Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aaargh, nå er det snart 2 uker siden jeg sendte bilzzard mail, fortsatt ikke ett ord tilbake. Nesten så jeg lurer på om de har fått mailen min i det hele tatt.

Du må ringe om du ønsker "rask" behandling.

Er bare "pre patch".

Say what? Hvordan fungerer pre-patchen da, og hvorfor?

Nedtur

Dessverre.

Du laster ned deler av patchen på forhånd, slik at det blir mindre og laste på "patch day".

Dette er jo en stor content-patch, så er sikkert store mengder data som må lastes ned.

Lenke til kommentar

Det er bare en smart måte å fordele belastning på. Hvis alle 10 millioner spillerne skulle laste ned patchen samme dagen, ville sikkert hele Blizzard implodere og bli et svart hull. Men ved å gjøre den klar til nedlasting en uke eller to i forveien, sprer de belastninga over lang tid, og folk laster ned når de vil.

Lenke til kommentar

I går kveld skummet jeg gjennom AH for å se på tinga som lå ute, og kom over denne: "www.wowhead.com/?item=45704" til bare 700g. Den kjøpte jeg med en gang.

30min senere solgte jeg den til en kar i trade chat for 3000g :!:

Lettjente penger gitt!

Endret av Andrraz
Lenke til kommentar

Hva kommer det av at det tar tid å ALT+TAB til windows og tilbake? tilbake til wow er mega treg av og til.

Eksempel:

alt+tab ut, instant.

alt+tab inn, 3-9sek "loading".

Kommer det av OS eller spillet? evt, hva kan gjøre for å få fiksa det? :p

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Selvfølgelig vil man ikke merke noe med windows-mode, da er alt instant...

Leser på 3Dguru at det er enn del som har dette problemet.

Andrraz: Versjon av drivere har du, 186.18?

Får ikke sjekka det nå, siden jeg er på jobb, men kan sjekke det når jeg kommer hjem. :)

Lenke til kommentar

Nei.

Men fy flate så irriterende. Jeg ble lvl 60 med en priest alt igår, da så jeg at etter 3.2 blir alle mount priser redusert massivt. Vanlig 100% riding mount vil bare koste 90G samlet og er tilgjengelig på lvl 40, mens den koster 600G nå inkl. training.

Og alle racial requirements forsvinner, så man slipper å være exalted med orgrimmar for å ride på ulv om man er undead.

Så da er spm..skal jeg gidde å labbe rundt med 60% i outlands og spare 500G, eller finne penga på en main og kaste rett ut vinduet når det blir billig kanskje om 2 uker likevel. Eller splashe ut ENDA mere på en 60% flying mount istedet?

La meg si det slik at jeg ikke har gått inn for å tjene penger mens jeg lvlet og har bare rundt 160G nå. Enchantinga mi er helt parkert rundt 240 fordi jeg får ikke Greater nether essence av noenting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...