Ajaco Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skaffet meg authenticator til mobil for 5 kr. Genialt! How? Er det ett engangsbeløp til mobilen din som koster 5 kr? Så sender du en melding og får en kode, eller lastet du ned et prog. til mobilen din, som simulerer en authenticator? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Man laster ned ett java-programm. Kan skaffes her. Vær klar over at det krever at man merger WoW-kontoen med battle.net Endret 24. juli 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Man laster ned ett java-programm. Kan skaffes her. Vær klar over at det krever at man merger WoW-kontoen med battle.net Er det programmet kompitabelt med alle mobiltelefoner? :> edit: Så i den lista nå, min tlf var ikke der. ARGH Endret 24. juli 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Mobil MERKET mitt var ikke der engang xD Awesome. Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Begynner timeren på [Leeeeeeeeeeeeeroy!] når du har drept den første whelpen eller når du har poppa det første egget? Etter den første whelpen er blitt drept, mener jeg og huske. Edit: obs, trodde jeg var på siste side, så er litt "sen" med å svare x) Endret 24. juli 2009 av ZindreX Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Angående authenticator på mobilen, har det mye å si om jeg bruker Chess og Chess ikke er oppført på lista? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Angående authenticator på mobilen, har det mye å si om jeg bruker Chess og Chess ikke er oppført på lista? Vet ikke, bare å prøve det? :> Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Vet ikke, bare å prøve det? :> Tror jeg gjør det, authenticatoren (Ikke mobile) har vært out of stock en stund nå, vet ikke hvor lang tid det tar å få den inn igjen. Edit: Funka flott for meg, så om det er noen som bruker Chess kan dere ta Netcom på listen og kjøpe i vei. Trygg for keyloggers nå. ^^ Endret 24. juli 2009 av Andeby Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Omg, murloc ringetone. Skal kjøpe med en gang jeg får på mobilen. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvor vanskelig kan det være og lage en authenticator til en HTC mobil for faen? Må jo være lettere det enn til Nokias osv... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Omg, murloc ringetone. Skal kjøpe med en gang jeg får på mobilen. Eller bare gjør om murloc lyd fila til mp3 og legg den på mobilen. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvor vanskelig kan det være og lage en authenticator til en HTC mobil for faen? Må jo være lettere det enn til Nokias osv... Ja plager meg og, har htc diamond, skulle gjerne hatt en authenticator. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen som har peiling på hva som skjer hvis man sletter en character når du har ting lagt ut på AH? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Er vel naturlig å tro at de forsvinner. Endret 25. juli 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Er vel naturlig å tro at de forsvinner. Er jo eneste logiske. Er ikke noe automatisk system som kjenner igjen dine andre characters og sender over auksjonene til de characterene. Bare fulfør og/eller avslutt aktive auksjoner, og mail de over til en annen character før du deleter? :> Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg kan ikke lage noen battlenetkonto pga emailen finnes fra før>< Jeg har ingen konto der fra før.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sletta bank characteren min før jeg sjekka AH, men tror ikke jeg hadde noe der ;P Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvorfor slette characters i det hele tatt? Du kan ha 10 på hver server og det er 10 klasser. Ja de fleste har bankchars men det kan forsåvidt alle klasser være ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå