Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lær/herbs/ore osv. er det kun personen med det rette profession som kan ta, men som Inxs sa kan alle rolle om items. Da blir det bare en tjeneste fra enchanterens side som gjør at den som vinner rollen heller får shard enn et item som bare kan selges til vendor (gitt at det er BoP ofc).

Lenke til kommentar

Nå var det mest ment som en spøk fra min side, kun filosofi. :list_item:

 

Siden man har en DE vil man kunne fordele shardsene siden man da ikke får BoP. Etter mineren har minet er jo orsen også tradeable.

Hadde steinen droppet epic gem hadde nok alle rollet, eller ingen hadde rollet om shards var verdt 1copper.

Da koker alt ned til at folk roller om noe verdifult dropper.

 

På samme måte som også mineren kunne gjort en tjeneste med yrket sitt for gruppa.

Endret av War
Lenke til kommentar

Ore Vein.

Kan dette lootes av hvemsomhelst? Nei. Bare miners.

 

Herbs.

Kan dette lootes av hvemsomhelst? Nei. Bare herbalists.

 

Leather.

Kan dette lootes av hvemsomhelst? Nei. Bare skinners.

 

Magiske items.

Kan dette lootes av hvemsomhelst? Jepp. Alle får sjanse på å få magiske items når det dropper.

 

Var det noe mer dere lurte på? :p

Lenke til kommentar

JEg har problemer med Argent Tournament..

Jeg er gnome og har nå blitt sånn Champion of Gnomeregan, så da kunne jeg gå til hun Ironforge damen ved siden av og prøve og bli Champion of Ironforge, så jeg gjorde det første questet, men så fikk jeg det The Valiant's Charge questet igjen hvor jeg skal skaffe 25 Valiants seal, hvordan skaffer jeg de 25 valiants sealene da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...