JensViking Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Man kan laste ned ferdig Gatherer-database. Husker ikke link, men google gatherer + wowhead database, så vil du finne det. Endret 19. juli 2009 av JensViking Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som har en slags addonpack de vil anbefale? Keen på gode UI-addons som jeg kan gjøre det meste med. Vil ha actionbars, map, chat, dps- og threatmeter og i tillegg en del småting som jeg har fra før. Så spørsmålet er; noen som vet om addonpacks? Wowinterface, som en annen skrev til deg har masse addonpacks. Du kan ikke ha sjekket engang siden du kopierte posten din nesten med en gang. Tonnevis å velge mellom http://www.wowinterface.com/downloads/cat28.html Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 henrik_s: Se der ja, akkurat det jeg var ute etter. Dæven så overcrowded worldmap ble nå, hehe. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Noen som har en slags addonpack de vil anbefale? Keen på gode UI-addons som jeg kan gjøre det meste med. Vil ha actionbars, map, chat, dps- og threatmeter og i tillegg en del småting som jeg har fra før. Så spørsmålet er; noen som vet om addonpacks? Wowinterface, som en annen skrev til deg har masse addonpacks. Du kan ikke ha sjekket engang siden du kopierte posten din nesten med en gang. Tonnevis å velge mellom http://www.wowinterface.com/downloads/cat28.html Lette gjennom curse og fant ingenting. Ser nå at jeg burde ha sjekket wowinterface. Takk. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Si meg hvorfor, jeg er i Battleground kø, og på alle står det average wait time, 1 min. Men jeg sitter i kø i 15++ og kommer ikke inn Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Fordi klokken er 06:20 og folk har andre ting å gjøre en mandags morgen, for eksempel sove eller forberede seg til jobb/skole. Godt mulig at det var noe feil med battlegroupen også, men tviler. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Gjorde fire heroics på rad og fikk fire epics. Hurra :-) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeu, hadde DE alle for abyss Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg var med på Yogg-Saron 10mann idag for første gang, 3 gang guildkill. Det var en kjempeartig fight, storkoste meg Dog, konsentrerte meg så fælt sia det var min første gang og var redd for å drite meg ut 3. forsøk var han nede, og null loot for en Rogue som meg. Men det var jaggu meg artig! Gleder meg til neste uke og neste kill. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 hellu, lurte på om noen hadde noen tips på heigan the unclean? som f.eks en addon ellno? Eneste bossen jeg aldri har klart av de jeg har prøvd på og det irriterer veldig. Hvertfall siden jeg er mainthealer i guilden:( Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Lær folk hvor de skal løpe for å unngå Eruption... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har nå dinga 70 med hunteren min og jeg har skrapt sammen 1000g. Skal jeg bruke det på dual spec eller flying mount? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Er ingen vits å kjøpe flying mount for du skal opp til 77 før du kan fly i northrend likevel. Kan like greit bruke penga på dualspeccing istedet for en skill du ikke får brukt. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ingen av delene. Men hvis du vil ha en av tingene, mount. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ser at det er rykter om Goblins og Worgen som nye raser. Kom til å tenke på at Blizzard største grep, når kurven peker nedover, er vel å introdusere en spillbar tredjepart i Azeroth. Det er vel nok lore til å hente opp en slik tredjepart? Horde, Alliansen og ..... Lenke til kommentar
haffi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 okok, nå er jeg mektig irritert her! Får altså ikke migratet til ny server og har prøvd mange ganger. Får alltid "payment rejected" Jeg har prøvd med mamma sitt visa, pappa sitt visa og ikke minst mammas mastercard. Noen som har hatt det samme problemet som meg? og vet hva man kan gjøre? Skal også prøve å ringe blizz i morgen, men er ikke sikker på hvordan det funker? btw. ikke bry dere om feil osv. Dette er skrevet i full frustration/rage:( Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skriver vel navnet på foreldrene dine der du legger inn kortinformasjon? Og ikke ditt eget.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ser at det er rykter om Goblins og Worgen som nye raser. Kom til å tenke på at Blizzard største grep, når kurven peker nedover, er vel å introdusere en spillbar tredjepart i Azeroth. Det er vel nok lore til å hente opp en slik tredjepart? Horde, Alliansen og ..... ... the Undead? Neimen uansett, det er jo en idè forsåvidt. Det er jo ikke værre enn å videreføre historien ytterligere i retninger som ikke har blitt spekulert i en gang. Det er mange oppfinnsomme karer og berter inne hos Blizzard veit jeg. Ellers trenger man jo ikke være så veldig oppfinnsom for å finne seg en humanoid(lignende) rase med litt lore og innflytelse i WoW som muligens kunne vært modifisert og inkorperert i historie for å fungere som ny spillbar rase. Goblins og Worgens er helt klart en mulighet ... men vi får se. Spørs jo hvilket theme de velger for neste expansion. Jeg personelig liker tanken på at Sunwell maelstrommen mellom EK og Kalimdor koker over og får nye landmasser til å tyte opp av sjøen og sette igang enda en expansion. (som muligens heter "Cataclysm"?). Eller hvor tøft hadde det ikke vært med mye undervannslandskap med tilhørende gear og undervannsmounts f.eks. VI FÅR SE! Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Well of Eternity het det der Maelstrom er nå, Sunwell er noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå