Beyma Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noen som vet om noen gode fury warr macros? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er det mulig å enable alle questene i questhelper slik at de blir synlige på mappen på en enkel måte? Er stress å måtte klikke "Vis *quest-item/folk-som-skal-drepes/der-man-skal-levere-inn/ol.* på kartet" x 1000 hver gang jeg relogger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du har nok bare aktivert level-restriction eller noe. Let litt i innstillingene etter noe sånt og se om det funker da Lenke til kommentar
War Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nå vet jeg hvorfor ytvid-raid-timer-id knappen kom. Pga det tar 30 timer å komme seg inn i instancen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Guildet entret Trial of the Crusader igår. Gikk gjennom taktikken. Buffa opp og starta. Oneshot. "Uh... what do we do now?... Hey, let's go Ulduar!" Så tok vi Hodir og Thorim Hardmode igjen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja, samme da vi gjorde det første gang. Men satser på det blir verre på heroic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Går det an å disable den quest log-saken? Jeg foretrekker å bruke Lightheaded, da den tar med comments fra wowhead Lenke til kommentar
wailer Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 kan man fortsatte ikke kjøpe våpen for honor? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nei, og det kommer nok aldri til å skje igjen heller. Ihvertfall ikke denne expansion. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen som vet om en ålreit pve specc til en lvl 70 rogue? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen som vet om en ålreit pve specc til en lvl 70 rogue? Tenker du på til å levele med? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er det bare jeg som står fast i loadingscreen nå? Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg gjorde, den frøys på en viss character helt på slutten.. Bare lasta inn WTF og Interface på nytt jeg så var det i orden! Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen her som har (power)levla jewelcrafting fra 1-450 og kan si meg roughly hvor mye gull det kommer til å koste? Dette er uten å farme matrialer selv. Vet at det spørs på AHprisene på relmen min osv (Stormscale), men sånn ca liksom... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg brukte 4,5k når jeg levlet, levlet det bare til jeg 375though siden jeg hadde maaaasse Wotlk mats. Kjøpte ALT jeg trengte, og dentarg er jo så low populated at alt kostet skitmye Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen som vet om en ålreit pve specc til en lvl 70 rogue? Personlig vil jeg anbefale mutilate for 2 ting. Man dreper targets 1 on 1 eller 1 on 2 veldig fort. Og for pvp sin del så er det ikke scalet til lvl 70 så du rocker gata Bli vel sånn ca slik. Dette er for ren levling, bruk resten av poenge til å fulle ut assassination. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen her som har (power)levla jewelcrafting fra 1-450 og kan si meg roughly hvor mye gull det kommer til å koste? Dette er uten å farme matrialer selv. Vet at det spørs på AHprisene på relmen min osv (Stormscale), men sånn ca liksom... Jepp, jeg powerlevelet JC fra 1-450 for noen få dager siden før patchen. Jeg endte opp med kostnader på ca 5000g. Ikke så verst i grunn med tanke på at jeg nå drar inn helt latterlig med gull. Bare mens jeg var på jobb i 6 timer i dag så fant jeg over 2000g i mailboxen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Noen her som har (power)levla jewelcrafting fra 1-450 og kan si meg roughly hvor mye gull det kommer til å koste? Dette er uten å farme matrialer selv. Vet at det spørs på AHprisene på relmen min osv (Stormscale), men sånn ca liksom... http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=3&sid=1#42 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=2&sid=1#35 Følger disse selv, farma mine egne minerals, men gems (citrine etc.) blir forsatt oppimot en samla sum på 2k gull. Edit: Og det er 1-300. Endret 7. august 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hvilke professions er best for å tjene mye? Endret 7. august 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå