Jørgen Sørheim Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Gi opp først som sist, reroll en mindre populær klasse. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Gi opp først som sist, reroll en mindre populær klasse. 5900942[/snapback] Høhø, du har et poeng Har en loladin som er godt på vei.. men jeg orker ikke tanken på å starte "på nytt", hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Da blir det nok mer rusling i IF på deg, med mindre du starter et guild selv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 wow, warrior var skitkult med dual wield . Pew pew lazer boom, 150 crit på 1h + 50-60 crit på offhand Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Arrrrghh! *Pulserende blodåre i tinningen* Mongo-folk som lar lvl29-venner spille lvl60 warrior som skal tanke. Med 2h, uten forståelse for sunder eller aggro generelt. Jaja, fyller opp ignorelisten min ganske fort. 5900535[/snapback] Onyxia pre quest + uldaman er vel de to tingene som har fylt opp min ignore liste også tror jeg Lenke til kommentar
amarios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 yay, nefarian down for første gang staff of shadow flame droppa....var |-| <så nært på å vinne den Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ja jeg husker så godt vårt første Nef kill. Det var utrolig deilig. Artigste bossen i spillet imo. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 yay, nefarian down for første gang staff of shadow flame droppa....var |-| <så nært på å vinne den 5901892[/snapback] Gratz Ga meg med raiding så fikk aldri med meg den killen, beste var vel 53% før jeg quita warrioren. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ah en fin dag i går Fikk kjøpt meg denne for 10g på AH, ren flaks logget bare på for å sjekke litt items. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13102 Så ble jeg invitet til ZF og der fikk jeg meg disse. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18083 Slett ikke verst for en uplanlagt wow dag Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Skaffet meg akkurat The Emeral Dream, men hvordan får jeg Royal Seal of Elder Thalas? Er det ett langt chain quest? eller koster det mye penger? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Neida, stikk inn i DM north, og så er det en dør til biblioteket like ved der du begynner. Du går rett frem, så nordvest (dvs. ned i "courtyarden"). Døren til biblioteket er låst, så du må ha med deg nøkkel, blacksmith-nøkkel eller seaforium (eller en rogue som kan dirke opp). Det koster ingenting å få trinketen. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Nei syke! det var jo en litt billig trinket da! Så med en rogue så tar jeg det som stealthrun? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jepp, såfremt h*n har 300 lockpicking. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Hmmm, skjønner ikke vitsen med å drive å ignorere folk i hytt og gæver. Jeg har aldri ignorert en eneste person jeg :o Guild lederen min satt og snakka om at han ignorerte 10-15 stykker hver dag og måtte ofte cleare lista fra folk han ikke husker for å få plass til nye ^^ Endret 11. april 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hmmm, skjønner ikke vitsen med å drive å ignorere folk i hytt og gæver. Jeg har aldri ignorert en eneste person jeg :o 5903516[/snapback] Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hadde en på ignore list i 1 dag. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Da er dere enten veldig tolerante, eller har vært ekstremt heldig med hvem dere spiller med. I går, f.eks., da jeg var i UBRS.. Bindings of elements dropper. [Rogue] Neeeeed!! [Rogue] lol ^^ Rogue rolls xx (1-100) [Alle andre] You don't need, shut up. [Rogue] lol lol Rogue dør, resten sloss videre. [Rogue] Rezzzz! [Rogue] REEEZZZ! [Rogue] lol ^^ Rogue vinner Dal'rend mainhand, rogue hearther 5 minutter senere. Da putter man sånne folk på ignore, så slipper man å komme i gruppe med dem igjen. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Psilo: Jepp slike skriver jeg navnet opp på også. Hadde en fin en i SM forrige dagen, en warrior roller need på denne: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=7722 Vi var Paladine, mage 2 warriors og meg. Den ene warrioren er fersk og spør: can i use that and can i roll need? Magen svarer: That is realy a good caster \ healer neck. Those clases would get most out of it. Warrioren sier hun passer. Alle (er) jo enige i dette. Jeg roller need sammen med magen og paladinen. Vi ser at warrioren som holdt seg taus hele samtalen også bruker need. Faktisk vant han den fine necken. Jeg sier : Hello m8, didnt you read what we talked about? you should have known that you dont roll need on that item?? Han sa: I need gold for my mount... Leave grp - HS home... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 I dag tok jeg meg en tur til Hyjal. Et område som egentlig ikke er lagt til spillet enda, men ved å løpe opp en spesiell fjellside i Winterspring er det mulig å komme seg inn. Ganske interessant, egentlig, selv om landskapet var forholdvis øde. Var ingen mobs - selv ikke harer eller ekorn - men The World Tree var riktignok å finne: Og jeg fant dessuten denne midt i ødemarken: Artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå