Schjellin Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Må nok vente minst én uke. Har ikke sett noe offisiell dato enda. Så kjedelig. Lenke til kommentar
Weedeed Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er det noen som kan si de nye prisene på flying mount? Er i militæret så de har blockert mesteparten av sidene:P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Apprentice Riding (Skill 75): Can now be learned at level 20 for 4 gold. Mail will be sent to players who reach level 20 directing them to the riding trainer.Journeyman Riding (Skill 150): Can now be learned at level 40 for 50 gold. Mail will be sent to players who reach level 40 directing them back to the riding trainer. Expert Riding (Skill 225): Can now be learned at level 60 for 600 gold from trainers in Honor Hold or Thrallmar. Faction discounts now apply (Honor Hold for Alliance; Thrallmar for Horde). Flight speed at this skill level has been increased to 150% of run speed, up from 60%. Artisan Riding (Skill 300): Faction discounts now apply (Honor Hold or Valiance Expedition for Alliance; Thrallmar or Warsong Offensive for Horde). Tror ikke prisen på selve mounts ble forandret. *edit* Leste at de hadde blitt det, men husker ikke hvor. Endret 4. august 2009 av Slimda Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Apprentice Riding (Skill 75) * 60% land mount speed * Requires level 20 * Cost: 4 gold * Mount cost: 1 gold * Mail will be sent to players at level 20 guiding them to the riding trainer Journeyman Riding (Skill 150) * 100% land mount speed * Requires level 40 * Cost: 50 gold * Mount cost: 10 gold * Mail will be sent to players at level 40 guiding them back to the riding trainer Expert Riding (Skill 225) * 150% flying mount speed; 60% land mount speed * Requires level 60 * Cost: 600 gold (faction discounts now apply) * Mount Cost: 50 gold * Can now be learned in Honor Hold (Alliance) or Thrallmar (Horde) Artisan Riding (Skill 300) * 280% flying mount speed; 100% land mount speed * Requires level 70 * Cost: 5,000 gold (faction discounts now apply) * Mount Cost: 100 gold Updated note: Cold Weather Flying will remain unchanged. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Derja, jeg saksa fra PTR-notes. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er en god greie det der egentlig. Veien har blitt rimelig lang til end-game ... så det her motiverer eventuell re-rollin for å si det sånn. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Må si jeg gleder meg til å se hvordan bg leveling vil bli. Så lenge det ikke blir helt håpløst kommer jeg til å prøve å levle en karakter nesten hele veien gjennom pvp. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Var det ikke også en greie med at man betalte for alle characters Cold Weather Flying i ett? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Nei men du kan kjøpe heirloom-scrolls med Cold Weather Training for "Emblems of Whatever" som er for hele accounten din, bare å sende til alten din i mail. Du kan kjøpe til alle altene dine, men du må kjøpe en scroll til hver. Edit: scrools? Endret 4. august 2009 av SkyMarshall Lenke til kommentar
564215 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Må si jeg gleder meg til å se hvordan bg leveling vil bli. Så lenge det ikke blir helt håpløst kommer jeg til å prøve å levle en karakter nesten hele veien gjennom pvp. Say what? Bg-leveling? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 I 3.2 får man experience fra battlegrounds. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvor mye kan da Artisan Riding komme ned i da? Og hvilke factions må man da få reputation med? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Mener det er Honor Hold/Valiance Expedition (eller horde ekvivalent). Exalted discount er vel 20%, så man kan altså spare 5000g*0.2=1000g. Lenke til kommentar
KrissPro Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Anbefales jeg å begynne med wow igjen? Har vært clean i 1 år. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Anbefales jeg å begynne med wow igjen? Har vært clean i 1 år. Om du omtaler deg selv som "clean" for å ikke ha spilt WoW på x antall år, vil jeg nok lure på om det er så lurt, men for all del; det kan jo hende det bare var en skrivemåte. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 "Unable to Validate Game Version" etter jeg installerte patchen -_- Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Venter til i morra og installerer den europeiske versjonen. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Venter til i morra og installerer den europeiske versjonen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 "Unable to Validate Game Version" etter jeg installerte patchen -_- Hva gjør jeg nå? Du venter til serveren blit patchet... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hva skjer med badges fra og i morgen? Sparte til den 200 heroism badge mounten, men har ikke riktig 200 enda. Er jeg f00ked da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå