-Léon- Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nja, var litt pga jeg ville rydde opp i chara jeg hadde på serveren og at jeg ikke trengte den lengre ^^ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tror ikke du kan slette characters om du har noe på AH - kan i hvertfall ikke ta servertransfer. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Noen andre som er stuck på 'Logging into game server' ? Edit: Nvm, nå kom det opp at 'logging server is down' Endret 25. juli 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tror ikke du kan slette characters om du har noe på AH - kan i hvertfall ikke ta servertransfer. Du kan ta transfer, men ting du har på AH følger ikke med, en venn av meg glemte det og mista et par items på AH. Tipper delete ender i det samme. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kanskje noob spørsmål men lenge siden jeg har spilt Druid. Når kan man se attack power på våpenet? jeg er level 10. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Tror ikke du kan slette characters om du har noe på AH - kan i hvertfall ikke ta servertransfer. Du kan ta transfer, men ting du har på AH følger ikke med, en venn av meg glemte det og mista et par items på AH. Tipper delete ender i det samme. OK, da er det endret. Når jeg flyttet server for ca 1 år siden, fikk jeg transfer failed pga at jeg hadde noe på AH. Edit: Det er ikke endret. Kilde: http://www.wow-europe.com/en/info/faq/paid...ertransfer.html A character's mailbox and auctions must be completely empty before that character can be transferred. Endret 25. juli 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Den medlingen kommer jo opp når du skal velge hvilken character du skal migrere? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 My Point Exacly, nå med kilder i svaret mitt over Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Husker jeg drev og rota med det der når jeg migrerte warrioren min. Først måtte jeg værea avlogga, så måtte jeg tømme mailboxen, så tømme AH. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja, har også vært der, masse drit på mail osv, tok sin tid å migrate Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tjener warr noe på den nye patchen? Gidder ikke å spille WoW lenger siden vi ble så latterlig nerfa.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kanskje noob spørsmål men lenge siden jeg har spilt Druid. Når kan man se attack power på våpenet? jeg er level 10. Fra og med Level 55 eller noe slikt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 warr er morro! Ligger alltid på top i heroics. Enda jeg har mongo crapp gear 70% badge/heroic epics Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Tjener warr noe på den nye patchen? Gidder ikke å spille WoW lenger siden vi ble så latterlig nerfa.. Warriors latterlig nerfa? PvE, eller PvP wise? Dessuten er det ikke sånn at din egen class kan være den med OP til en hver tid, du må regne med nerfs. De ser ofte værre ut en de faktisk er, og om de er så ille som de ser ut som, tar det ikke lange tiden å vende seg til det Kanskje noob spørsmål men lenge siden jeg har spilt Druid. Når kan man se attack power på våpenet? jeg er level 10. Om du ikke kan se det ingame, så kan du alltids ta turen innom wowhead, jeg tror feral attackpower er listet opp på alle items der. Men som nevnt over, mulig det er fra 55 det står i ingame-tooltipen. Endret 26. juli 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tjener warr noe på den nye patchen? Gidder ikke å spille WoW lenger siden vi ble så latterlig nerfa..Warriors blir da ikke latterlig nerfa. Tenk på oss som spillte warlock før 1.12 eller rundt der. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Når kommer nye patchen ? Er vel kansje litt for lat til og orke og lete selv Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Soon ""Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon.""j Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Soon ""Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon.""j Føler at denne blir linket hver dag Endret 26. juli 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Fordi folk stiller det samme dumme spørsmålet hver dag det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå