader. Navnene er ikke like, men forkortelsen blir jo den samme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ah ... Sånn sett Bare lest forkortelsene og har hatt pause fra WoW i sommer, så var litt forvirrende det der Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Du kan bare huke av for "Load out of date addons" i Addons-bildet (før du velger character) så fortsetter den å virke, kanskje med et par bugs. Tenk også på at Auctioneer ikke er en integrert del av spillet, så å si at du ikke klarer å spille uten den er litt rart. Det er bare en addon. Man bør ikke gjøre seg for avhengig av addons, for plutselig slutter de å utvikle den, og hva gjør man da? Slutter å spille? Alt av ting som er lagt inn i standard-UI'en i nyere tid er ting som har vært bruk i form av addons tidligere. Spille uten å kunne se threat eller mulighet til mer knapper på actionbaren en første baren var ikke brukbart så å si det er rart at folk ikke klarer seg uten addons blir litt dumt. Lovpriser auctioneer selv. Mulighet til å kjøpe opp mye av ting med høyreklikk eller legge ut stacks av noe uten å splitte opp manuelt har vært gull. Endret 8. august 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Andre som har opplevd problemer grafikken på skygger i wow for tiden? Jepp, fryktelig irriterende. Endte med at jeg slo av all shadow quality. Blinkingen dere tenker på? Har det samme problemet Lenke til kommentar
564215 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Andre som har opplevd problemer grafikken på skygger i wow for tiden? Jepp, fryktelig irriterende. Endte med at jeg slo av all shadow quality. Blinkingen dere tenker på? Har det samme problemet Jepp, konstant blinking. Problemet bare oppstod plutselig. En del venner har fått samme problemet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tragisk druid, roller need på et item han ikke kan bruker før om 2 lvl og er et cloth item.. Noe som droppet i ToC Normal. Hadde vunnet hadde det ikke vært for han... jajaj QQ. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jepp, konstant blinking. Problemet bare oppstod plutselig. En del venner har fått samme problemet. Jepp har samme problemet selv, måtte bare skru av shadows jeg, blei drit irriterende. Men FpSen fløy til himmels da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hva er en "okei" fps? Min er SYKT lav, tror jeg. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Øyenene dine kan bare se opp til 30 fps så etter det så er det minimale forskjeller i spillopplevelse. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Øyenene dine kan bare se opp til 30 fps så etter det så er det minimale forskjeller i spillopplevelse. Menneskeøyne ser faktisk normalt 24 FPS, selv om det ikke er så enkelt forklart. Tryggeste er nok å ha 30-35 FPS i tilfelle PCen starter å jobbe litt, og da har man noe å "falle ned på" uten at det skader spillopplevelsen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 "/console shadowinstancing 0" skal visst funke bra mot skyggeproblemet her. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Øyenene dine kan bare se opp til 30 fps så etter det så er det minimale forskjeller i spillopplevelse. Menneskeøyne ser faktisk normalt 24 FPS, selv om det ikke er så enkelt forklart. Tryggeste er nok å ha 30-35 FPS i tilfelle PCen starter å jobbe litt, og da har man noe å "falle ned på" uten at det skader spillopplevelsen. Ah, jeg som er feilinformert da. Flott at du retter på det. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) @Kim Salabim Nå funker det utmerket igjen ja, takk skal du ha Endret 8. august 2009 av Macord Lenke til kommentar
Sati Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Øyenene dine kan bare se opp til 30 fps så etter det så er det minimale forskjeller i spillopplevelse. Teoretisk ja, men jeg kunne aldri tenkt meg å spille med 25-30 fps konstant. Man merker forskjell. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Øyenene dine kan bare se opp til 30 fps så etter det så er det minimale forskjeller i spillopplevelse. Teoretisk ja, men jeg kunne aldri tenkt meg å spille med 25-30 fps konstant. Man merker forskjell. Du merker alikvel veldig stor forskjell på 60 og 100 fps. Fps du ser på en dataskjerm er laget på den måten at når du kommer høyt nok så starter bildene å flyte sammmen i stedet for å hakke. Men du oppfatter alikevel forskjellen etter dette. Står bra forklart her: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 enkelt sagt er det vel mer er bedre, men konstant over 25 skal ikke ha noe å si hvor bra du spiller (pga du får inn samme informasjon) selvom høyere fps gir deg en bedre spill opplevelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg merker ikke forskjell fra 30-100, men under 30 begynner jeg å merke at det går litt mer hakkete enn det det burde gjør, flyten forsvinner. Uheldigvis er ikke dualscreen på laptop særlig FPS-sparende, så jeg lever i 30-40 sonen og av og til i 25 sonen på FPSen, og da merker jeg det ganske godt før jeg blir vandt til det Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Merker ikke stor forskjell i "trege" spill som WoW, men i raske spill som Quake eller Counter-strike så merker man lett forskjell på 60 og 100 fps. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Ofte når jeg står å angriper på en boss og skal skyte explosive shot går det ikke. Skyter mulitshot, explosive, så en steady. Når explosive shot er av cooldown og jeg skal skyte den igjen så går det ikke. Ruller bare sånn global cooldown over den 2-3 ganger før jeg fyrer skuddet. Noen som vet hvorfor dette skjer? skjer aldri med f.eks multishot når jeg skal skyte den etter at cooldownen på den er ferdig. har ingen addons omtrent, så kan ikke være det som fucker det til. Endret 8. august 2009 av Gloms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå