MathiasT-S Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 På Kazzak går feks undeath decken for 700-800g sist jeg så, mens på defias brotherhood går den for nærmere 3k gull. Men så er jo defias en søppelserver i forhold til antall endgame guilds etc. Oh really? søppel server? name? horde/ally? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 På Kazzak går feks undeath decken for 700-800g sist jeg så, mens på defias brotherhood går den for nærmere 3k gull. Men så er jo defias en søppelserver i forhold til antall endgame guilds etc. Oh really? søppel server? name? horde/ally? Noen ble visst fornærmet... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det var jo litt dumt skrevet, men prisene er veldig høye på slike items i forhold til mange andre servere. Fordi det er litt få spillere på defias, og jeg har inntrykk av at det er få skikkelig bra endgame guilds også. Et annet eksempel er jo at det ikke akkurat florer av boe ulduar items på ah på defias, mens de hyppig er å finne på hellscream eller kazzak. Det var ikke meningen å fornærme noen, bare veldig klønete skrevet av meg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 kan man kjøpe slike "decks" når som helst? Har den med 51 stam og sånn fra lvl 70, men husker ikke hvordan\når på året jeg skaffa meg den Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Decks ligger jo gjerne på AH til alle tider, men man kan bare bytte det inn når det er Darkmoon Faire. Endret 31. juli 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 One-shotta både Thorim og Hodir hardmode i går. Deilig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nå har jeg merga min konto. Oh yeah Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Painfree prosess, det. Så kan ingen andre gjøre det senere, hvertfall. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Må de ikke ha passord og brukernavn da? Så lenge du ikke deler kontoopplysninger med noen så er det vel vanskelig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Jo, men det har tydeligvis skjedd med masse intetanende folk her på forumet også. Selv om de sier de aldri har delt passord med noen. Se litt bakover..bare et par sider siden en kar sa kontoen hans ble merget med noen andre sin battlenet konto. Så istedet for å sitte på den høye hesten og si "Det skjer aldri med meg" tar det 1 minutt å gjøre det uansett Endret 1. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er det first aid trainer i warsong hold (eller hva det heter)? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) http://www.wowhead.com/?search=first+aid+trainer wowhead er ditt beste hjelpemiddel for alt http://www.wowhead.com/?npc=29233 Edit: trykk på comments så beskriver de hvor hun står. Endret 1. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Til Stines forsvar så er det fullstending umulig å finne noe som helst i Warsong Hold. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 JA! Voldsomt så uoversiktlig a gitt Men den som leter finner... blabla hehe Men er det ingen av vaktene man kan spørre? Fikk ikke opp noe. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Fytti rakkern det tok lenge før jeg fant den first aid traineren! Lenke til kommentar
keZ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 hva er det battle.net greiene dere snakker om? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noe forbanna møkk er det det er. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 så det er ikke no jeg trenger å fikse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå