Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En venn flyttet en character istad. Fulgte alt som det stod og vi endte til slutt opp på "Sucsess! You'r character has been moved blablabla", men characteren er ikke på serveren og det er ikke mulig å spille på den. Noen som vet?

Følgende står på WoW-europe: "Step 7: Finalize Payment - This is the step where the credit card will be charged after you have selected which transfers you would like to finalize. After you finish this step, the characters you have chosen to transer will be moved immediately and ready to play"

Edit: Lagde en "New Character" og plutselig var han der. :)

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Hmm.. gjorde ToC heroic.. og items som dropped var ilvl 219.. trodde fra mmo-champion etc.. de "bare" var 213... kanskje jeg så feil?... :hmm:

Er nok ikke umulig at du så en ilevel 219.

Nå etter patchen er det flere items og max ilvl er 245 tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg elsker patchen, har gått fra null til gull på locken i dag.

Er visst større forskjell på 1100 og 1900 SP enn jeg trodde.

Mangler bare daggern (som er LATTERLIG stor upgrade) så har jeg alt derfra som er verdt det tror jeg.

Lenke til kommentar
Så langt er jeg skuffa, mista feelingen for WoW helt.

Kan ikke sette fingeren på hvorfor eller noe ;)

Blir vel en uke der jeg logger på for JC-daily og en AH-scan så får jeg den nok tilbake :)

Samme her! Kom nettopp hjem etter å ha vært borte i over en måned, ble i tillegg ganske rart å komme hjem igjen. Når slike endringer skjer samtidig, mister jeg helt gleden for forskjellige ting. Er ganske rar på dette området, men akkurat nå føler jeg ikke for wow i det hele tatt. Ei heller å bo hjemme. Drittplass.

Lenke til kommentar
Jeg elsker patchen, har gått fra null til gull på locken i dag.

Er visst større forskjell på 1100 og 1900 SP enn jeg trodde.

Mangler bare daggern (som er LATTERLIG stor upgrade) så har jeg alt derfra som er verdt det tror jeg.

Takk mottas med glede :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...