Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Typisk når det kommer patch at det skal gå utover meg, alle knappene min er fucka og ingenting funker. Nei, drit en lang i det altså. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kommer inn jeg og, har merga med batte.net. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 "The ring of valor" -The flame wall has been removed >_>_>_>_>_>_> Og takk for det. Kanskje den mest tilbakestående mekanismen noensinne i WoW Arena. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 "The ring of valor" -The flame wall has been removed >_>_>_>_>_>_> Og takk for det. Kanskje den mest tilbakestående mekanismen noensinne i WoW Arena. Ja fy faen, folk som vinner fordi man blir feara inni den er så latterlig. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Fear er ikke så ille, Mind Control er. :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skulle ønske de kunne tatt Arena-delen av WoW og putta det i et separert spill eller separerte servere. Er så lei av PvP-nerfs i et PvE-spill. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da var account's merged Lenke til kommentar
War Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hva er egentlig vitsen med pvp gear-drop i pve? Jeg kan skaffe 900 res full epic uberimba og så stikke til arena uten å sa drept `en annen spiller før. Endret 5. august 2009 av War Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 For at det skal være enklere å komme blandt topplasseringene. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hva er egentlig vitsen med pvp gear-drop i pve?Jeg kan skaffe 900 res full epic uberimba og så stikke til arena uten å sa drept `en annen spiller før. Det er wotlk, havlparten av alle ting som blir gjort er så meningsløst av blizzard :s Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hva er egentlig vitsen med pvp gear-drop i pve?Jeg kan skaffe 900 res full epic uberimba og så stikke til arena uten å sa drept `en annen spiller før. For å oppmuntre spillere til å teste flere aspekter av spillet. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 syns serverne kan komme opp snart Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg fikk critical error hver gang jeg startet spillet etter patch :\ Men repair fiksa det heldigvis Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hyggelig å våkne opp til dette.Hadde satt background dowloader til nedlasting, sjekket at den var startet og alt. Står opp og ser at ingen ting er lastet ned og takket være kombinasjon av tregt internett og mange som laster ned samtidig er det 6 timer å vente til nedlastingen av patchen er ferdig. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kjører repair nå, men må innrømme at jeg ikke har troen på at meny knappene mine begynner å funke av den grunn. Wish me luck Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Eller, så kan du gå inn på denne siden og bruke ca 1 time. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ser ut som jeg var heldig som tok ned hele patchen via Background Downloader igår Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tar det lang tid før mang kan logge inn på WoW etter at man har merga accounten med battle.net? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kunne logge inn med en gang selv etter jeg merget min. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 DET STÅR 15:00, NÅ ER KLOKKEN 15:03, OG JEG KOMMER IKKE INN??? HVA?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå