.V. Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er lvl 50 priest nå og har gjort et par princess runs i Maraudon og vært i Sunken Temple en gang (selv etter 8 ganger i Zul'Farrak og bare fått dritt tror jeg jeg må tilbake for å få Jumanza Grips). Er disse 3 de eneste instancene før lvl 60? Eller er det noen andre jeg kan gjøre mellom 50 og 60? Som priest vil jeg tro du slipper inn i Dire Maul på lvl55 (ihvertfall east, ta med en warlock ), men fram til det kan du skaffe deg det du vil ha i maraudon og kanskje se litt på sunken temple. Men DM har kongeloot, trenger knapt å gjøre andre instances mellom 55-60. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) .. med mindre man har en vennlig lvl60 pally som lusker bak et tre og passer på. Eller en lvl 60 horde mainchar parkert rett i nærheten, sånn at du bare kan slakte de som dreper deg Og superreven, sjekk hvor mye mana innerfire koster.. Endret 1. september 2005 av MetiCx Lenke til kommentar
str00tz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hmm, jeg har et problem med gatherer addon, når jeg herb`er eller miner en vein/blomst, kommer bare merket opp på minimap, ikke på "big map" ..jeg har den siste gatherer oppdateringen, og alle options på "on". er det noen som vet hvordan dette kan fikses ? takk Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er en liten knapp nede til venstre på verdenskartet som skrur på alle icons fra gatherer. Lenke til kommentar
str00tz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er en liten knapp nede til venstre på verdenskartet som skrur på alle icons fra gatherer. tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
corky Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler. Paladins er jo prester og warriors samtidig. Skullflame er av -ingen- som helst nytte for en paladin, sammenlignet med nytten for en warrior. Så..en paladin skal altså ikke få lov til å rolle på et skjold som han kan og vil bruke? Hva mener folk at paladiner skal få rolle på da? Vil vi ha et våpen klager folk, vil vi ha en skjold så klager folk. Virker som om at de fleste vil se paladin i cloth med blacksmithhammer. Minner meg om et paladin dikt her på forumet. (Ikke be meg om å bytte class nå. Jeg var klar over lavere dps, men dette pga. vi kan heale og buffe. Vi er ment som support, men har vi ingen +str er vi dømt til døden dersom horde skulle angripe) Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ble ferdig med hunter questn min i går Nå trenger jeg bare å håpe på at black sinew dropper fra Onyxia på lørdag Tok Silithus og Un'goro på Tirsdag og Winterspring og Burning steppes på Onsdag Gledesutbrudd Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ooh, fikk kjøpt Ardent Custodian for 20g. Tror jeg kunne fått den billigere, hehe, for fyren hadde lagt den ut på AH med 3,22g startpris, og ingenting annet. Så jeg whispra han og spurte om jeg kunne få den for 20g, og han tok den av AH og solgte den til meg. Har lagt den ut for 57g, og hvis ingen kjøper den, bruker jeg den om 4 levler Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Der ble jeg 57 gitt. Hvilke instancer kan jeg ta nå? BRD - DM ? Uff, guilden jeg er i suger Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Der ble jeg 57 gitt. Hvilke instancer kan jeg ta nå? BRD - DM ? Uff, guilden jeg er i suger Hvilken klasse er du? I 57 burde du kunne gjøre east og kanskje north (tribute) Dire Maul, anbefales. West blir litt slit med mindre hele resten av gruppa er 60. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 er noob i dette spillet, men har hørt at det ikke tar så lang tid å bli lv 60. kommer det noe patch eller xpack for å endre på dette? synes egentlig det er ganske rart at de ikke laget det klart for høyere lv's fra starten av... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Der ble jeg 57 gitt. Hvilke instancer kan jeg ta nå? BRD - DM ? Uff, guilden jeg er i suger Hvilken klasse er du? I 57 burde du kunne gjøre east og kanskje north (tribute) Dire Maul, anbefales. West blir litt slit med mindre hele resten av gruppa er 60. Warrior. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Der ble jeg 57 gitt. Hvilke instancer kan jeg ta nå? BRD - DM ? Uff, guilden jeg er i suger Vel, kom deg til lvl 60 og begynn med UBRS, Scholo og Strat Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Som 57 warrior er nok DM east den instancen som passer best for deg, på 58 kan du begynne å¨gjøre BRD. UBRS, strat, scholo, DM north/west osv er det veldig greit å være 60 (om du ikke er healer) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 er noob i dette spillet, men har hørt at det ikke tar så lang tid å bli lv 60. kommer det noe patch eller xpack for å endre på dette? synes egentlig det er ganske rart at de ikke laget det klart for høyere lv's fra starten av... Heh, lvl1-60 er bare halve spillopplevelsen da. Spillet starter ikke virkelig før lvl60 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Som 57 warrior er nok DM east den instancen som passer best for deg, på 58 kan du begynne å¨gjøre BRD. UBRS, strat, scholo, DM north/west osv er det veldig greit å være 60 (om du ikke er healer) Bare synd det ikke finnes loot for en warrior i DM:east Eneste plate som dropper er en paldin-chest og en halvdårlig hjelm med lav drop. Dropper en bue som går ann da.. Lenke til kommentar
corky Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 er noob i dette spillet, men har hørt at det ikke tar så lang tid å bli lv 60. kommer det noe patch eller xpack for å endre på dette? synes egentlig det er ganske rart at de ikke laget det klart for høyere lv's fra starten av... Heh, lvl1-60 er bare halve spillopplevelsen da. Spillet starter ikke virkelig før lvl60 Farlig å bli lvl 60. Man føler seg på topp de 10 første minuttene etter man er blitt lvl 60, men så oppdager man at man har mye å ta seg til. Molten Core er en viktig ting for lvl 60. Her får man epic armor og våpen samt utrolig morsomt å drepe STORE bosser. Battlegrounds er også morsomt. Høy rank i pvp gir mulighet for å kjøpe epic armor og våpen. Guld farming for å få penger til epic mount. Raids i storbyene til fienden er også morsomt...horde beware Ellers er det morsomt å kunne hjelpe folk med lavere lvl, med quester eller gankere som ikke lar dem være i fred. Men lvl 60 har også sine negative sider.... /w fra folk rundt lvl30-40 PLS Give me gold, need money for mount. PLS!11!! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Røska til meg http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17113 fra kazzak i går. Jeg er vel den eneste magen som tar alt "priest" regen utstyret. Har også: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18872 http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18371 osv pluss manaregen ring og noe fra arcansit. Det fine er at jeg ikke lenger trenger manapots/rubys på onyxia ^_^ (ja, jeg vet jeg er latterlig) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var i WC med min Shaman på Lightning`s Blade isted, røsket med meg 3 rare loots :D 1h Mace, kappe og shammyshield...haha, konge Like fra Ghost Wolf nå Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var i WC med min Shaman på Lightning`s Blade isted, røsket med meg 3 rare loots :D 1h Mace, kappe og shammyshield...haha, konge Like fra Ghost Wolf nå linke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå