Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Så fort Blizz gidder å svare meg, blir det authenticator på meg og. Heldigvis kun en proffesion-alt og en relativt fersk-dinget Paladin, så ikke mye styr å erstatte vil jeg tro. Utrolig nok har idioten latt min main være i fred. Kun mine dverger som ble strippet, så tror han har noe i mot dverger. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desverre er det rimelig slapp sikkerhet rundt denne sammenslåingen. Ikke engang en mail hvor du blir spurt om det er du som faktisk har gjort det. Jeg syns også det skulle ringt en bjelle hos Blizz når ingen av opplysningene er de samme på begge kontoer.

Hello mark,

This e-mail notification is in regards to a World of Warcraft account that has just been merged into a Battle.net account. If you were not the person who performed this account merge, please click here to contact Blizzard Support.

You have successfully merged the following World of Warcraft account:

Tordenflesk

into the following Battle.net account:

s***@gmail.com

Jeg heter ikke Mark, ei har jeg en mail som passer det der. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Hva er en authenticator?

En authenticator funker som en kodebrikke til nettbanken. Hver gang man logger inn på WoW så må man skrive inn ett tilleggspassord som aldri er det sammme. Skulle noen få tak i kontonavnet og passordet ditt ville de ikke kunne logge inn uten authenticatoren. :)

Lenke til kommentar

Hei, hva er beste PvP proffesion? Som fks vet herbalism gir meg en ekstra liten heal. Engineer gir meg rocket boots osv, men det er jo bare for bgs. Trenger noen som funker i arena tbh.

Ninjaedit. Spessielt for en priest. Enchanting er utelukket.

Endret av Silo
Lenke til kommentar

Hmm lurer på hva det er Blizzard har tenkt på med det nye instancet "Trials of the Crusader (Champion)". Har sett igjennom alle loot tables flere ganger, og det er ikke et eneste one handed dps sword drop.

Ser ut til at axes er et gjennomgående nytt våpen for alle meele dps dealers, sammen med daggers. Har alltid foretrukket swords på roguen min, og synes at axes bare blir helt feil til rogue som klasse. Blir jo enda tøffere kamp om våpen nå for oss roguer, siden enhancement shamans også kan bruke axes.

Lenke til kommentar
Komplette Loottables kommer neppe på PTR, skal se om jeg finner kilden ;)

Stemmer nok det du sier. :) Har tenkt tanken selv også men finner det underlig at ingen one handed sword hittil er rapportert inn, som er brukanes til rogues vel å merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...