Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke du kan slette characters om du har noe på AH - kan i hvertfall ikke ta servertransfer.

Du kan ta transfer, men ting du har på AH følger ikke med, en venn av meg glemte det og mista et par items på AH.

Tipper delete ender i det samme.

 

OK, da er det endret. Når jeg flyttet server for ca 1 år siden, fikk jeg transfer failed pga at jeg hadde noe på AH.

 

Edit: Det er ikke endret. Kilde: http://www.wow-europe.com/en/info/faq/paid...ertransfer.html

 

A character's mailbox and auctions must be completely empty before that character can be transferred.
Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Tjener warr noe på den nye patchen? Gidder ikke å spille WoW lenger siden vi ble så latterlig nerfa..

Warriors latterlig nerfa? PvE, eller PvP wise? Dessuten er det ikke sånn at din egen class kan være den med OP til en hver tid, du må regne med nerfs. De ser ofte værre ut en de faktisk er, og om de er så ille som de ser ut som, tar det ikke lange tiden å vende seg til det :)

 

Kanskje noob spørsmål men lenge siden jeg har spilt Druid. Når kan man se attack power på våpenet? jeg er level 10.

Om du ikke kan se det ingame, så kan du alltids ta turen innom wowhead, jeg tror feral attackpower er listet opp på alle items der. Men som nevnt over, mulig det er fra 55 det står i ingame-tooltipen.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Soon

 

""Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon.""j

Lenke til kommentar
Soon

 

""Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon.""j

Føler at denne blir linket hver dag :tease:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...