Christiαno Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ikke enda iallefall.. De har sagt at de skal gjøre sånn at alle accounts blir Battle.net accounts i framtia :/ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 De har sagt at de skal gjøre sånn at alle accounts blir Battle.net accounts i framtia :/ Men gjør det egentlig noe? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 De har sagt at de skal gjøre sånn at alle accounts blir Battle.net accounts i framtia :/ Men gjør det egentlig noe? Om du har flere spill fra Blizzard, f.eks. Warcraft 3, så logger du på både WoW og Warcraft 3 med battle.net kontoen. Som f.eks. Steam. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er det noe blizzard kan gjør for å fikse "Additional instances cannot be launched, please try again later" For i så fall burde de gjøre det snart :s Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) De har sagt at de skal gjøre sånn at alle accounts blir Battle.net accounts i framtia :/ Men gjør det egentlig noe? Det gjør egentlig ikke noe bortsett fra at jeg får et trippelt så langt brukernavn i forhold til mitt originale brukernavn, i og med at jeg må skrive inn hele epostadressen min for å logge inn.. Endret 1. august 2009 av chris_9 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Evt. du kan velge "remember user name" i login-menyen Da skriver du bare passordet hver gang. Pluss at keyloggere ikke får med både navn og passord hvis de er aktive. Vet ikke, har vært sånn i ett år ellernoe. Må bare prøve å gå inn på nytt og på nytt. Endret 1. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, er slitsomt når man skal gjøre tbc-instances, for man blir jo drivende der i en evighet. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 De påsto at de hadde gjort noe med "Additonal instances cannot be launched"-problemet her Men det er bare for noen realms, veit ikke om det gjelder for alle ennå Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja der var ikke Grim Batol, får tro at det kommer i en senere maintenance. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som vet noe om RaF? Hvis min level 60 gir 30 levler med "grant a level" fra 10-40 på "char1", har "char1" da mulighet til å gi levels til noen andre? Tenker siden den bare har levla 10 selv og fått resten. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nei, med mindre den kan grante noen med de 10 første levlene? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva slags dungeons er det som kommer i neste patch? Da tenker jeg egentlig på gearet man kan loote. Er det vanlig dungeon som PUGs ikke har problemer og får bedre gear enn Naxx 10 mann f.eks? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 De påsto at de hadde gjort noe med "Additonal instances cannot be launched"-problemet her Men det er bare for noen realms, veit ikke om det gjelder for alle ennå Da gjorde de en elendig jobb på Sylvanas Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Så vidt jeg har skjønt så har de begynt å fikse problemene (skal vist ha noe med rolling restarts og lengere maintenance å gjøre), men det skulle ikke bli fikset før 3.2 eller noe. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tilfeldigvis gikk jeg på en port til Orgrimmar i Dalaran, så nå er det mitt nye hjem, det er nok han karen jeg har plaget for å komme til Dalaran glad for Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ett kjapt spørsmål.. Hva er realm listen til retail wow? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 YAy, dinget 80 med warrior alt'n min =) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har et totalt idiotisk problem. Jeg kjører wow i fullscreen, og jeg har åpnet et excel ark på den andre skjermen, med div char info, specs osv. Hver gang jeg går inn i WoW, så flyttes excel arket til den andre skjermen (WTF?) så jeg ikke kan se på det samtidig. Ingen andre vinduer på noen av skjermene flyttes, bare det ene vinduet. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva skjer hvis du prøver å kjøre WoW i wondowed mode, fikk ikke fullscreen til å funke den gangen jeg hadde dual-screen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kjør WoW i windowed mode - maximized. Så vil det nok gå greit, i allefall det jeg kjører på mitt dualscreenoppsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå