Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke noe jeg :p

Når jeg trykker på en ( setter i fokus) da lagger det noe syyyyykt, Vil ikke tro det er noe problem med maskina ( nesten ny) var ikke sån før Patchen kom. Samme når jeg angriper, Lagger noe syykt. Men når jeg går rundt så går det glatt..... :hmm:

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke opp noen servere på realmlisten. Jeg har tydeligvis fått den amerikanske patchen, for det står enUS i data-folderen i wow-mappen. Nytter heller ikke at jeg endrer på realmlisten min til eu.logon.osvosv

Prøvde å nedgradere og patche på nytt igjen, men har fortsatt samme problemet.

Wut to do?

Lenke til kommentar

maaange wipes her nå... :p

Hallo, kunne trengt litt hjelp her. driver å patcher, spiller, men downloaden stopper, fordi jeg tydeligvis er ''behind a fire wall'' .. Windows firewallen er altså off. noe jeg kan gjøre? vil veldig gjerne teste nye patchen :>

Last ned patchen ifra denne siden.

Lenke til kommentar

Det nye instancet ble rett og slett kjedelig Blizzard har gjort det bra med fightene generelt sett, men hva gjør det da man feier gjennom det på normal,og heroic uten en eneste utfordring. Det var alt for enkelt rett og slett. Vi hadde null problemer og wipa ikke en gang. Det ble liksom sånn når du var ferdig. "Var det alt bossene presterte??"

Dem burde fått en buff. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...