Zippio Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 domo drept for første gang, bare ragna igjen i MC ^^ Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Er det noen her på Talvinarr (Horde) ? Rerollet og kjenner nesten ingen der. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Vi fikk Ragna ned til 59% før sons tok hele raidet her om dagen. Første try Lenke til kommentar
War Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) http://wow-loot.com/ Moonglade, hvordan kommer jeg meg dit ? Er gnom rogue . Endret 12. april 2006 av War Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) http://wow-loot.com/ 5907570[/snapback] Ja vel. Gå gjennom tunnelen som er helt nord i Felwood og ta den veien som går nord, ikke øst. Endret 12. april 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 http://wow-loot.com/ 5907570[/snapback] Ja vel. Gå gjennom tunnelen som er helt nord i Felwood og ta den veien som går nord, ikke øst. 5907606[/snapback] Fikk en Quest i Ogri i går, som også gjorde at jeg måtte gå til Moonglade Desverre så var det lv 53 mobs inne i den tunnelen. Jeg som lv 48 hadde ikke mye mulighet å ta meg igjennom alene. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 http://wow-loot.com/ 5907570[/snapback] Ja vel. Gå gjennom tunnelen som er helt nord i Felwood og ta den veien som går nord, ikke øst. 5907606[/snapback] Fikk en Quest i Ogri i går, som også gjorde at jeg måtte gå til Moonglade Desverre så var det lv 53 mobs inne i den tunnelen. Jeg som lv 48 hadde ikke mye mulighet å ta meg igjennom alene. 5907761[/snapback] Du må nesten drepe noen Timbermaws for å få bedre rep. (faction) Tror det er mobs i Felwood som er rundt ditt lvl du kan drepe. Husker ikke helt faction nivået du måtte ha men det gjør kanskje andre her. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Roll Druid ffs! Det er vår plass og INGEN andre burde få komme dit.. *surmule* Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har et lite irritasjons moment. Etter jeg slutta med warrioren og slettet alle addons, etter patchen er det fortsatt noe som henger igjen. Brukte Itemrack på warrioren og jeg får ofte opp meldingen: cant find mainhand item: Obsidian Edged Blade på presten jeg spiller med.. Jeg har ikke Itemrack instalert en gang mer så det her er rart. Hentet kun ned Titan med plug ins samt damage meter etter siste patchen, og da sletta jeg alle addons som var out of date i interface mappa. La så til nye versjoner av kun de jeg trengte på lvl 44. Er det noe mere jeg må slette for å fjerne ev. noen spor etter addons som jeg ikke vet om? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 http://wow-loot.com/ 5907570[/snapback] Ja vel. Gå gjennom tunnelen som er helt nord i Felwood og ta den veien som går nord, ikke øst. 5907606[/snapback] Fikk en Quest i Ogri i går, som også gjorde at jeg måtte gå til Moonglade Desverre så var det lv 53 mobs inne i den tunnelen. Jeg som lv 48 hadde ikke mye mulighet å ta meg igjennom alene. 5907761[/snapback] Få en seksti til å summone deg:p Roll Druid ffs! Det er vår plass og INGEN andre burde få komme dit.. *surmule* 5908241[/snapback] Er helt enig Har et lite irritasjons moment.Etter jeg slutta med warrioren og slettet alle addons, etter patchen er det fortsatt noe som henger igjen. Brukte Itemrack på warrioren og jeg får ofte opp meldingen: cant find mainhand item: Obsidian Edged Blade på presten jeg spiller med.. Jeg har ikke Itemrack instalert en gang mer så det her er rart. Hentet kun ned Titan med plug ins samt damage meter etter siste patchen, og da sletta jeg alle addons som var out of date i interface mappa. La så til nye versjoner av kun de jeg trengte på lvl 44. Er det noe mere jeg må slette for å fjerne ev. noen spor etter addons som jeg ikke vet om? 5908802[/snapback] Slett hele mappa og legg in titans på nytt. Du kan jo ogsåprøve å slette wtf mappa. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Lord-Myrrah: Takk for svar Ser du sier slett hele addonsmappa. Jeg gjorde det, untatt de addonsa merket Blizzard. Skal prøve det med wtf mappa og fjærne alt da jeg er ferdig på jobb. Fant en addonpakke på nette som virket "sexy" :!: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=828 Hva tror du om den? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg sletter alltid WTF og WDB rett etter patch, ellers blir det bare krøllzor Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg sletter alltid WTF og WDB rett etter patch, ellers blir det bare krøllzor 5909259[/snapback] Takker Tester det nå så blir det nok orden i sysakene Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nå føler jeg at i kveld får jeg mine første epics.. Cenarion here i come! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 For en gangs skyld er faktisk nettet oppe på TG fra første stund! Men så er Xavius nede!! :-( Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hva skal jeg ha som offhand på en 60 rogue? Jeg har ikke mulighet til å komme i noe vanskeligere enn UBRS enda. Har Mass of Mcgowan som mainhand. Er forresten egentlig ikke spesielt fan av poisons, men jeg ville nok brukt det hvis jeg fikk et våpen med speed under 1.8 eller noe Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Dal'rend off-handen fra Rend i UBRS? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Du må nesten drepe noen Timbermaws for å få bedre rep. (faction) Tror det er mobs i Felwood som er rundt ditt lvl du kan drepe. ------------------------------------------ Jo da, var der i dag lvl 45 , masse dyr i deadwood? skogen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Noen som husker hvor det ble av AoE grinde-guiden til Psilocybe? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 jeg kommer hjem klokka 7 i kveld eller no, så skal jeg ingenting resten av ferien. jeg har nesten ikke spilt WoW på 2 måneder, selv om kjøpte det for 3 måneder siden. tenkt til å begynne litt nå har en level 26 Gnome Rogue på Deathwing, er i Duskwood nå. kan jeg bli level 29 før ferien er slutt? rekker jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå