Bear^ Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Skal være glad det er "Soon" og ikke "when it is done" slik 3D realms hadde det, og man ser nå hvordan det gikk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Har levelet en kar fra 1-63 nå. Med en gang jeg kom til Outland merket jeg at framerate er blitt helt jojo, den hopper opp og ned hele tiden mens jeg spiller, så mobs beveger seg nesten i "rykk og napp" og spelltimere liksom går fort så saktere så fort igjen. Ligger mellom 20-30 FPS ser jeg på måleren. Har skrudd av bloom. Quester i terokkar nå og det begynner å bli slitsomt..noen andre? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tjener warr noe på den nye patchen? Gidder ikke å spille WoW lenger siden vi ble så latterlig nerfa.. Warriors latterlig nerfa? PvE, eller PvP wise? Dessuten er det ikke sånn at din egen class kan være den med OP til en hver tid, du må regne med nerfs. De ser ofte værre ut en de faktisk er, og om de er så ille som de ser ut som, tar det ikke lange tiden å vende seg til det Kanskje noob spørsmål men lenge siden jeg har spilt Druid. Når kan man se attack power på våpenet? jeg er level 10. Om du ikke kan se det ingame, så kan du alltids ta turen innom wowhead, jeg tror feral attackpower er listet opp på alle items der. Men som nevnt over, mulig det er fra 55 det står i ingame-tooltipen. hvertfall nå får jeg ikke noe feral attack power fra våpen :S Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Er det fortsatt sånn at om man er borte i 90 dager så kan en venn sende deg 14days free? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tjener warr noe på den nye patchen? Gidder ikke å spille WoW lenger siden vi ble så latterlig nerfa.. Warriors latterlig nerfa? PvE, eller PvP wise? Dessuten er det ikke sånn at din egen class kan være den med OP til en hver tid, du må regne med nerfs. De ser ofte værre ut en de faktisk er, og om de er så ille som de ser ut som, tar det ikke lange tiden å vende seg til det Kanskje noob spørsmål men lenge siden jeg har spilt Druid. Når kan man se attack power på våpenet? jeg er level 10. Om du ikke kan se det ingame, så kan du alltids ta turen innom wowhead, jeg tror feral attackpower er listet opp på alle items der. Men som nevnt over, mulig det er fra 55 det står i ingame-tooltipen. hvertfall nå får jeg ikke noe feral attack power fra våpen :S Skaff heller våpen med agility og strength foreløpig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Finnes det bots for å gjøre quester? Står og kikker på en lv 65 gnom, Littlemerlin her i Terokkar. Han står og hopper mot en trestamme (der jeg vet det er questitem for jeg henta den nettopp selv). Så spawna en mob rett oppå han, ingen reaksjon. Så dukka warlock-peten hans opp, men ingen pet attack. Nå står han og bruker auto attack og chippes sakte til døde. Så gikk det noen minutter, så står han og hopper ved samme treet igjen. Hm? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Finnes det bots for å gjøre quester? Står og kikker på en lv 65 gnom, Littlemerlin her i Terokkar. Han står og hopper mot en trestamme (der jeg vet det er questitem for jeg henta den nettopp selv). Så spawna en mob rett oppå han, ingen reaksjon. Så dukka warlock-peten hans opp, men ingen pet attack. Nå står han og bruker auto attack og chippes sakte til døde. Så gikk det noen minutter, så står han og hopper ved samme treet igjen. Hm? Ja, det finnes leveling botter. Bare report han til en GM, så blir han bannet innen 1 uke. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Er det fortsatt sånn at om man er borte i 90 dager så kan en venn sende deg 14days free? Ja. Evt at det er 10 dager. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tome of Cold Weather Flight: New heirloom item. Players who have reached level 80 can now purchase this book for 1,000 gold from Hira Snowdawn, the Cold Weather Flying Trainer in Dalaran. Similar to other heirloom items, this item can be mailed to other characters of the same realm, account and faction. The book is consumed when read training the character in Cold Weather Flying. Requires level 68. Dette er tatt fra patchnotesn 3.2.0 Vil dette si at jeg kan få en lvl 80 på min server til å kjøpe denne for meg for 1k gull, og så sende den til meg så jeg kan fly i northrend fra lvl 68 da? Eller må jeg ha en lvl 80 selv på serveren for at dette skal fungere? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du må ha en lvl 80 selv på serveren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Den er "Bind to account", dvs at den kun kan sendes til andre karakterer på din egen konto. Mao må du kjøpe den selv med din lvl 80 char, også maile til en av altene. Endret 26. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tome of Cold Weather Flight: New heirloom item. Players who have reached level 80 can now purchase this book for 1,000 gold from Hira Snowdawn, the Cold Weather Flying Trainer in Dalaran. Similar to other heirloom items, this item can be mailed to other characters of the same realm, account and faction. The book is consumed when read training the character in Cold Weather Flying. Requires level 68. Dette er tatt fra patchnotesn 3.2.0 Nice :) Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvor mange dager er det mellom hver gang du kan gjøre questene i WG? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvor mange dager er det mellom hver gang du kan gjøre questene i WG? Er det ikke en uke tro? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hver onsdag etter update kan du gjøre nye wg quests. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 En positiv ting ved å bli hacket er at hackeren er så "snill" at han fyller bags med Saronite Ore, Gems og masser med Crystallized/Eternal ditten-og-datten. Det hadde en verdi på rundt 3000G på AH. Billigere enn gold-sellers Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Skjedde det med deg ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvor vanskelig kan det være og lage en authenticator til en HTC mobil for faen? Må jo være lettere det enn til Nokias osv... Samme irriterer meg også, har en HTC Touch Pro og kunne gjerne ha tenkt med authenticator til den.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Endelig IC hardmode down på 25 man. Flere uker med wipes, føles godt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Endelig IC hardmode down på 25 man. Flere uker med wipes, føles godt. Gratulerer :> @ Bytex: Gamer du i windowed mode? Hvis ja, prøv å ta det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå