Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[22:51:52] [W From] [Daerun]: hey man, is it just UP that you're interested in doing?

[22:52:13] [W To] [80:Daerun]: Actually I'm not interested in any HCs at all, I*m just in queue so I can watch the lfg chat

[22:52:20] You receive loot: [Eagle Figurine].

[22:52:31] [W To] [80:Daerun]: for my alts :)

[22:53:01] [W From] [80:Daerun]: nice, fancy tanking for something then?

[22:53:22] [W To] [80:Daerun]: Read what I said and you'll know the answer

[22:54:07] [W From] [80:Daerun]: lol, i know, but some peeps only really tank as a last resort so they can actually get an instance invite :)

[22:54:14] You receive loot: [Amani Vase].

[22:54:30] [G] [80:Kardor]: omg,hahahahaha

[22:54:34] [W From] [80:Daerun]: nexus ok with you?

[22:54:41] [W To] [80:Daerun]: are you fucking kidding me?

[22:54:46] [80:Daerun] has invited you to join a group.

Noen folk... :|

Lenke til kommentar
heheh, gratulerer. Nivået på noen realms er visst lavere enn jeg trodde, men det er jo bare artig synes jeg, deilig med first kills uansett hvem du vinner over, bare det er konkurranse.

Spiller selv på Magtheridon.

Så spiller du på en av de aller beste da, er som spillerene i Barcelona skal si "oi oi, Norge ja, visste ikke at så ræva fotball eksisterte"

Og ja, er en del ekstremt low-populated realms som knapt har 1guild som raider.

Lenke til kommentar
heheh, gratulerer. Nivået på noen realms er visst lavere enn jeg trodde, men det er jo bare artig synes jeg, deilig med first kills uansett hvem du vinner over, bare det er konkurranse.

Spiller selv på Magtheridon.

Så spiller du på en av de aller beste da, er som spillerene i Barcelona skal si "oi oi, Norge ja, visste ikke at så ræva fotball eksisterte"

Og ja, er en del ekstremt low-populated realms som knapt har 1guild som raider.

haha :D

men ja kan godt tenkes det ja, spilte på en med medium population der var det knapt 3 på hver side som cleara alt til vanlig tid. Har aldri testet noen med low.

Lenke til kommentar
[22:51:52] [W From] [Daerun]: hey man, is it just UP that you're interested in doing?

[22:52:13] [W To] [80:Daerun]: Actually I'm not interested in any HCs at all, I*m just in queue so I can watch the lfg chat

[22:52:20] You receive loot: [Eagle Figurine].

[22:52:31] [W To] [80:Daerun]: for my alts :)

[22:53:01] [W From] [80:Daerun]: nice, fancy tanking for something then?

[22:53:22] [W To] [80:Daerun]: Read what I said and you'll know the answer

[22:54:07] [W From] [80:Daerun]: lol, i know, but some peeps only really tank as a last resort so they can actually get an instance invite :)

[22:54:14] You receive loot: [Amani Vase].

[22:54:30] [G] [80:Kardor]: omg,hahahahaha

[22:54:34] [W From] [80:Daerun]: nexus ok with you?

[22:54:41] [W To] [80:Daerun]: are you fucking kidding me?

[22:54:46] [80:Daerun] has invited you to join a group.

Noen folk... :|

Hahahahaha! :p

Lenke til kommentar

Oppgraderte maskinen min ganske kraftig for ett par uker siden.

Har nå i7 prosessor, 12gb med ram og 295 GTX og jeg opplever ett ganske stort fall i FPS i forhold til min tidligere maskin som hadde Athlon X2 6000+, 4gb med ram og 8800GTX.

Hadde håpet å kunne løpe rundt i Dalaran uten å ha 20fps, men det har jeg fortsatt. Opplever også opptil 30fps forskjell i feil retning med den nye maskinen.

Noen som har noen triks eller kan peke meg i riktig retning?

Lenke til kommentar
Skjedde det med deg ? :p

Jepp. Main ble tydeligvis gjort om til mining-bot, og 2 alts ble strippet(irriterende, men ikke noe en GM-ticket eller to ikke kan fikse). Når jeg fikk kontoen tilbake logget jeg inn på main for å gjøre "skade-kontroll". Jeg var høyt over WG, tok rundt 15 sek. å "lande". Mens jeg ventet på Spirit Healer tok jeg en titt i bags. av 96 slots så var rundt 50 fulle med ymse Saronite/Titanium Ore, Grønne/blå Gems og Crystallized/Eternal ditten-og-datten. Fyrte opp JC og kokte i hop et brev til bank-alt med rundt 3K i Gems, Titansteel Bars og noen stacks med overflødige grønne uncut Gems. Ender opp med mer enn jeg hadde før jeg ble hacket. :)

Lenke til kommentar

La oss si man er i en 5-man.

En skinner er der og skinner dyrene, ingen bryr seg.

En miner er der og spør om noen andre er minere, er det slik roller dem og en miner, ingen bryr seg.

Så finner man en blomst, og samme som mining skjer her også.

Så kommer man ned til DE så /roller hele gruppa .....

Og forskjellen i yrkene var?

Skinneren har lær

Mineren har ores

Herbmannen har blomster

Og en med høyest roll har shards.

Lenke til kommentar

Skaffet meg enchanting for å min/makse statsa mine i arena i TBC, men er ikke noen grunn å ha det lenger. Desverre føler jeg at jeg har brukt så mye tid og gull på enchanting at jeg kan ikke kaste det bort nå.

Det at vi må dele shards må vi bare finne oss i, som Slimda sier kan man tjene gull på å selge loot istedenfor å sharde.

Endret av Xiffic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...