cowboy bob Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 510 for skill og 90 for mount eventuelt gratis mount om du har 30 WSG, AB og AV merker Lenke til kommentar
Penance Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvordan er Hunter i raids? Spiller for tiden opp en Hunter - noe som forresten er den morsomste klassen jeg har spilt opp - og er på level 66 nå. Hva slags spec burde jeg gå for på level 80? Noen tips til utstyr som er et 'must' pre-raiding osv.? Om du kjenner classen og har greit gear gjør huntere det temmelig bra i raids, synes jeg. Samboeren min raider med hunteren sin og er stort sett alltid på topp på recount. Han er MM atm og vil nok fortsette med det da (han mener) det er best for raid/dmg. Min hunter står enda på lvl 70, så kan ikke hjelpe så mye ang. hunter desverre. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei sitter å har en diskusjon med en kompis. Gold selling/kjøping, det er ikke lov right? Typ du kan bli banna for det, han sier at man ikke blir banna osv. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Er ikke lov, men det er såpass utbredt at de neppe slår ned på kjøperne. Har selv kjøpt et par ganger, har kompiser som har kjøpt enda flere ganger, og ingen av oss har merket noenting. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 hmm. Har søkt gjennom eula etter gold. men finner ikke noe, wierd? Og finner ikke noe sted der det står at du blir banna... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg vet om noen få på serveren som har blitt tatt. Det skjer som regel da andre spillere finner det ut og reporter det. Sitat fra Terms of Use: 3. You agree that you will not buy or sell for "real" money or exchange gold, weapons, armor or any virtual items that may be used in World of Warcraft outside the World of Warcraft platform. Så hvis du vurderer å kjøpe gold, hold deg god for det, ihvertfall ut av respekt for andre spillere. Endret 16. juli 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Det skjer i så stor grad på alle servere at de klarer ikke ta alle. Men de har alarmer som "går av" hvis folk overfører mange tusen G fra en konto til en annen mener jeg å ha lest. Men nå burde jo gullmarkedet gå litt trått så lenge hele Kina er stengt ute fra WOW. Har mistet 5 mill spillere plutselig. Endret 16. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 For å si det sånn. Skulle du klare å unngå å bli bannet, vil ingen respektere deg uansett. Kjøp av gull i WoW blir sett ned på, like mye som ebay-karakterer. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hadde ikke tenkt, men synes det var lame hvis det var lov. laster ned patch 3.2.0 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Du laster ned deler av 3.2. Patchen er ennå ikke ferdig. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Kk, men regner med at den vil komme i løpet av noen dager ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Om "dager" betyr "måneder", ja. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 skuff Men kan jeg merge 2 wow accounter til en battle.net konto? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Men satt og undra på siden login navnet blir da [email protected] osv, men blir ikke det litt feil siden jeg har 2 accounter ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Du får velge hvilken konto du skal bruke når du logger deg inn, har jeg hørt. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Noen ide til hvordan jeg kan sette opp en tunnel for battle.net-pålogginga til wow? Kobler seg opp mot battle.net sin server på port 1119, som er sperra her - uten at jeg har mulighet til å åpne Skulle aldri ha merga kontoen min, merker jeg Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Tar nok fortsatt 3-4 uker eller mer før patchen kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå