Ercles Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Icehowl nede. Virker ikke som om heroic er tilgjengelig enda? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Finner ikke Glyph vinduet! Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen andre som ikke kan slette Quest? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Prøve å poste det her også, kanskje noen andre ser / leser akkurat denne halvdesperate bønnen. Hva kan være galt? Har ingen Addons, og spilte i hele går, så kan det være drivere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Finner ikke Glyph vinduet! De står i talentvinduet. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Finner ikke Glyph vinduet! De står i talentvinduet. Liez! Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Prøve å poste det her også, kanskje noen andre ser / leser akkurat denne halvdesperate bønnen. Hva kan være galt? Har ingen Addons, og spilte i hele går, så kan det være drivere? Slettet Cache, WTF og Interface-mappene? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har det samme som denne fyren -> http://answers.yahoo.com/question/index?qi...04220132AAEjAKy Men løsningen der hjalp meg ikke heller så er på nippet til å drite i alt sammen og finne på noe annet altså Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det var i talent vinduet før patchen hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Finner ikke Glyph vinduet! De står i talentvinduet. Er i talentvinduet her også. der den var før patchen. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 2 timer forran gruul 2 timer forran kara. Kommer ikke inn på en dritt og blizzard holder på med RAF? Snakk om å ta seg vann over hodet. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) En venn flyttet en character istad. Fulgte alt som det stod og vi endte til slutt opp på "Sucsess! You'r character has been moved blablabla", men characteren er ikke på serveren og det er ikke mulig å spille på den. Noen som vet? Følgende står på WoW-europe: "Step 7: Finalize Payment - This is the step where the credit card will be charged after you have selected which transfers you would like to finalize. After you finish this step, the characters you have chosen to transer will be moved immediately and ready to play" Edit: Lagde en "New Character" og plutselig var han der. Endret 6. august 2009 av Skumtroll Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hmm.. gjorde ToC heroic.. og items som dropped var ilvl 219.. trodde fra mmo-champion etc.. de "bare" var 213... kanskje jeg så feil?... Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hmm.. gjorde ToC heroic.. og items som dropped var ilvl 219.. trodde fra mmo-champion etc.. de "bare" var 213... kanskje jeg så feil?... Er nok ikke umulig at du så en ilevel 219. Nå etter patchen er det flere items og max ilvl er 245 tror jeg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så langt er jeg skuffa, mista feelingen for WoW helt. Kan ikke sette fingeren på hvorfor eller noe Blir vel en uke der jeg logger på for JC-daily og en AH-scan så får jeg den nok tilbake Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg elsker patchen, har gått fra null til gull på locken i dag. Er visst større forskjell på 1100 og 1900 SP enn jeg trodde. Mangler bare daggern (som er LATTERLIG stor upgrade) så har jeg alt derfra som er verdt det tror jeg. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så langt er jeg skuffa, mista feelingen for WoW helt.Kan ikke sette fingeren på hvorfor eller noe Blir vel en uke der jeg logger på for JC-daily og en AH-scan så får jeg den nok tilbake Samme her! Kom nettopp hjem etter å ha vært borte i over en måned, ble i tillegg ganske rart å komme hjem igjen. Når slike endringer skjer samtidig, mister jeg helt gleden for forskjellige ting. Er ganske rar på dette området, men akkurat nå føler jeg ikke for wow i det hele tatt. Ei heller å bo hjemme. Drittplass. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Bah, Blizzard lager en fantastisk BG men folk har jo så lite intelligente at en BG som går ut på mer en å kapre ett flagg eller denge en enkelt mob blir for mye for de. Argh! Lenke til kommentar
Macord Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg elsker patchen, har gått fra null til gull på locken i dag. Er visst større forskjell på 1100 og 1900 SP enn jeg trodde. Mangler bare daggern (som er LATTERLIG stor upgrade) så har jeg alt derfra som er verdt det tror jeg. Takk mottas med glede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå