GrandMa Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noen som gidder og forklare meg hva som er så kult med Darkmoon Faire? Siden dere gidder og bruke så mye tid og penger på det. Er det noe spesielt en rogue leatherworker/skinner kan stelle i stand for dem? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kanskje man får en epic neck ved å levere inn litt ymse til dem? Leatherworkers kan levere inn rugged armor kit, 8 stykk per 20 tickets. Du trenger 1200. Alternativt kan du levere inn kortstokker, ace-til-8. Så får du en finfin trinket som belønning. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kunne du gidde og linke til disse 48000 rugged leather synes jeg også virker litt mye Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 http://thottbot.com/?i=43505 http://www.thottbot.com/?i=43504 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Amulet of the darkmoon eide jo hardt da, men 48000 rugged leather er litt for mye rett og slett Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 http://thottbot.com/?i=43505http://www.thottbot.com/?i=43504 5891460[/snapback] 2400 er det vel, det er i alle fall så mye jeg har skaffet. Får amuletten min på mandag Er rogue, men skal ha den på hunteren også.. Det var ikke vanskelig i og med at jeg kjøpte mye leather for 1g per stack. Vet noen om librams har fått increased drop rate i DM? Prøvde å lure til meg en billig rapidity fra en kar som hadde fått to forskjellige librams på ett run . Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) glowing scorp. blood evil bat eye ,mye grå drit som kan leveres.skal prøve å få det til nå , når åpner sjappa? 60 x 6 thorium widgets = 360 thorium widgets needed. It takes 3 Thorium Bars and 1 runecloth to make a Widget. 3bars x 360widgets = 1080 Thorium Bars 360 Runecloth Endret 9. april 2006 av War Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Lurte på en ting om auctioneer. Hvis jeg skanner AH mange ganger... da regner auctioneer ut snittet av alle skannene som den har gjort? Altså ikke at det er bare de siste skannet som gjelder? Tack tack Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 ikke noe bra program, flere varer som har 1 ting til 99g som ellers er 5 for 2 g mange som prøver seg og det er det på de fleste varer. Dvs 80% av den UI blir feil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Heh, heh, heh. Ikke noe bra program, nei. Dagens. Det har bare betalt for Anathema, Alcors sunrazor, Axe of the deep woods + Crusader, Lionheart helmet, Stronghold gauntlets, Stockade pauldrons, Darkmoon neck, Boots of avoidance, Arcanite reaper + Crusader, Kang + Crusader, Elemental-trinket, 2x Underworld band, 3x lifestone, Robe of the Void-pattern + mats, Eye of flame, Robe of Winter night, Flarecore leggings, Flarecore bracers, Pristine hide of the beast, Dreadsteed, Fiery war axe + Crusader and Kang.. og tonnevis med annet rask. Det krever selvfølgelig at du har litt i topplokket og ikke kjøper lvl10-våpen til 50g fordi Auctioneer anbefaler det. Auctioneer tar snittet av alle auksjonene du har scannet, ja. Det er derfor en fordel å ha minst en uke med regelmessige scanninger for å få en grei database. Og, DF åpner dørene i morgen tidlig. Vanligvis er det åpent når jeg står opp, i 9-tiden. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Auctioneer har også betalt for en Swift Orange Raptor Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jaja, da var det på'n igjen. Etter å ha skaffet meg uke påskeferie fra jobben, pluss at jeg har sagt opp med virkning fra 30. april. (Jeg sa opp for drøy tre uker siden, og det er definitivt ikke World of Warcraft som er grunnen). Etter å ha kommet hjem fra Ice Age 2 på kino, og å ha sett "Gudene må være gale" etter det, endte jeg opp med å starte meg en ny character rundt klokka 01:00 i natt. Det var rett og slett så morsomt at jeg ikke klarte å gå i seng før klokka 08:15. Ikke en helt heldig start på påskeferien kanskje, men det overlever jeg nå. Serveren vi (jeg og tre veldig erfarne irl-kamerater) er den nye PvP-serveren Boulderfist. Characteren jeg har valgt å spille; Mpudi, farget human male mage oppkalt etter en person i "Gudene må være gale"-filmen. Det slo meg at jeg omtrent aldri har sett en farget (re: afrikansk) character, og jeg bestemte meg for å skille meg litt ut. Jeg rakk å komme halvveis til level 15, og det blir vel fort noen timer med spilling frem mot Tippeligastarten i dag også hvis alt går som planlagt. Jeg har bestemt meg for å gå firespec inntil videre, men tiden vil vise hvor lenge jeg spiller videre, om jeg respeccer og lignende. Er det noen andre her som spiller på Boulderfist? Jeg har møtt veldig mange hyggelige mennesker der (på alliance, selvfølgelig). Det jeg har merket hittil etter drøyt syv timer ingame (i startområdene Elwynn Forest, Westfall og Dun Morogh) er at det er en større andel modne og hyggelige mennesker på denne serveren, enn det har vært på noen av de andre nystartede serverene jeg har spilt på det siste året. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jaja, da var det på'n igjen. Etter å ha skaffet meg uke påskeferie fra jobben, pluss at jeg har sagt opp med virkning fra 30. april. (Jeg sa opp for drøy tre uker siden, og det er definitivt ikke World of Warcraft som er grunnen). Etter å ha kommet hjem fra Ice Age 2 på kino, og å ha sett "Gudene må være gale" etter det, endte jeg opp med å starte meg en ny character rundt klokka 01:00 i natt. Det var rett og slett så morsomt at jeg ikke klarte å gå i seng før klokka 08:15. Ikke en helt heldig start på påskeferien kanskje, men det overlever jeg nå. Serveren vi (jeg og tre veldig erfarne irl-kamerater) er den nye PvP-serveren Boulderfist. Characteren jeg har valgt å spille; Mpudi, farget human male mage oppkalt etter en person i "Gudene må være gale"-filmen. Det slo meg at jeg omtrent aldri har sett en farget (re: afrikansk) character, og jeg bestemte meg for å skille meg litt ut. Jeg rakk å komme halvveis til level 15, og det blir vel fort noen timer med spilling frem mot Tippeligastarten i dag også hvis alt går som planlagt. Jeg har bestemt meg for å gå firespec inntil videre, men tiden vil vise hvor lenge jeg spiller videre, om jeg respeccer og lignende. Er det noen andre her som spiller på Boulderfist? Jeg har møtt veldig mange hyggelige mennesker der (på alliance, selvfølgelig). Det jeg har merket hittil etter drøyt syv timer ingame (i startområdene Elwynn Forest, Westfall og Dun Morogh) er at det er en større andel modne og hyggelige mennesker på denne serveren, enn det har vært på noen av de andre nystartede serverene jeg har spilt på det siste året. 5893063[/snapback] Det er alltid så fint med sånne som deg som virkelig koser seg med spillet Vet ikke hvorfor, men jeg blir så jævlig glad! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Faen complexion, ikke få meg til å starte med wow igjen. *komme seg ut av tråden* Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Tok Firemaw natt til lørdag, nå driver vi og surrer med ebonrock, han ene tanken tar agrro på feil tidspunkt hele tiden så da healer jo hora opp. /gkick imo. Edit: Fikk han ned på tredje. Gah ingen Shadow wing focus staff nå heller En siste ting Endret 9. april 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hah eid tank ^^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Urk, forbanna greier. 240 tickets fra DF-neck, jeg klarer alltid å feilberegne. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 er DM doable for 3x lvl 20, warrior, priest og warlock med litt mellom topplokket? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det skulle nok gå an. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 er DM doable for 3x lvl 20, warrior, priest og warlock med litt mellom topplokket? 5897325[/snapback] Lett. Vi har gjort det med 2x warrior, 1 paladin, 1 priest og 1 mage, der alle var level 17. Det var riktig nok alter og vi har raidet alle instancer i spillet sammen med mainene, så vi visste hva som måtte gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå