Bredoc Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Samme her. Alle realms er fortsatt nede. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Blir vel utsatt til 17.00 snart. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) For å oppmuntre spillere til å teste flere aspekter av spillet. Det var smart da, jeg har noen honorpoeng liggende, når jeg kommer inn stikker jeg til pvp-vendorene , regner med at det er en haug av pve gear der så jeg kan få med meg pve delen av spillet selv om jeg er en pvper. Hva er det egentlig blizz holder på med? Install patch- reboot servere og så.....justere viftene? chatte på msn? Hva annet er det de kan fikse på nå som tar lang tid, er det en feil som må hotfixes må jo den lages og sendes til alle serverene, hadde tatt evigheter. Og har dem ikke kopier av servere hvor de kan teste patchene? Og hvordan kan det da ta så lang tid? Lærer de heller aldri fra andre patchinger så man kan forbedre seg? Endret 5. august 2009 av War Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kunne logge inn med en gang selv etter jeg merget min. Får bare unable to connect jeg. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Haha, alldeles ikke sjokkert nei, men hadde jo kanskje håpet... nei, drømt, om at det skulle bli anderledes denne gangen. MEN NÆÆÆÆ, KLOKKA ER 15:09, HVAAAAAA?! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Blir vel utsatt til 17.00 snart. +1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 /care Heller en patch med mindre bugs enn en hastet release. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har et spørsmål ang. battle.net account, tipper jeg har skjønt det rett - Vil bare ha en bekreftelse. Jeg har 2 accounts som jeg spiller på men de er laget på 2 forskjellige e-mails. Ved og lage en battle.net account vil dette merge de 2 accountene eller vil de forbli 2 separerte accounts som jeg må kjøpe på gametime til hver enkelt? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Mange servere som kom online nå Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kunne logge inn med en gang selv etter jeg merget min. Får bare unable to connect jeg. Vet ikke hva det kan skyldes. Kan selv logge på men realmlista er tom. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kunne også logge på tidligere, men etter jeg merga står det bare unable to connect. Får vente å se litt utover dagen, har ikke no hast. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Gleder meg til å begynner! er på min føste Warrior i lvl 57 ( 59% på xp) så få kommet meg in i Outland! Endret 5. august 2009 av -Mannemann Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hva er det egentlig blizz holder på med?Install patch- reboot servere og så.....justere viftene? chatte på msn? Hva annet er det de kan fikse på nå som tar lang tid, er det en feil som må hotfixes må jo den lages og sendes til alle serverene, hadde tatt evigheter. Og har dem ikke kopier av servere hvor de kan teste patchene? Og hvordan kan det da ta så lang tid? Lærer de heller aldri fra andre patchinger så man kan forbedre seg? Hvis du ikke har noen som helst peiling om hva som kreves at et servermiljø, kan du like godt holde tankene dine for deg selv. Selvsagt har de testa det på andre servere (Test realm?), men noe går alltid galt. Det er et eller annet som alltid kræsjer. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kunne også logge på tidligere, men etter jeg merga står det bare unable to connect. Får vente å se litt utover dagen, har ikke no hast. Sto det til meg også når jeg merga, bare vent en times tid elns, så skal det funke, gjorde værtfall d til meg Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hva er egentlig vitsen med pvp gear-drop i pve?Jeg kan skaffe 900 res full epic uberimba og så stikke til arena uten å sa drept `en annen spiller før. Veldig få av de som gjør det på denne måten klarer å utnytte gearet de har skaffet seg og de som klarer å utnytte det fortjener det.... Så det er helt greit for meg. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Kim92; Gjør det sikkert, tviler ikke på Blizzard sånn egentlig, men lar meg fort rive med i frustrasjon Endret 5. august 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hahah, nesten alle serverene som er online nå er queued Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hahah, nesten alle serverene som er online nå er queued Er kanskje ikke så rart. Jeg vil tro at det er en del som venter på å få logge på idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå