Slimda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kanskje sant det. Bruker dynamisk jeg. Men den siste er jo bare en kvart linje da i vanlig skin så. ^^ Halv, faktisk, så du har 4.5 linjer. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kanskje sant det. Bruker dynamisk jeg. Men den siste er jo bare en kvart linje da i vanlig skin så. ^^ Halv, faktisk, så du har 4.5 linjer. Regner med det går på oppløsning. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kanskje sant det. Bruker dynamisk jeg. Men den siste er jo bare en kvart linje da i vanlig skin så. ^^ Halv, faktisk, så du har 4.5 linjer. Regner med det går på oppløsning. Nei, det går på skin. Diskusjon.no-skinnet er det som er satt som målestokk, så jeg må nok arrestere lightning der. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Wut has this 2 do with World of Warcraft? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Signaturen hans er jo "sitat" av Blizzard, d'uh. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 lol. Verste jeg har vært med på. 2 shotta one light in the darkness 25 man første gang vi prøvde. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sterke rykter om at patchen kommer denne eller neste uke: http://www.mmo-champion.com/ Om man leser tråden er flere småting som peker i den retning, men selvsagt ingen bekreftelse. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Updates are sorted based on their release date, you have to find all the updates up to patch 3.1.3 ... and 3.2 after next wednesday. Nærmere bekreftelse på at patchen er her innen to uker kommer man jo ikke. Hvilke andre småting du mente skjønte ikke jeg, men. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 JC/BS er det beste proffsa atm uansett hva. Greia er at da får du 100% valgfrihet, og JC får du friheten til å ikke bruke blue sockets osv og fortsatt få bonusene. May i ask why blacksmith? med tanke på at jeg bruker cloth Lenke til kommentar
KiLLerZ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg tror han tenkte på det at du får 2 ekstra sockets ved å ha BS. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er for to ekstra sockets, ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 JC/BS er det beste proffsa atm uansett hva. Greia er at da får du 100% valgfrihet, og JC får du friheten til å ikke bruke blue sockets osv og fortsatt få bonusene. May i ask why blacksmith? med tanke på at jeg bruker cloth To ekstra sockets. Sockets kan fylles med valgfri gems, som gir valgfri bonus, imotsetning til andre professions som har spesifikke bonuser og ikke kan forandres. (LW - AP/SP, Skin - crit, Ench - AP/SP) Sammen med Jewelcrafting, hvor du kan lage egne supergems (3x Dragon's Eye), får man de beste bonusene. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er en stund siden jeg leste dette, så vet ikke om det har forandret seg, men i neste patch blir ikke JC-gems prismatic lengere. Man blir nødt til å følge fargekodene med disse også, og de kan dermed ikke lenger brukes på mindre attraktive gem-slots. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Stemmer det, men samtidig har gemsa fått bedre stats Lenke til kommentar
Macord Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Alle professions har fått bedre "stats". Så det blir mye det samme som nå egentlig, med unntakk av at du "må" bruke gul gem der det er gul socket. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Noen andre som ikke får logget på? Endret 3. august 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 En ting jeg ikke helt skjønner med WG som jeg håper noen har svar på... Nå skulle vi (horde) forsvare WG keep, og etter kanskje 1 min så kom allys med 14-15 tanks og eide oss med en gang, men hver gang jeg skal assaulte, så må jeg skaffe meg rank og greier bare for å få lov til å kjøpe tank. hva var det de gjorde for å klare det så fort? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dinget 70 med Death Knight min nå nettopp. Gikk fort fra 68-70 i northrend, håper farten holder seg nogen lunde fram til 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå