Heimdalen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Fortsatt ingen som vet hvorfor jeg ikke får slettet quest i loggen min? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Patchen passet meg slik sett utmerket. Har endret fokus fra tank / Holy på paladinen til tank /DPS fordi det er det som trenges mest per i dag i guilden og dermed var det greit å kunne suse gjennom et par Trial of the champion normal og supe til seg et lass med brukbare items. Gikk fra 0 til 303 på hit stigen bare i dag. Mangler bare at jeg får hendene på glyph of seal of corruption så jeg får mer expertise. Litt morsomt nå, fått lysten tilbake til å gjøre dungeons og. Alt i alt er jeg ikke negativ til denne patchen. Lenke til kommentar
TheFuneral Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Synes denne patchen var ganske konge, 1shotta nye 25man bossene Kansje det også blir Ironbound denne helga \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så dere sier at den nye instancen er utrolig lett i forhold til f.eks. Ulduar? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Fortsatt ingen som vet hvorfor jeg ikke får slettet quest i loggen min? Du har en annen quest addon som double wide? Disable i såfall. Synes denne patchen var ganske konge, 1shotta nye 25man bossene Kansje det også blir Ironbound denne helga \o/ Vi one shotta også, og får kanskje ironbound denne helga. Tør jeg spørre hvor du holder til? :o Så dere sier at den nye instancen er utrolig lett i forhold til f.eks. Ulduar? Well. Easy mode er lett i både ulduar og Coliseum. Nå vet jeg ikke hvordan hard modes i coliseum er men ... Endret 6. august 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Åja, hehe, trodde alle sammen var på hard modes jeg. Men daså, da får vi vel bare avvente litt og se EDIT: Altså at spillerene spiller på hard mode, ikke at det bare er hard mode. Endret 6. august 2009 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hardmodes (kalles heroic nå) i Coliseum er ikke tilgjenlig før etter alle bossene er deafeta på normal mode så vidt jeg har fått med meg, og det blir unlocka 1 boss per uke. Endret 6. august 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kan iallefall si at den nye 5man instancen er noe av det mest utfordrende og mest spennende jeg har prøvd på veldig, veldig lenge. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg synes den nye 5 man instancen var helt grei jeg. Farma normal noen ganger for å få tanking trinketen fra siste bossen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Server shutdown på en torsdag? oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Server shutdown på en torsdag? oO Hotfix også videre. Jeg hadde en litt morsom bug i dag, alle healingspellene mine critta konstant Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nice. Jeg fikk denne på opptil flere chars: Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hmm.. gjorde ToC heroic.. og items som dropped var ilvl 219.. trodde fra mmo-champion etc.. de "bare" var 213... kanskje jeg så feil?... Er nok ikke umulig at du så en ilevel 219. Nå etter patchen er det flere items og max ilvl er 245 tror jeg. Hmmm.. ser ut som at det stemmer og at en hotfix justerer stats for å reflektere item level: 8/5/09 * The weapon damage and armor of items dropped in the 5-man Coliseum Heroic version have been updated to match their item level. ... ... Lenke til kommentar
tmg Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg får unable to connect konstant -,- Etter 10 forsøk kom jeg inn, hadde 2k ms i icecrown og så etter å ha gjort noen quests ble jeg dca, gjett hva; "Unable to connect" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hva har skjedd med prisene på AH? Ting jeg solgte for flere gull går nå som noen sølv? Iallefall om jeg skal stole på auctioneer.... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så dere sier at den nye instancen er utrolig lett i forhold til f.eks. Ulduar? Alt for tidlig å si enda. Icehowl er nok vanskeligere enn både FL og XT, muligens Razorscale og Ignis også (alle disse etter nerf altså). Det gjenstår å se hvor vanskelig resten vil bli. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Ingen av questene mine syns på kartet med questhelper, hva er problemet? Må jeg instl det på nytt? Edit: når jeg går å sjekker om de står på, står det "out of date" bak alle addonsene. Kvifor? Endret 6. august 2009 av Stine Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Du må laste ned ny versjon av QuestHelper. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nå skjønte jeg hvorfor jeg sugde, jeg må sette alle talentpoengene igjen Noen som vet om den beste beast mastery for hunter lvl 60? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå