Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kan jeg kjøpe forskjellige Mounts? Jeg er litt lei av ulven min jeg kjøpte i Orgrimmar. Jeg vil ha noe fancy :D

Man kan kjøpe mounts i Dalaran, det skal være en NPC ute i en av gatene. Ganske enkel å se.

EDIT: Så at det originale innlegget var utrolig dårlig formulert.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
Noen som har en slags addonpack de vil anbefale? Keen på gode UI-addons som jeg kan gjøre det meste med. Vil ha actionbars, map, chat, dps- og threatmeter og i tillegg en del småting som jeg har fra før. Så spørsmålet er; noen som vet om addonpacks? :D

Bartender 4, sexymap, prat 3.0, damagemeter, omen. Fine ting å ha.

Lenke til kommentar

Du har ikke opplevd kjedsomhet før du har powerlevela Herbalism..lasta ned whdb'en til gatherer, men nesten alle punktene er jo tomme in-game. Nekter å tro at noen andre AKKURAT har vært og plukka alle blomstene mine.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du har ikke opplevd kjedsomhet før du har powerlevela Herbalism..lasta ned whdb'en til gatherer, men nesten alle punktene er jo tomme in-game. Nekter å tro at noen andre AKKURAT har vært og plukka alle blomstene mine.

Det er vel bare spawn-points addonen viser? Tror ikke det alltid er blomster der, selv om det er merket av uansett. Er bare der folk har funnet før.

Lenke til kommentar

Var noe slikt jeg tenkte jeg også. Blomster spawner altså på forskjellige steder hele tiden. *arg*

Skulle laget en blomster-bot som bare fløy rundt til alle punktene og prøvde å loote, og gikk videre til neste, loote osv. Booringgg.

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg kjøpe forskjellige Mounts? Jeg er litt lei av ulven min jeg kjøpte i Orgrimmar. Jeg vil ha noe fancy :D

Man kan kjøpe mounts i Dalaran, det skal være en NPC ute i en av gatene. Ganske enkel å se.

EDIT: Så at det originale innlegget var utrolig dårlig formulert.

Hva er letteste vei fra Orgrimmar til Dalaran? Jeg ser det ikke noe sted :o

Lenke til kommentar

Går ikke noen vei til dalaran, det er en by langt oppi lufta i Northrend. Eneste måte å komme dit på er å teleporte fra Crystalsong forest, eller være mage og ha Portal til Dalaran. Evt få en mage-venn til å portere deg opp dit.

Når du først har flightpath er det såklart null problem fra hvor som helst i northrend.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sap gjør ikke skade, så roguen må ha brukt et angrep (sannsynligvis Ambush).

Edit: Angående mounts, Mei Francis er dama som selger mounts i dalaran. Det er derimot bare tre forskjellige ground mounts, der én koster emblems fra heroics som du ikke kan skaffe på din level (går jeg ut ifra), én koster 750g og den siste koster 20000g, som jeg tipper er utenfor det du har råd til.

Letteste vei til nye mounts er å bli exalted med en annen by enn orgrimmar og kjøpe mount hos en annen rase, eller skaffe pvp mount for bg marks.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...