GrevenLight Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Men jeg vil ikke ha EoH gear: Er det ikke en fet mount eller noe annet kult man kan kjøpe ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er mounts for 200 emblems, eller Bind on Account-utstyr du kan gi til alter. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Forskjellen er at de blå itemene kan man ellers gi ut til gruppemedlemmer som selger det for penger. Så da kan alle rolle på skinnerens blåe lær? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Forskjellen er at de blå itemene kan man ellers gi ut til gruppemedlemmer som selger det for penger. Så da kan alle rolle på skinnerens blåe lær? Loot som dropper i instancen har alle rett på, dersom det bare var enchanters som skulle rollet om shards kunne man like så godt rollet om itemet. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 lær/herbs/ore osv. er det kun personen med det rette profession som kan ta, men som Inxs sa kan alle rolle om items. Da blir det bare en tjeneste fra enchanterens side som gjør at den som vinner rollen heller får shard enn et item som bare kan selges til vendor (gitt at det er BoP ofc). Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Nå var det mest ment som en spøk fra min side, kun filosofi. Siden man har en DE vil man kunne fordele shardsene siden man da ikke får BoP. Etter mineren har minet er jo orsen også tradeable. Hadde steinen droppet epic gem hadde nok alle rollet, eller ingen hadde rollet om shards var verdt 1copper. Da koker alt ned til at folk roller om noe verdifult dropper. På samme måte som også mineren kunne gjort en tjeneste med yrket sitt for gruppa. Endret 27. juli 2009 av War Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nei, for om det ikke blir disenchanted kan likevel hvem som helst plukke det opp, mens ores/herbs/lær er det bare de med profession som kan loote. Kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ore Vein. Kan dette lootes av hvemsomhelst? Nei. Bare miners. Herbs. Kan dette lootes av hvemsomhelst? Nei. Bare herbalists. Leather. Kan dette lootes av hvemsomhelst? Nei. Bare skinners. Magiske items. Kan dette lootes av hvemsomhelst? Jepp. Alle får sjanse på å få magiske items når det dropper. Var det noe mer dere lurte på? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Er mounts for 200 emblems, eller Bind on Account-utstyr du kan gi til alter. Tror kansje jeg kjøper Bind on account , har en Mage, vilken av dem er best for mage? Endret 27. juli 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Du burde nok kjøpe Tattered Dreadmist Mantle, da denne gir + i Intellect, Stamina og Spirit, samt Spellpower og +10% Experience fra Quests og Kills. Lenke til kommentar
almond Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Enchanting er nemlig et crafting profession. Er nesten som å si at tailors skal få all cloth. Eller at miners skal gi all ore til en blacksmith/jewelcrafter hvis det er en i groupen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 JEg har problemer med Argent Tournament.. Jeg er gnome og har nå blitt sånn Champion of Gnomeregan, så da kunne jeg gå til hun Ironforge damen ved siden av og prøve og bli Champion of Ironforge, så jeg gjorde det første questet, men så fikk jeg det The Valiant's Charge questet igjen hvor jeg skal skaffe 25 Valiants seal, hvordan skaffer jeg de 25 valiants sealene da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Du kan bare gjøre de questene en gang per dag, så du må nok vente til imorgen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kan man kjøpe sånn Gnomeregan Tabard, sånne som man kan kjøpe til Argent Crusade, der man får rep points i dungeons, eller kan man bare kjøpe sånne tabards som er der for pynt? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Buhu HVordan i pokker skal jeg få Exalted da? Lenke til kommentar
almond Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Buhu HVordan i pokker skal jeg få Exalted da? Kan jo prøve deg på Gnomeregan. Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Buhu HVordan i pokker skal jeg få Exalted da? Gjør quests og lever cloth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå