Sati Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 nvm fant ut! De 10dagene må gå først...latterlig system, men kan vistnok få billing-support til å override det, er vel bare å gjøre det da! Nei, må ikke gå 10 dager. Oppgraderingen skjer over 3 dager hvor alt enables fortløpende, level-cap løftes med en gang. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Alt-Shift er windows-kommandoen for å skifte mellom tastatur-språk. ... skulle bare visst hvor mange telefoner jeg får på jobben ang. akkurat den komboen der.. Burde vært en lapp under alle tastatur, med den kombinasjonen der. Tror det hadde hjulpet ganske mange. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det silvermoon jeg må bli exalted med for å kjøpe en hawkstrider? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Er det silvermoon jeg må bli exalted med for å kjøpe en hawkstrider? Stemmer det, hvis du ikke er BE da Edit: .. Eller går for PvP versjonen, evt. den hvite som dropper i Magister's Terrace. Endret 14. juli 2009 av TheInfamous Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 er undead. Og lv 60, så pvp er litt hard enda Får grinde rep når jeg har lite å gjøre. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Vil du virkelig ha hawkstrider i stedet for den uber-råe skeletalmounten? :o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Når man har kikka på den beinete ræva til den skjeletthesten i 2 år, blir man lei uansett hvor "uber-rå" den måtte være.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Alt-Shift er windows-kommandoen for å skifte mellom tastatur-språk. ... skulle bare visst hvor mange telefoner jeg får på jobben ang. akkurat den komboen der.. Hos meg er det ctrl-shift. Trudde det var det som var standarden, jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Den var ny for meg, men det funker jo. Sikkert det som har skjedd med flere PC'r på jobb, der folk ikke fatter hvorfor ÆØÅ er forsvunnet fra PC'r på møterom o.l, men ikke har rettigheter til å få opp tastaturspråk-oppsettet. Endret 14. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hos meg er det ctrl-shift. Trudde det var det som var standarden, jeg. Fant ikke noen Ctrl+Shift-kombo hos Microsoft sine hjemmesider... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Lurer på om Skupuru bruker Ubuntu. Gjorde hvertfall det en gang. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg har en PC med Vista, og en med Ubuntu. Det er Vista-maskinen min det er snakk om nå. ctrl-shift funker for meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ah, Vista ja, det er sikkert noe annet. Så det finnes faktisk mennesker som bruker Vista... trodde alle brukte "oppgrader til XP"-funksjonen jeg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Lurer på om Skupuru bruker Ubuntu. Gjorde hvertfall det en gang. På hvilken server kan man finne din ikke-korporale avatar nå? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Frostmane. Destination. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 sammen med Bevis. Frostmane. og soon to come, Deathbat. Frostmane. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ah, Vista ja, det er sikkert noe annet. Så det finnes faktisk mennesker som bruker Vista... trodde alle brukte "oppgrader til XP"-funksjonen jeg. Det er da strengt tatt bare mulig på Vista Ultimate. Tviler på at mange sitter på en ekte lisens til Ultimate. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Level 30 på min shaman, herregud så latterlig kjedelig det er å levle : < ingen som har en 80shaman de vil bli kvitt da?! : D Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Level 30 på min shaman, herregud så latterlig kjedelig det er å levle : < ingen som har en 80shaman de vil bli kvitt da?! : D Nei. Er det kjedelig, så ikke spill da. Man spiller for å ha det gøy, ikke for å kjede seg. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 ORLY sherlock, spiller man for å ha det gøy? herregud du må jo være verdens smarteste person eller hur. Kanskje derfor jeg helst vil ha en level 80 karakter da siden det å levle er så bedritend kjedelig, fordi å spille på max level er gøy. Troll et annet sted pls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå