Slimda Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Akkurat nå tror jeg det blir kuldepew uansett hvor dårlig det er.vurderte å nicksteale Deadbeat, men det var opptatt Hva med å ta et navn fra en orc som allerede eksisterer i spillet? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Forslag? Thrall blir teit, må være en tøff nps gjemt vekk et sted isåfall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tenker at du har en male Orc. Hva med Garm? (Garm Wolfbrother var siste lederen til Thunderlordklanen) Eventuellt kan du ta og lage deg et etternavn. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Er en male orc ja Garm var litt stilig, har du noen flere i den stilen? får vel google litt lore. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Den stilen? Tja, det er jo bare å eksperimentere! Garm, Gorm, Gark, Gurk, etc... Ta et navn og prøv deg frem. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det rare var at denne GM ga meg tilbake ALT jeg noen gang har vendoret av armor, helt siden 2005. Fikk sykt mye jeg ikke hadde brukt på flere år. AH og vendoret alt jeg, tjente nesten 40kDet var i TBC. Må nesten se om jeg finner bilde. Skulle ha tilbake 16 itmes (raid gear) Fikk dette isteden. Og dagen etter de 16 itemsene jeg skulle ha. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det rare var at denne GM ga meg tilbake ALT jeg noen gang har vendoret av armor, helt siden 2005. Fikk sykt mye jeg ikke hadde brukt på flere år. AH og vendoret alt jeg, tjente nesten 40kDet var i TBC. Må nesten se om jeg finner bilde. Skulle ha tilbake 16 itmes (raid gear) Fikk dette isteden. Og dagen etter de 16 itemsene jeg skulle ha. Sykt! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Oppgraderte Trial account til TBC account nå. Account Type: World of Warcraft + Burning Crusade Account Status: Active Date: Amount: Billing Plan: Status: 11/07/09 N/A 10 Day Web Trial Active 21/07/09 14.99 EUR Upgrade to Standard Account Pending Står på acc manager at jeg har Vanilla + TBC account, fikk mail om at blabla uppgrade complete men kan fortsatt ikke sende mail fordi "YOUR ACCOUNT CANNOT PERFORM THAT ACTION" ellerno. any thoughts? : < og ja, har logget helt ut av spillet, har TBC innstalert, har samme client som når jeg logget av palan for siste gang for 2mnd siden. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 nvm fant ut! De 10dagene må gå først...latterlig system, men kan vistnok få billing-support til å override det, er vel bare å gjøre det da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hehe, og billing support er sikkert ikke lei av å få 10000 requests om dagen om det samme. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Rimelig kort Wintergrasp. Litt imponerende. Endret 13. juli 2009 av Inxs Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 hva i alle dager skjedde med Norsk tastatur i WoW nå? Samme som CS var jo. Noen som skjønner? er engelsk oppsett på det plutselig. Hvordan endre? Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Skjer ingenting når man trykker ctrl-shift da. Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 jommen! Alt-shift gjorde susen! Takker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Alt-Shift er windows-kommandoen for å skifte mellom tastatur-språk. ... skulle bare visst hvor mange telefoner jeg får på jobben ang. akkurat den komboen der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå