Christoffer99 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 #showtooltip (spellname) Bruk det øverst i macroen, da kan du se CD. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hva skal du med flying for? Du kan jo ikke fly i northrend før du er 77 uansett..Har du tenkt å kaste bort 1000G bare for å fly rundt i outlands? En sone du er ferdig å levele i? Drit i å vær så jævla surpomp. Jeg vil ha flying fordi jeg syns det er gøy å fly. Om jeg kjøper det nå eller senere er ett fett for meg, man trenger ikke penger mens man levler og jeg må uansett kjøpe det før eller senere. Poenget er at blizzard setter ned prisen med 360g til neste patch og jeg må vente til da før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Bare jeg som føler at nivået på og mengden tanks som flyr rundt er kraftig forverret fra 70-79? Death Knights generelt virker også til å ha lavere gjennomsnittlig IQ enn de fleste andre også. Sorry for rant, måtte bare få det ut. Endret 22. juli 2009 av Tufte Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Death knights nå er vel gamle hunters og den slags tullinger Men nå har de flere måter å wipe gruppen på! F.eks army of the dead på bosser som krever kiting Endret 22. juli 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
skranglekasse Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) går mye utover alskens tastaturer når hvilken som helst deathknight som er geara nok kan peise 30k skade på meg med 3 frost strikes ved å rulle ballene over tastaturet. ligger tynt an selv om jeg peiser på skjold/shield wall og disarmer jækelspira av ei klasse. kjenner det gror svulster i armhulene mine med en gang jeg ser en deathknight i arena, og det skjer ofte nok til at jeg irriterer gråsteinen på meg. RAAAAAAAAGE Endret 22. juli 2009 av skranglekasse Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sliter litt med questen "the bait for lar'korwi" i Un'Goro Crater Det står på wowwiki: Okay, important, you MUST be standing ON the flat rock at these exact coords. 1st: Open the pouch and grab the meat and potion. 2nd: Place the meat on the rock. 3rd: Apply the potion to the meat. Ok burde ikke være så vanskelig, problemet er bare at når jeg åpner det så får jeg bare meat, jeg får ikke noe potion? Hva gjør jeg da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Bruk wowhead.com til questinfo. Står mye flere relevante kommentarer fra spillere der. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du kombinerer 2 items og det item du får setter du på steinen, så venter du bare 10sek så kjem en kjææææmpe raptor, kill him! tror det var noe sånt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Fikk en scammail jeg sleit med å finne ut av om var det i dag så vil ha en second opinion for sikkerhetsskyld. Jeg fant ingen tegn på den som antydet at det var en fake, men da har jeg heller aldri fått mail om at kontoen ikke står i mitt navn før. Det som avslørte den var siden den lenket til for å verifye, den hadde feil adresse og noen av språkene var endret med mange spørsmålstegn, legger ikke ut linken her i tilfelle noen skulle være dum nok til å bruke den Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er vel ikke så vanskelig hvis du selv vet at det de skriver aldri har skjedd? Men selve mailen ser veldig 'ekte' ut i mine øyne ;p Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 mtp at accounten jeg spiller på er en jeg har fått av en kompis tilbake i vanilla så har det jo faktisk skjedd. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Aahh, da forstår eg litt bedre ^^ Da ville jeg ha vært litt redd for at den var ekte, men skal ikke si meg sikker på det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 IKKE legg noe informasjon på siden det lenkes til, den er designet for å stjele accounten din. det burde være tydelig nok warning, det som røpte mailen for min del er looken og sidenavnet du blir sendt til for å authenticate accounten. http://rebar.freehostia.com/eu/ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du kombinerer 2 items og det item du får setter du på steinen, så venter du bare 10sek så kjem en kjææææmpe raptor, kill him! tror det var noe sånt. Jammen jeg får/har ikke noe potion Og når jeg legger bare kjøttet ned som jeg får når jeg unpakker, skjer det ikke noe. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 IKKE legg noe informasjon på siden det lenkes til, den er designet for å stjele accounten din.det burde være tydelig nok warning, det som røpte mailen for min del er looken og sidenavnet du blir sendt til for å authenticate accounten. http://rebar.freehostia.com/eu/ Er det virkelig noen som går på det der? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Det som avslørte den var siden den lenket til for å verifye, den hadde feil adresse og noen av språkene var endret med mange spørsmålstegn,Et par ting til burde også fått deg til i det minste å bli mistenksom: 1. "account in question"; Blizzard hadde garantert visst hvilken konto det gjaldt. 2. Linken du skal bruke for liksom å "bekrefte" er vel bare linken til account management, og beviser dermed ikke noe mer enn at du har brukernavn og passord til kontoen (noe en forhåpentlig får hvis en kjøper/trader en konto )... Endret 23. juli 2009 av HawP Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Account in question la jeg faktisk ikke merke til. det jeg ser som bekrefte er at du logger inn for så å få nærmere instruks, men da har jeg aldri mottat en eneste ban så jeg har ikke snøring på hvordan det funker, men skal ærlig innrømme at jeg hadde gått på den hvis siden det linkes til var mer gjennomført med url etc. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 det jeg ser som bekrefte er at du logger inn for så å få nærmere instruks,Ja, forsåvidt, slik kan det jo være. Jeg har heller aldri drevet med noe kjøp/salg/bytte av kontoer (er ikke den mest aktive wow-spilleren som finnes ) så jeg aner heller ikke hvordan Blizzard håndterer evt. "konto identifikasjon". Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 En eller annen idiot har merget kontoen min med en battle.net-konto og tømt 2 chars. *irritert* Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kjipt Jeg merget med battle.net og fikk meg en authenticator for en stund siden. Det som er kjipt med slik authenticator er at det blir litt ekstra pes og logge av og på igjen, så jeg prøver å unngå det hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå