Tordenflesk Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Så fort Blizz gidder å svare meg, blir det authenticator på meg og. Heldigvis kun en proffesion-alt og en relativt fersk-dinget Paladin, så ikke mye styr å erstatte vil jeg tro. Utrolig nok har idioten latt min main være i fred. Kun mine dverger som ble strippet, så tror han har noe i mot dverger. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Skaffet meg authenticator til mobil for 5 kr. Genialt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hva er en authenticator? Og hvorfor skal folk merge med battle.net? Det var jo til Diablo og Starcraft. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Med battle.net får du jo en felles konto til alle de spillene der, pluss WoW Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Desverre er det rimelig slapp sikkerhet rundt denne sammenslåingen. Ikke engang en mail hvor du blir spurt om det er du som faktisk har gjort det. Jeg syns også det skulle ringt en bjelle hos Blizz når ingen av opplysningene er de samme på begge kontoer. Hello mark, This e-mail notification is in regards to a World of Warcraft account that has just been merged into a Battle.net account. If you were not the person who performed this account merge, please click here to contact Blizzard Support. You have successfully merged the following World of Warcraft account: Tordenflesk into the following Battle.net account: s***@gmail.com Jeg heter ikke Mark, ei har jeg en mail som passer det der. Endret 23. juli 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hva er en authenticator? En authenticator funker som en kodebrikke til nettbanken. Hver gang man logger inn på WoW så må man skrive inn ett tilleggspassord som aldri er det sammme. Skulle noen få tak i kontonavnet og passordet ditt ville de ikke kunne logge inn uten authenticatoren. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hva slags mobil har du denne på? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hva slags mobil har du denne på? Er en liste over støttede mobiler en eller annen plass på blizzard.com, mobile store eller noe i den dur. Min mobil støtter det, men støtter ikke Chess. :/ Lenke til kommentar
Naive Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jesus, Flame Leviathan med 4 tårn er rett og slett drit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ganske drit. Det må gå rimelig "perfekt". Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jesus, Flame Leviathan med 4 tårn er rett og slett drit. 10 eller 25man? syntes ikke han er noe ille etter nerfen for en del uker siden på noen av delene, enkleste hard moden i ulduar imo. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hei, hva er beste PvP proffesion? Som fks vet herbalism gir meg en ekstra liten heal. Engineer gir meg rocket boots osv, men det er jo bare for bgs. Trenger noen som funker i arena tbh. Ninjaedit. Spessielt for en priest. Enchanting er utelukket. Endret 24. juli 2009 av Silo Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hmm lurer på hva det er Blizzard har tenkt på med det nye instancet "Trials of the Crusader (Champion)". Har sett igjennom alle loot tables flere ganger, og det er ikke et eneste one handed dps sword drop. Ser ut til at axes er et gjennomgående nytt våpen for alle meele dps dealers, sammen med daggers. Har alltid foretrukket swords på roguen min, og synes at axes bare blir helt feil til rogue som klasse. Blir jo enda tøffere kamp om våpen nå for oss roguer, siden enhancement shamans også kan bruke axes. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Lenge leve latskapen til blizz sine gamedesigners, de gidder jo faen meg ikke adde en enkelt ring, cloak eller neck med Strenght til warriors/retpals/DKs Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Kan jo hende det kommer. Patchen er jo ikke ferdig enda. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Komplette Loottables kommer neppe på PTR, skal se om jeg finner kilden Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jesus, Flame Leviathan med 4 tårn er rett og slett drit. Ganske drit. Det må gå rimelig "perfekt". Gjorde FL+4 på 1t 30 min med egen taktikk. Altså aldri prøvd med tårn oppe før vi gikk for hele greia Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Komplette Loottables kommer neppe på PTR, skal se om jeg finner kilden Stemmer nok det du sier. Har tenkt tanken selv også men finner det underlig at ingen one handed sword hittil er rapportert inn, som er brukanes til rogues vel å merke. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 12 quester igjen til Loremaster og de har jeg i instance: "Additional instances cannot be launched. Please try again later" !! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Begynner timeren på [Leeeeeeeeeeeeeroy!] når du har drept den første whelpen eller når du har poppa det første egget? Endret 24. juli 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå