Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Mining er jo en gammel traver.

 

Herbalism har jo gått opp helt vilt etter at inscription kom. Engineering og extracting er også fin fint.

 

Enchanting er toppers, spess for meg som er pala. Puller hele BF og plukker opp netherweave og greens (arcane dust) som er verdt uendelige summer på AH.

 

Og jewelcrafting er også et profession med godt økonomisk utgangspunkt, dog tungt å levle.

-------

Pick and choose.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, tydeligvis noe feil i Blizzard's systemer, jeg har nemlig fått lov til å bruke WOTLK trialen (den 10-dagers) 3 ganger! MOHAHAHAHA

 

Jaja, jeg klager ikke! Nå skal jeg levle warlocken min videre!

 

Hehe jeg fikk bruke den to ganger, før fristelsen ble for stor og jeg aktiverte min gamle konto. Nå har jeg snart to nye chars på 80 fra 70 takket være av.

Lenke til kommentar

Når blir Auctioneer oppdatert, tro? Den er for gammel for at den funker, og jeg prøvde laste ned en annen men den var også for gammel. Hvilken addon skal jeg bruke for å se hvor mye ting koster og hvor mye folk har overpriset tingene i AH?

Har masse ting jeg skal selge, men får ikke gjort det for aner ikke hva prisen er, så banken min er full av shit :(

Lenke til kommentar

Du kan bare huke av for "Load out of date addons" i Addons-bildet (før du velger character) så fortsetter den å virke, kanskje med et par bugs.

 

Tenk også på at Auctioneer ikke er en integrert del av spillet, så å si at du ikke klarer å spille uten den er litt rart. Det er bare en addon. Man bør ikke gjøre seg for avhengig av addons, for plutselig slutter de å utvikle den, og hva gjør man da? Slutter å spille?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du kan bare huke av for "Load out of date addons" i Addons-bildet (før du velger character) så fortsetter den å virke, kanskje med et par bugs.

 

Tenk også på at Auctioneer ikke er en integrert del av spillet, så å si at du ikke klarer å spille uten den er litt rart. Det er bare en addon. Man bør ikke gjøre seg for avhengig av addons, for plutselig slutter de å utvikle den, og hva gjør man da? Slutter å spille?

Haha nei, men liker ikke å bli lurt i AH, folk overpriser jo noe helt sykt :p

Lenke til kommentar

Da ser du bare på tidligere auksjoner med Search. Er ikke værre enn det. Er jo det auctioneer også gjør.

Du finner alltids noen som prøver å selge 20 blomster for 500G, mens de andre ligger på realistiske priser.

 

Nå har jo etter hvert Blizzard implementert addon-features i core-spillet, som f.eks. koordinater. Eller at de prøver å få vekk Questhelper ved å legge objectives på kartet som QH gjør.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...