Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kan man tjene best på? Jeg trenger masse cash før lvl 77. Nå solgte jeg alt enchanting-skiten på AH (hundrevis av diverse dusts, shards osv) og tjente ca 300G.

Vil det lønne seg å beholde enchanting og bare selge alt man disenchanter, og ha en annen gathering prof i bakhånd, f.eks. skinning eller mining? Gidder ikke enchante ting mere, så det har blitt helt i bakleksa.

 

Eller lønner det seg mere å ha 2 rene gathering, som skinning og mining (som jeg har hatt før). Er lvl 62 så det begynner å haste litt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bytex: I Outlands of Northreand tjener man fett på å disenchante alt man får av quest rewards of random drops, så ville anbefale deg å fortsette å ha det. Også er det lurt å ha en gathering profession ved siden av for å tjene maksimalt med penger, og jeg vil annbefale deg herbalism eller mining. Jeg vet hvertfall at med harbalism så tjener man sykt mye av å lvle det opp også, på grunn av folk som trenger herb til inscription. En stack med level 30-60 herbs går gjerne for 20g-30g på min server hvertfall.

Lenke til kommentar

Sitter og prøver å tenke på hvordan det hadde vært å spille goblin. Prøver å tenke positivt, slår meg selv i hodet mentalt for å like det. Men det går faen ikke. De er små, stygge og grønne :p

Håper det ikke er de som ender som nye playables, ettersom vi Hordies sikkert får de små grønne mennene.

Lenke til kommentar
Sitter og prøver å tenke på hvordan det hadde vært å spille goblin. Prøver å tenke positivt, slår meg selv i hodet mentalt for å like det. Men det går faen ikke. De er små, stygge og grønne :p

Håper det ikke er de som ender som nye playables, ettersom vi Hordies sikkert får de små grønne mennene.

 

Nesten som å spille Gnome kan jeg tenke meg til, ser man bort fra fargen da.

Lenke til kommentar
Nesten som å spille Gnome kan jeg tenke meg til, ser man bort fra fargen da.

 

Joo, kan godt være. Selv har jeg aldri vært helt fan av gnomes heller, litt for små og merkelige for min smak.

Men hey, selv om vi kanskje får en nye playable race, må jeg jo ikke spille den. Hadde bare vært trielig med enda mer pels i Horde.

Lenke til kommentar
Noen som har en slags addonpack de vil anbefale? Keen på gode UI-addons som jeg kan gjøre det meste med. Vil ha actionbars, map, chat, dps- og threatmeter og i tillegg en del småting som jeg har fra før. Så spørsmålet er; noen som vet om addonpacks? :D
Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Sitter og prøver å tenke på hvordan det hadde vært å spille goblin. Prøver å tenke positivt, slår meg selv i hodet mentalt for å like det. Men det går faen ikke. De er små, stygge og grønne :p

Håper det ikke er de som ender som nye playables, ettersom vi Hordies sikkert får de små grønne mennene.

 

Jeg mistenker at både Worgen og Goblins (hvis de skulle vise seg å være de nye rasene) vil starte som nøytrale siden begge ikke har noen spesiell tilknytning til noen av factionene for øyeblikket. Man vil da sikkert fullføre en race spesifikk quest og så velge side. Hvis goblins skulle bli Horde only så måtte i så fall de være en egen goblin "klan".

Lenke til kommentar
Jeg mistenker at både Worgen og Goblins (hvis de skulle vise seg å være de nye rasene) vil starte som nøytrale siden begge ikke har noen spesiell tilknytning til noen av factionene for øyeblikket. Man vil da sikkert fullføre en race spesifikk quest og så velge side. Hvis goblins skulle bli Horde only så måtte i så fall de være en egen goblin "klan".

 

Mhmm, begynt å tenke over det litt selv. Hadde blitt noget trøblete om goblins plutselig skulle bli lojale mot én faction. Er litt puzled angående classes til worgen også. Mye som føles litt merkelig ut i hendene deres av en eller annen grunn. Men hey, om det er dette Blizz til slutt ender med å sette til live, har de nok løst det bra. De bruker å klare seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...