Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja er vel egentlig det. Jeg har bare rast oppover mot 60 uten å bry meg stort om profs eller instances. Eneste instancene jeg har vært innom har jeg blitt boosta av lvl 80 kompis for å få helt nødvendig utstyr. Så det står litt dårlig til med gold. Sitter og tenker på hva jeg kan gjøre for å få tusenvis av gull helt "plutselig" når jeg skal ha 100% flying+frost flying i northrend på lvl 77. Det koster jo minst 6000G nå tilsammen.

 

Må vel dumpe tailor og enchanting og starte å skinne og mine igjen..det er så satans kjedelig å komme gjennom lave levels der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Enchanting virker bare som et massivt pengesluk når jeg ikke orker å hore ut enchants i byer hele dagen.

kjøp billige greens, lag dem med jc for så å disenchante dem og selge matsa, aner ikke hvor mange titusner jeg har tjent på det, men det er nok et par.

Lenke til kommentar

Denne lista fant jeg i PTR 3.2 patch notes. Sto på wowhead et sted at faction requirement forsvant helt, men det finner jeg ikke i patch notes. Det er jo naturlig at de dumper prisene på training til vanlige mounts, de vet jo at folk er interessert i å komme seg fortest gjennom 60-68 til northrend.

 

Mounts

The cast time for summoning any ground mount is now 1.5 seconds, down from 3 seconds.

Apprentice Riding (Skill 75): Can now be learned at level 20 for 4 gold. Mail will be sent to players who reach level 20 directing them to the riding trainer.

 

Journeyman Riding (Skill 150): Can now be learned at level 40 for 50 gold. Mail will be sent to players who reach level 40 directing them back to the riding trainer.

 

Expert Riding (Skill 225): Can now be learned at level 60 for 600 gold from trainers in Honor Hold or Thrallmar. Faction discounts now apply (Honor Hold for Alliance; Thrallmar for Horde). Flight speed at this skill level has been increased to 150% of run speed, up from 60%.

 

Artisan Riding (Skill 300): Faction discounts now apply (Honor Hold or Valiance Expedition for Alliance; Thrallmar or Warsong Offensive for Horde).

 

In order to further equalize the number of purchasable mounts available to each race, a new 60% speed ground mount has been added for night elves, and a new 100% speed ground mount has been added for the undead.

Flying over Dalaran and Wintergrasp is now possible so long as players keep a healthy distance above the ground.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

pfft, jeg kjøpte full pakke til dk'en min da den dinga 70 for en måned eller to tilbake. Den er langt fra level 77 fortsatt pga har ikke hatt lyst å levle den i det siste, men det er en annen sak.

 

slik jeg ser det er det en engangsutgift en må ut med uansett, og en får ikke renter på gullet så hvorfor ikke bare kjøpe med en gang?

 

 

editblind: prisen senkes? kilde?

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...