Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har minig rundt 2k. Igjen dette avhenger av AH priser på mats du trenger. :)

Har du ikke mining må du regne med ca 2k til.

Den dyreste biten å levle er som regel fra 0 til 300. Azeroth mats koster som regel flesk på AH. Kan nok også regne med at Outland mats begynner å gå opp igjen nå som DK hysteriet er mindre.

Lenke til kommentar
okok, nå er jeg mektig irritert her!

Får altså ikke migratet til ny server og har prøvd mange ganger. Får alltid "payment rejected" Jeg har prøvd med mamma sitt visa, pappa sitt visa og ikke minst mammas mastercard. Noen som har hatt det samme problemet som meg? og vet hva man kan gjøre?

Skal også prøve å ringe blizz i morgen, men er ikke sikker på hvordan det funker?

 

btw. ikke bry dere om feil osv. Dette er skrevet i full frustration/rage:(

 

Jeg hadde samme problemet for et par uker siden. Ingen kort som funka, sendt mail til blizz, og fikk svar "the issue is now fixed" så funket det.

 

Men det tok dem 2 uker å svare på mail, så jeg anbefaler å ringe, de ordner det nok på flekken.

Nice! hva sa du? og fikk dem til å gjøre?

Lenke til kommentar
Noen som har gjort loremaster of kalimdor som alliance som husker noe om de gjorde mange instancer? :p

 

Gjorde noen instancer ja, men jeg gjorde Loremaster før det ble nerfa.

Burde være en smal sak å få til Kalimdor nå. :)

Jaja, da er det bare og kjøre på da, 104 quests to go!

Lenke til kommentar
Regner med at WOW var på den disken siden du nevner det her? Uansett, savner ikke wow reinstallasjon, uff det bruker å ta tid.

 

Hadde alt på en disk. Har laget "ulyder" en periode, så har backup (image av disken) på sekundær disk.

Pga diverse problemer med WoW (og Vistainstallasjonen), samt masse "Bad sectors" velger jeg reinstallasjon tenker jeg. Får ikke tatt screenshots i WoW, og klarer å lese UI/Interface fra to forskjellige plasser litt randomly (ulempen med å la WoW ligger i "Program Files (x86)" på Vista - rettighetskrøll jeg ikke finner ut av).

 

Blir vel greit med ny install fra Vista x64 SP2 media også, kontra den opprinnelige Vista-installasjonen uten Service Pack (har i ettertid installert SP1 og SP2)?

 

Laster ned Vista x64 SP2 Media nå (nei ikke ulovlig!) - satser på den blir ferdig innen jeg går hjem fra jobb.

 

 

Har ikke "reinstallert" wow noen gang. Wow-mappen min er den samme som da jeg installerte BETA-versjonen tilbake i 04. :p

 

Det jeg ser mørkest på er reinstallasjonen av WoW med tilhørende patching. Allerede gjort det 2-3 ganger :p

Interface-mappa har jeg liggende, men den inneholder MYE mer enn hva jeg bruker, og en del skikkelig gamle versjoner av addons - så tror jeg rydder litt der i samme slengen.

 

Noe annet jeg bør være obs på?

 

[Wall of Text hits you for 100,000 (Critical)]

Lenke til kommentar
Yay! de tokk telefonen for første gang på blizzard i dag! skikkelig digg å få fiksa mitt problem:D

Lol det som var litt gøy var at han som jeg snakka med hørtes ut som rektoren fra SouthPark pluss at han også sa mmkey

Haha, skal ikke se bort ifra at det var med meninga... litt morsomt må jo de også ha det.

Lenke til kommentar
Noe annet jeg bør være obs på?

 

Last ned patchene fra en tredjepart, så laster du ned 2-3 på en gang, så sparer du litt tid.

 

Noen husker hvordan man enkelt la til .torrent'en som Background Downloader bruker i eks uTorrent, har gjort dette før får å få skikkelig fart på tingene, samt flere patcher på en gang - liker å hente fra Blizzard, føler det er tryggere enn 3. part.

 

Edit: Jeg fant :blush:

 

 

 

The Blizzard Downloader bundle is actually a plain BitTorrent client that has at least one .torrent file inside. The .torrent can be opened by other BitTorrent clients giving the user greater control over how the download is handled. It is possible to extract the .torrent file from the end of the downloader executable:

Windows version

 

* Search for d8:announce at the end of the downloader executable, and then save from this point to the end of the executable to a separate file. Add .torrent to the file name and open in any BitTorrent client.

* Note that these executables may contain multiple torrent files (e.g. the Burning Crusade Downloader contains a "slim" torrent for 1.24 GB and a "full" torrent for 2.23 GB).

 

Earlier versions included a Macintosh-variant of the .torrent as well, but this has been removed in later versions. You may also need to remove some trailing characters at the end of the file, since they do not all belong to the .torrent; essentially, the resulting file has to be Bencode-compliant.

 

Alternatively, start the background downloader and check the end of Logs\BackgroundDownload.log for a message like this:

 

* Creating cache file C:\Program Files\World of Warcraft\Cache\BackgroundDownload.torrent

 

This .torrent file can be used with any BitTorrent client. Alternate locations may include the Cache folder, depending on the WoW client's locality.

 

 

 

Kilde: http://www.wowwiki.com/Blizzard_Downloader

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...