Crispin Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 The file "WoW.exe" could not be found. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. Får jeg under patching. Har nytt OS og wow er på egen disk, wow har fungert lenge ved å starte spillet fra den andre disken. Blir jeg nødt til å reinstalle? Kjør wow.exe som administrator. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen flere som liker WoW så godt at de levler chars, sletter dem, levler mange chars igjen, sletter, levler.. 10 ganger minst? Nå har jeg bestemt meg for å levle for siste gang, og ikke slette dem, hehe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da har du ikke spilt lenge nok. Altså over 3 år. Da blir man dødslei av alle startsonene uansett. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg liker det IKKE, synes det er morsomt å lvle i nytt content ett par ganger før det blir bleh. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hm, jeg får ikke til å accepte siden jeg ikke kan scrolle. Bra bra. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Page down, piltaster kanskje.. ? Endret 5. august 2009 av pax1 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nop, ingenting funker, etter noen sekunder låser spillet seg og blir lukket. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 "The ring of valor" -The flame wall has been removed >_>_>_>_>_>_> Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nop, ingenting funker, etter noen sekunder låser spillet seg og blir lukket. Kjedelig... Er de for øvrig ferdig med maintenance?... Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som logga på Maelstrom? Tror serveren kræsja pga. flere tusen level 1 chars. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hadde vært morsomt å fått se hvordan de jobber etc så vi kan få forståelse for hva og hvorfor det tar lang tid D: Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen ting er bedre uvisst, vil helst ikke ha medfølelse når de ikke klarer å opprettholde en frist. Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noe bra jeg kan få fra RFC? Starta en ny priest Og har egentlig aldri gått der skikkelig på leeeenge, så husker ikke hvordan det er med armor og sånt der. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 www.wow-loot.com er kjekk, bare huk av priest så ser du hva av drop som dropper til prest i alle quest i wow, i tillegg til quest items som er kjekke for deg ) Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kjekt å gå der for å bli kvitt hvit gearet og få litt stats på kroppen, er også en stund siden det kom flere blues der inne Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noe bra jeg kan få fra RFC? Starta en ny priest Og har egentlig aldri gått der skikkelig på leeeenge, så husker ikke hvordan det er med armor og sånt der. http://www.wowhead.com/?zone=2437#drops Du kan jo se etter selv Er en grei chest og bracers der Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Noen andre med Battle.net accounts her som ikke får logga inn? Jeg får bare "Unable to connect. Please try again later. If the problem persists, please contact technical support at <link>"... edit: fant nettopp en tråd med mange som har samme problem her Endret 5. august 2009 av chris_9 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Gjelder visst ikke alle, jeg kommer inn med min mergede account. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen andre med Battle.net accounts her som ikke får logga inn? Jeg får bare "Unable to connect. Please try again later. If the problem persists, please contact technical support at <link>"... edit: fant nettopp en tråd med mange som har samme problem her Jeg kommer inn, gjelder som sagt sikkert ikke alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå