Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Typisk, her tenkte jeg å begynne og spille WoW igjen etter å ha hatt ferie fra spillet siden juni engang, og så er både Frostwhisper og Ravencrest nede. Ja ja, ikke får jeg spilt AO heller. >< Ut i sola igjen da Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som vet om noen problemer med accounter som er merget med battle.net? Jeg prøver å logge meg inn i spillet med battle.net eposten og passordet der, men det fungerer ikke? Samme her, får bare "unable to connect", fikk beskjed om å vente litt. Må åpne opp en port i brannmuren deres, battle.net-pålogging krever litt mer enn vanlig -.- - Allow port 3724 TCP out/in http://us.blizzard.com/support/article.xml...rue%3Frhtml%3Dy http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=1 Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jaja, får gjøre litt husarbeid isteddet for å spille... Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har problemer med å logge inn og entre realmen.. Har dette mest sannsynlig med stor pågang å gjøre? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg nevnte samme problemet et par sider tilbake i denne tråden..Jeg får logga inn med min ikke-merga account, men Battle.net accounten min virker ikke Neeei Er det lenge siden du merget? Det er flere måneder siden jeg merga ;s Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Har problemer med å logge inn og entre realmen.. Har dette mest sannsynlig med stor pågang å gjøre? Helt sikkert.. sinnsykt mange som prøver å komme inn samtidig. Kom for øvrig inn på Hellscream akkurat nå... Endret 5. august 2009 av pax1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har HS i Dalaran, hva skjer hvis jeg skal logge på hos noen som ikke har WotLK? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kommer ikke inn på EU forumet (som vanlig når det er patchday), men på US forumet er det ihvertfall masse folk som har samme problem med å få connection. Problemet deres begynte etter patchen gikk live, uavhengig av når de merget med battle.net. Men men, skulle tatt seg ut at Blizzard faktisk hadde klart å gi ut noe uten å samtidig ødelegge noe. Lenke til kommentar
Sati Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har HS i Dalaran, hva skjer hvis jeg skal logge på hos noen som ikke har WotLK? Du får beskjed når du prøver å logge inn om at accounten har WotLK og at den må lastes ned før du kan logge inn. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Faen, har dukka opp et problem for meg nå etter patchen, er mulig det ikke er WoW-relatert: Datamusa mi mister noen ganger fokus på spillet, kan fortsatt bevege cursor rundt, men verken høyre eller venstre museknapp fungerer. Det blir fikset ved å tabbe inn og ut, men dette skjer en gang i minuttet, og er derfor ekstremt irriterende. Noen som har peiling? Skjer forøvrig ikke i verken Firefox eller andre spill. Akkurat nå kjører jeg helt uten addons. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Koslig med patch day vettu. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvorfor har jeg en sånn "objectives"-rute på venstre side av skjermen? Kan jeg ta den vekk? :s Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har sjekket og ser ut til at jeg har porter osv i orden på maskina mi. Hvis det ikke skjer noen forandring i løpet av de neste timene ringer jeg support og får de til å unmerge. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som vet om noen problemer med accounter som er merget med battle.net? Jeg prøver å logge meg inn i spillet med battle.net eposten og passordet der, men det fungerer ikke? Har samme problemet jeg også. Jeg merget for ca. 3 timer siden og kommer ikke inn enda. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) nvm I FAIL -.- Endret 5. august 2009 av Submit Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 http://www.wowhead.com/?item=47175 Epic item fra førsteboss i den nye instancen. Verdens letteste fight, helt utrolig! Lenke til kommentar
War Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hva/hvor er denne nye instancen VS de andre? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 http://www.wowhead.com/?items&filter=q...crs=1;crv=0#0+1 Her er alt som kom med patchen som er ilevel 200-213 ( mesteparten er trolig fra nye 5man ) Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Epic item fra hver boss i 5man normal i den nye instancen. Man blir IKKE sava. Lykke til med farminga Skal starte heroic nå! Endret 5. august 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har sjekket og ser ut til at jeg har porter osv i orden på maskina mi. Hvis det ikke skjer noen forandring i løpet av de neste timene ringer jeg support og får de til å unmerge. Jeg og, jeg synes vi får alt for lite informasjon om problemet i tillegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå