Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Beast Mastery er helt klart best for leveling opp til 80. Siste talentet til Beast Mastery er gull verdt, spesielt mot slutten av 70tallet :)

EDIT: Det var talentspec du var ute etter ja. Dette specced hadde jeg på level 65. Da valgte jeg Lethal Shots som mine første talent points, og fikk Beast Mastery på level 65. Anbefales. Etter det bygger du videre, anbefaler Animal Handler og Longevity som snarest anvendte talent points.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skjønte jeg hvorfor jeg sugde, jeg må sette alle talentpoengene igjen :mad: Noen som vet om den beste beast mastery for hunter lvl 60?

Dette speccet varer hele veien til 80, og inn til raid-instanser skulle du besøke de. ;)

For Heroics/Raids rett etter ding er Survival det beste valget: Clicky

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

Jeg får ikke logga på wow.

I går spilte jeg helt fint, i dag fikk jeg "unable to connect" 10 ganger før jeg kom inn, så dca jeg og nå kommer jeg ikke inn.

Jeg får heller ikke åpna Blizzards sider, battle,net funker ikke, ikke wow-europe heller.

Kompisene min spiller og kommer inn på alle nevnte nettsider. Jeg har nett, holder skype samtale laggfritt atm. Og nettsider er like raske som vanlig (bortsett fra at diskusjon.no er veldig treig, men vet ikke om det er en del av problemet).

Har ikke endra noe på maskinen siden i går eller siden jeg kom inn i stad, men får ikke kontakt med noe av blizz....

Noen som har hatt samme problem og har en eventuell løsning? :)

Edit: virker som det er problemer med utenlandske ting elns.

Sol.no kommer raskt opp, facebook kommer opp, men bruker lang tid, og når ting laster her på forumet står det venter på en eller annen adserver.de men til slutt kommer det opp her og.

Endret av tmg
Lenke til kommentar
Server shutdown på en torsdag? oO

Hotfix også videre. Jeg hadde en litt morsom bug i dag, alle healingspellene mine critta konstant :D

Bruker vel sånn tilfeldigvis ikke SCT?

Alle incomming heals i parrot kommer som crit til meg. :o

Bandasje som critter ftw:p

XT var også svært hissig med spawning av adds. Nesten så jeg synes synd på de som gjør han på normal mode.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Bruker vel sånn tilfeldigvis ikke SCT?

Ikke for øyeblikket, hadde jeg brukt det hadde jeg brukt Parrot også. Og jeg sjekka med tooltippen, Holy Light critta for 600-800 mens uten crit skal den kun treffe for opptil 400 :)

Dog er det ikke lengre slik nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg synes ikke det, vet ikke helt hvorfor, føler bare hele tiden at det er noe som mangler når jeg bruker MSBT i forhold til Parrot :p

Lenke til kommentar

Elsker ToC, har fått 3 eller 4 nye epic's der som eg trengte på normal(den ene på hc)(ganske dårlig gearet) + at det er gøy med noe nytt, men liker ikke hun damen som er av og til i 2. bossfight hvertfall ikke siden de andre i groupen ikkje forstod at hun ikkje kunne dø mens "minnet" var der...

Endret av Semic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...