Cpt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 YAy, dinget 80 med warrior alt'n min =) Græts Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Dæven... Kommer til å bli rik nå... "In the upcoming content patch 3.2, Call of the Crusade, we are changing the Upper Deck Trading Card Game mounts to be Bind-on-Use instead of Bind-on-Pickup. This will allow players to sell newly redeemed TCG mounts in-game through the trade window, Auction House or via CoD. The primary goal behind this change is to help reduce the number of players who are getting scammed by trading for an invalid mount code. As part of this update, the NPC vendor functionality currently in place for these mounts will be removed, and instead the mount (both epic and non-epic when applicable), will now be immediately placed in your inventory upon the verified redemption of the code. If you have already redeemed one of these codes and have not purchased both the epic and non-epic versions from the vendor window, it's important that you do so before the patch is released. This update will affect the Spectral Tiger, Swift Spectral Tiger, X-51 Nether-Rocket, X-51 Nether-Rocket X-TREME, Big Battle Bear, and Magic Rooster Egg. Items that were obtained before the patch will not be affected by this change and will continue to be soulbound to the character that purchased them. " Nå er det jaggu offisielt også fra Blizzard. Har stacka opp 20 Spectral Tigers. Endret 2. august 2009 av Ashvan Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Rik og rik, kommer vel til å gå for 5-10k gold sikkert. Ja, du når vel goldcappen, men det forsvinner fort. edit; swift altså, har ikke giddet å kjøpt en 60% mount for store summer. Endret 2. august 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 hvor i helvete har du fått tak i alle de korta? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Så du betaler masse ekte penger for kort på ebay, så legge ut på AH og KANSKJE får solgt dem, istedet for å gå til en goldseller website og bare kjøpe gullet direkte? I fail to see the point. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Men man får ikke store summer "Gold earned from auctions", eneste jeg kan se som kan ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I smell bullshit fra ende til annen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) [Kang the Decapitator] for crit eller [Taran Icebreaker] for stun på en lvl 49 warrior twink? Endret 2. august 2009 av Frohman Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 er det noen som vet når 3.2.0 patchen kommer? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 ... På tide og skjønne det der snart. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvor mange gull "burde" man ha når man dinger lvl 60? Tror jeg har veldig lite... Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 burde og burde, ha nok gold til mount og skills bør nok holde. jeg fikk ikke 100% mount før i 63 så er ikke hast akkurat Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Neida, pengene kommer på løpende bånd fra 60-80. Noen som kan komme med synspunkt til spørsmålet mitt, btw? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Mace stun ble vel borte med WotLK? Uansett er vel Taran Icebreaker i overkant rask. Endret 2. august 2009 av Inxs Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 jeg ville gått for Taran Icebreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå