PSV Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Si meg, er det én ledig plass på hver server eller noe slikt nå? Nummer 8000 i en kø på en server som normalt er Medium må være feil. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Nei da er 5964milliarder lvl 1 der som ikke kommer inn på sin server. På arathor er det ca 400 lvl 1 i SW som har laget egene guilds [ My server is down ] Endret 5. august 2009 av War Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kunne gjerne vært 30000 i kø med slikt køsystem. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Lurer på om jeg har installert amerikansk versjon av patchen. Viser bare amerikanske servere -_- Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Eller, så kan du gå inn på denne siden og bruke ca 1 time. Forsøkte det med men tror det er andre som har tenkt samme tanke for jeg fikk ikke noe merkbar økning på noen av de sidene, desverre. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Serverne som er oppe nå kommer garantert til å krasje før eller senere, og blizzard kan for det selv når de ikke fyrer opp alle med en gang. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Lurer på om jeg har installert amerikansk versjon av patchen. Viser bare amerikanske servere -_- Hvis den viser amerikanske servere har du også amerikansk klient. Hvis du har europeisk klient får du feilmelding dersom du installerer feil patch. Endret 5. august 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nei da er 5964milliarder lvl 1 der som ikke kommer inn på sin server. På arathor er det ca 400 lvl 1 i SW som har laget egene guilds [ My server is down ] Hva er vitsen? "Vår server er nede så nå skal vi lage helvete for de som har serverne sine oppe" For en barnslig mentalitet. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Gøy. Eller bare ikke. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Haha moro! Håper jeg også kommer inn der snart! Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Forsøkte det med men tror det er andre som har tenkt samme tanke for jeg fikk ikke noe merkbar økning på noen av de sidene, desverre. Prøvd å skru av peer-to-peer i downloaderen? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tviler på at de serverne som er oppe nå kommer til å krasje, det er derfor blizzard har Queue systemet, serverene blir ikke belastet av alle som prøver å connecte, bare de som allerede har kommet seg inn, så burde ikke være et problem, men må si det er lenge siden jeg har sett queue sist, tror ikke jeg har sett det siden vanilla wow Lenke til kommentar
Oook Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvordan fjerner jeg den amerikanske versjonen av 3.2 og legger inn den europeiske? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Lurer på om jeg har installert amerikansk versjon av patchen. Viser bare amerikanske servere -_- Dersom du lastet ned fra patchmirror fra USA skal vel ikke ha noe å si. Du kan endre på realmlist.wtf i WoW-mappen din og endre det til: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com Så skal spillet gå over til Europa EDIT: Liten feil i koden. Endret 5. august 2009 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvordan får jeg tilbake knappene mine? ;s Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ser ut som det er pga. en AddOn Lenke til kommentar
Oook Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er kanskje ikke det som er problemet mitt da, for realmlisten min står på det. Jeg får ikke opp noen servere i realmlisten min, og de serverne det står at det er forlenget servicetid på er amerikanske, altså det som står der man logger inn. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ser ut som det er pga. en AddOn Skal prøve å slette WTF og Interface mappa da. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dette gidder jeg ikke, går ut å jobber med tæænen Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nei da er 5964milliarder lvl 1 der som ikke kommer inn på sin server. På arathor er det ca 400 lvl 1 i SW som har laget egene guilds [ My server is down ] Hva er vitsen? "Vår server er nede så nå skal vi lage helvete for de som har serverne sine oppe" For en barnslig mentalitet. De skulle stengt mulighetene til å lage nye chars i de få timene dette er snakk om. Det er flere måneder mellom hver gang så jeg ser ikke at det vil være et problem for noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå