Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er Hunter i raids? Spiller for tiden opp en Hunter - noe som forresten er den morsomste klassen jeg har spilt opp - og er på level 66 nå.

Hva slags spec burde jeg gå for på level 80? Noen tips til utstyr som er et 'must' pre-raiding osv.?

Om du kjenner classen og har greit gear gjør huntere det temmelig bra i raids, synes jeg. Samboeren min raider med hunteren sin og er stort sett alltid på topp på recount. Han er MM atm og vil nok fortsette med det da (han mener) det er best for raid/dmg. Min hunter står enda på lvl 70, så kan ikke hjelpe så mye ang. hunter desverre. :p

Lenke til kommentar

Jeg vet om noen få på serveren som har blitt tatt. Det skjer som regel da andre spillere finner det ut og reporter det.

Sitat fra Terms of Use:

3. You agree that you will not buy or sell for "real" money or exchange gold, weapons, armor or any virtual items that may be used in World of Warcraft outside the World of Warcraft platform.

Så hvis du vurderer å kjøpe gold, hold deg god for det, ihvertfall ut av respekt for andre spillere. :)

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Det skjer i så stor grad på alle servere at de klarer ikke ta alle. Men de har alarmer som "går av" hvis folk overfører mange tusen G fra en konto til en annen mener jeg å ha lest.

Men nå burde jo gullmarkedet gå litt trått så lenge hele Kina er stengt ute fra WOW. Har mistet 5 mill spillere plutselig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen ide til hvordan jeg kan sette opp en tunnel for battle.net-pålogginga til wow? Kobler seg opp mot battle.net sin server på port 1119, som er sperra her - uten at jeg har mulighet til å åpne :p Skulle aldri ha merga kontoen min, merker jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...