Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ser ut som det er pga. en AddOn Skal prøve å slette WTF og Interface mappa da. Hjalp ikke en døyt. Spilte i går og da var det fint, men etter jeg hadde ordnet saker og ting med patchen, ble det helt på trynet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som vet om noen problemer med accounter som er merget med battle.net? Jeg prøver å logge meg inn i spillet med battle.net eposten og passordet der, men det fungerer ikke? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Samme her, får bare "unable to connect", fikk beskjed om å vente litt. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Om du har merget accounten din og wowaccounten er nede får du heller ikke logget in gennom battle.net. Og er battle.net nede kommer du heller ikke in på wowaccount. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Men er inne på battle.net, og var inne på wowaccounten før jeg merget, så det skal ikke være problemet. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 bah, endelig kom servern opp, åsså er jeg stuck på loadingscreen :/ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Men det skal jo ikke være noe galt med wowaccounten min? Merget den i går kveld eller noe slikt. Jeg får logget inn på battle.net, men ikke inn i selve spillet. Det står bare "Unable to connect. Please try again later". Skal ikke være nettet heller, for samboeren har ingen problemer (annet enn at serveren ikke er oppe enda). Lenke til kommentar
War Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja, ingen nye lvl 1 før alle servere er oppe på patchday hadde spart blizz for mye trøbbel. Ikke bare lagger det mene hele servere detter ned igjen pga det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er på lightbringer, om noen andre får den samme feilmeldingen.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Var visst en på irc som nevne det problemet. Så er ikke sikkert du er alene. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg nevnte samme problemet et par sider tilbake i denne tråden.. Jeg får logga inn med min ikke-merga account, men Battle.net accounten min virker ikke Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 er hellscream oppe? noen som vet det? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 er hellscream oppe? noen som vet det? Ser ikke sånn ut, nei... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg nevnte samme problemet et par sider tilbake i denne tråden..Jeg får logga inn med min ikke-merga account, men Battle.net accounten min virker ikke Neeei Er det lenge siden du merget? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 er hellscream oppe? noen som vet det? Ser ikke sånn ut, nei... Ikke så langt jeg kan se. Syns ofte det er problemer med Hellscream, men det er sikkert helt subjektivt og slik alle føler ang. "sin" server Lenke til kommentar
tmg Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg kom inn med min merga account, så neppe et problem Kommer ikke forbi "Retrieving character list" på servern min(Grim Batol), og kompisen min er stuck i loading screen. Men på emerald dream hvor jeg har noen 100 år gamle alts kommer jeg rett inn og han hoppe problemfritt rundt -,- Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Herregud, balnazzar har extended maintainence hver jævla uke, bli sånn passe gal av det. Nå står det at Balnazzar ikke har det, men likevel er den nede. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 tar nok en del timer før alt er stabilt kanskje hele dagen ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå