Kverulantus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg ligger på 6k med shammyn min og jeg har ingen problemer. Selv med tanker under opplæring om du så fint kaller det Lenke til kommentar
agito Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kommer litt ann på Tanken. Hatefulls gir vel bonus threat når den treffer så en god tank burde kunne klare 10k på Patchwerk, men på andre bosser der en må bevege seg mye eller annet kan TPS komme ned på 3-4k. Enten det eller så er jeg bare dårlig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvis jeg ikke har Vigilance på meg selv, eller en paladin som bruker Hand of Aggro-reduction, sliter jeg noe jævlig. DPSen min begynner å ta av, nå som jeg begynner å få med Ulduar-gear. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hvis du greier å ta overaggro på patchwerk gjør tankene deres noe feil. Det skal være mer eller mindre umulig å ta aggro på patchwerk om tankene kan å spille. Endret 9. juli 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Macord Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Gjør tanken jobben sin er det ingen vits å ta av slike buffs, men som du sier har man lite tanke-erfaring og sliter med tps var nok det smart ja Endret 9. juli 2009 av Macord Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har jo absolutt ingenting å si om du fjerner Fortitude-buffen under patchwerk-kampen. Er du nr. 2 eller 3 på threat-lista, kommer du til å bli most, ferdig med det. (med mindre healeren klarer å holde de med mer liv og threat på konstant 100% liv, noe som i seg selv er umulig) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 sikkert noen som har posta før men: "Execute: This ability now never costs more than a total of 30 rage. The tooltip for Sudden Death has been revised to remove reference to that maximum, since the ability now behaves that way even when untalented." Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 ikke si at det her blir endra fordi folk har sutra over at de måtte ha en sudden death macro med 20% modifier eller noe? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Vel, Ferocious Bite hos Feral Druids ble jo endra på samme måte. Tar ikke mer enn 30 ekstra energy max. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 er vel bare en liten endring i pvp-burst da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Er nok derfor ja. *edit* Ingen druide ville aldri i livet brukt mer energy på Ferocious Bite heller. Vi prøver å bruke den på 35 energy hver eneste gang, om vi kan. DPE (Damage Per Energy) er helt forferdelig for over 35 energy som man trenger i første omgang. Endret 10. juli 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Der er warrior litt annerledes da Edit: fiks avataren din btw Endret 10. juli 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ikke si at du fjerna den tøffe din til fordel for en tom ramme? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Skulle prøve å oppdatere den med en ny, men så var filen et par kb for stor, og så gikk jeg å la meg. Får se om jeg orker å fikse det, snart. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Faen jeg blir så frustrert over hvor ubrukelig Hex er som restoshaman :S Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg trenger litt nye klær og løp glad og fornøyd til AH, men når jeg skal søke gjennom ting der så kommer det ikke opp noe.. Jeg går til klær og det aktuelle plagget, men ikke noe kommer opp. Hva gjør jeg (plutselig) feil? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Faen jeg blir så frustrert over hvor ubrukelig Hex er som restoshaman :S Jeg blir frusteret over ubrukelige Retri palas. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Prøv å la Ah sortere via "Rarity". Det pleier å fungere for meg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Prøv å la Ah sortere via "Rarity". Det pleier å fungere for meg Må jo trykke search først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå