Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jaja, har funnet ut at det ikke er meg det er noe galt med, da. 4. dagen nummeret ikke funker, sinnsykt godt jobba. Har prøvd å få tak i de via tlf siden torsdag. Jeg har samme problemet. Wow-kontoen min har blitt merget med en annens battle.net-konto, og det er umulig å få tak i blizzard via telefon. Mail tar vel flere uker før man får svar på. Akuratt samme har skjedd meg meg. AT DE IKKE SENDER EN MAIL TIL MAILEN ACCOUNTEN ER REGISTERT PÅ, DER DU MÅ BEKREFTE, ER BARE HELT LATTERLIG. Alt man får er en mail som sier at accounten har blitt merget, og at man ikke kan gjøre noe med det. FAEN. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg skulle lage battlenetkonto men mailen min er i bruk. Det er den vel neppe da jeg ikke har konto der enda? Wtf. Kan ikke gjøre noe med det heller. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ring blizzard og hør. eller vent.. det går jo ikke Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Yawn, nok whining om de greiene nå. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hahahaha Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Angående ventetid, så kom jeg gjennom til Techical support, han sa det vanligvis tok 2-4 dager, men at det var mye å gjøre disse dager, og at jeg kunne forvente omlag en uke. Sendte mail på fredag. I'm waiting. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Siden det snakkes om Battle Net accounts her tar jeg opp problemet mitt her i stede for å lage en ny tråd. Lagde meg Battle net account for ca 10-15min siden, når jeg nå skal logge på, så får jeg feil brukernavn/passord. Flere som har opplevd dette? Får logget på Battle Net, men ikke på wow. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Siden det snakkes om Battle Net accounts her tar jeg opp problemet mitt her i stede for å lage en ny tråd. Lagde meg Battle net account for ca 10-15min siden, når jeg nå skal logge på, så får jeg feil brukernavn/passord. Flere som har opplevd dette? Får logget på Battle Net, men ikke på wow. Har du merget battle.net accounten med wow acccounten da? Det holder ikke å lage en battle.net account, for så å bare logge inn med den på wow. Du må legge til wow accounten til battle.net accounten. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Siden det snakkes om Battle Net accounts her tar jeg opp problemet mitt her i stede for å lage en ny tråd. Lagde meg Battle net account for ca 10-15min siden, når jeg nå skal logge på, så får jeg feil brukernavn/passord. Flere som har opplevd dette? Får logget på Battle Net, men ikke på wow. Har du merget battle.net accounten med wow acccounten da? Det holder ikke å lage en battle.net account, for så å bare logge inn med den på wow. Du må legge til wow accounten til battle.net accounten. Funka nå, trengte sikkert litt tid Endret 30. juni 2009 av Kim92 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Flott :> Endret 30. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Noen tidligere eksempler:- Twins - Vashj - C'thun - Mimiron..JoL stack Har du noen faktiske bevis, eller bare følger du saueflokk-mentaliteten? Mimiron? Ok so I wanted to check numbers for real of overall healing done by JoL but I got bored after the 7th parse Anyway these are the numbers from the top 7 parses on WMO for overall healing done by JoL: First numbers are from ret pally, 2nd is from holy. first what was our numbers - Ret 748k, holy 316k, overall 1064k 1st parse: 941k (ret) + 0 (holy) = 941k 2nd parse: 570k (ret) + 480k (holy) = 1050k 3rd parse: 946k (ret) + 0 (holy) = 946k 4th parse: 1294k (ret) + 12k (holy) = 1306k 5th parse: 1000k (ret) + 0 (holy) = 1000k 6th parse: 842k (ret) + 104k (holy) = 946k 7th parse: 957k (ret) + 0k (holy) = 957k and for a special parse.... Exo 1st kill: 1000k (ret) + 344k (ret) = 1344k As these numbers show nearly all guilds have the same amount of total healing done by JoL, some holy pallys don't use JoL at all which imo is crazy on such a fight, otherwise their numbers would be as high if not higher than ours. Why do two procs show up at the same time? Im not sure tbh, maybe its a UI bug? As it definately doesnt seem to stack, the Exo parse shows that clearly since they were judging at the same time, if it stacked the 2nd ret would be much higher. No idea but its clearly not something that gives any guild an advantage. Hope that clears up this shizzle atleast but im sure more conspiracy theorys will come Kom gjerne med litt håndfaste bevis, og ikke myter. http://www.youtube.com/watch?v=xVlWGhCGwf4 Se fra 4:51, så ser du at han mottar healing fra 2 forskjellige folk med judgement of light, om jeg ikke tar helt feil så hadde de 2 pallys i raidet, så vanligvis ville heller 1 av de brukt judgement of wisdom istedenfor for at en holy og retri pally bruker light når de ikke skal stacke.... Ikke så vanskelig å få kill når man har exploits, gitt. Vel, først skal du jo også finne exploiten da. Et argument Nihilum/Ensidia kom seg bort med flere ganger, da under navnet: 'Bra bruk av game mechanics' Vel, helt ærlig så skjønner ikke jeg hvorfor folk skal rakke ned på Ensidia, siden de "stacket" Judgement of Light på Mimiron. Først av alt, om man har 3-4 paladins i et raid, er det vel naturlig at omlag halvparten judger light, uavhengi om den stacker eller ikke. Og om man da skal begynne å bruke DET som er argument for at de exploitet Mimiron, så blir det bare for dumt. Hva med alle andre encounters, da? Hva med folka som har stacket JoL uten å vite om det? Har de også exploitet da? Dessuten så stacker det mest sansynlig ikke, ifølge teksten Slimda linket til. Folkens, kan dere ikke bare la de få gleden av å ha en worldfirst, istedet for å finne på idiotiske grunner til at de ikke var et cleant kill? Men nå hadde de ikke 3-4 pallys i raidet, så derfor ville det vært bedre for raidet at holy pallyen bruker wisdom for å holde judgement of the pure oppe, men selvfølgelig bruker han light når den stacker. Endret 1. juli 2009 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Denne er verdt å høre på. :!: http://www.youtube.com/watch?v=Mkhx7mkMXa8...feature=related Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Bare meg eller er ALLE realmene nede? Btw sykt morsomt med han 11 år gamle gutten. Endret 1. juli 2009 av PCJunkie Lenke til kommentar
tmg Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er maintenance Står til venstre på skjermen at de planlegger at alle servers er nede 0500-1100 Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ah, pleier bare å ignorere det som står der, gjør livet lettere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kan dere lage en egen tråd om de battle.net-greiene please? Så slipper vi sidevis med whining om det her. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ring blizzard og hør.eller vent.. det går jo ikke jeg prøvde å ringe dem heromdagen men det var jo helt håpløst. men jeg tror det var tidspunktet jeg ringte på! (sånn i 11-12-13 tida) jeg ringte dem mandag klokka 16:36, og da tok dem telefonen på sekundet! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen tidligere eksempler:- Twins - Vashj - C'thun - Mimiron..JoL stack Har du noen faktiske bevis, eller bare følger du saueflokk-mentaliteten? Mimiron? Ok so I wanted to check numbers for real of overall healing done by JoL but I got bored after the 7th parse Anyway these are the numbers from the top 7 parses on WMO for overall healing done by JoL: First numbers are from ret pally, 2nd is from holy. first what was our numbers - Ret 748k, holy 316k, overall 1064k 1st parse: 941k (ret) + 0 (holy) = 941k 2nd parse: 570k (ret) + 480k (holy) = 1050k 3rd parse: 946k (ret) + 0 (holy) = 946k 4th parse: 1294k (ret) + 12k (holy) = 1306k 5th parse: 1000k (ret) + 0 (holy) = 1000k 6th parse: 842k (ret) + 104k (holy) = 946k 7th parse: 957k (ret) + 0k (holy) = 957k and for a special parse.... Exo 1st kill: 1000k (ret) + 344k (ret) = 1344k As these numbers show nearly all guilds have the same amount of total healing done by JoL, some holy pallys don't use JoL at all which imo is crazy on such a fight, otherwise their numbers would be as high if not higher than ours. Why do two procs show up at the same time? Im not sure tbh, maybe its a UI bug? As it definately doesnt seem to stack, the Exo parse shows that clearly since they were judging at the same time, if it stacked the 2nd ret would be much higher. No idea but its clearly not something that gives any guild an advantage. Hope that clears up this shizzle atleast but im sure more conspiracy theorys will come Kom gjerne med litt håndfaste bevis, og ikke myter. http://www.youtube.com/watch?v=xVlWGhCGwf4 Se fra 4:51, så ser du at han mottar healing fra 2 forskjellige folk med judgement of light, om jeg ikke tar helt feil så hadde de 2 pallys i raidet, så vanligvis ville heller 1 av de brukt judgement of wisdom istedenfor for at en holy og retri pally bruker light når de ikke skal stacke.... Ikke så vanskelig å få kill når man har exploits, gitt. Vel, først skal du jo også finne exploiten da. Et argument Nihilum/Ensidia kom seg bort med flere ganger, da under navnet: 'Bra bruk av game mechanics' Vel, helt ærlig så skjønner ikke jeg hvorfor folk skal rakke ned på Ensidia, siden de "stacket" Judgement of Light på Mimiron. Først av alt, om man har 3-4 paladins i et raid, er det vel naturlig at omlag halvparten judger light, uavhengi om den stacker eller ikke. Og om man da skal begynne å bruke DET som er argument for at de exploitet Mimiron, så blir det bare for dumt. Hva med alle andre encounters, da? Hva med folka som har stacket JoL uten å vite om det? Har de også exploitet da? Dessuten så stacker det mest sansynlig ikke, ifølge teksten Slimda linket til. Folkens, kan dere ikke bare la de få gleden av å ha en worldfirst, istedet for å finne på idiotiske grunner til at de ikke var et cleant kill? Men nå hadde de ikke 3-4 pallys i raidet, så derfor ville det vært bedre for raidet at holy pallyen bruker wisdom for å holde judgement of the pure oppe, men selvfølgelig bruker han light når den stacker. Judgement of the pure aktiveres på judgement of light også Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Men de som er så flinke til å spille judger jo hver sin , light og wisdom, men ikke i dette tilfellet, hvorfor? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen tidligere eksempler:- Twins - Vashj - C'thun - Mimiron..JoL stack Har du noen faktiske bevis, eller bare følger du saueflokk-mentaliteten? Mimiron? Ok so I wanted to check numbers for real of overall healing done by JoL but I got bored after the 7th parse Anyway these are the numbers from the top 7 parses on WMO for overall healing done by JoL: First numbers are from ret pally, 2nd is from holy. first what was our numbers - Ret 748k, holy 316k, overall 1064k 1st parse: 941k (ret) + 0 (holy) = 941k 2nd parse: 570k (ret) + 480k (holy) = 1050k 3rd parse: 946k (ret) + 0 (holy) = 946k 4th parse: 1294k (ret) + 12k (holy) = 1306k 5th parse: 1000k (ret) + 0 (holy) = 1000k 6th parse: 842k (ret) + 104k (holy) = 946k 7th parse: 957k (ret) + 0k (holy) = 957k and for a special parse.... Exo 1st kill: 1000k (ret) + 344k (ret) = 1344k As these numbers show nearly all guilds have the same amount of total healing done by JoL, some holy pallys don't use JoL at all which imo is crazy on such a fight, otherwise their numbers would be as high if not higher than ours. Why do two procs show up at the same time? Im not sure tbh, maybe its a UI bug? As it definately doesnt seem to stack, the Exo parse shows that clearly since they were judging at the same time, if it stacked the 2nd ret would be much higher. No idea but its clearly not something that gives any guild an advantage. Hope that clears up this shizzle atleast but im sure more conspiracy theorys will come Kom gjerne med litt håndfaste bevis, og ikke myter. http://www.youtube.com/watch?v=xVlWGhCGwf4 Se fra 4:51, så ser du at han mottar healing fra 2 forskjellige folk med judgement of light, om jeg ikke tar helt feil så hadde de 2 pallys i raidet, så vanligvis ville heller 1 av de brukt judgement of wisdom istedenfor for at en holy og retri pally bruker light når de ikke skal stacke.... Ikke så vanskelig å få kill når man har exploits, gitt. Vel, først skal du jo også finne exploiten da. Et argument Nihilum/Ensidia kom seg bort med flere ganger, da under navnet: 'Bra bruk av game mechanics' Vel, helt ærlig så skjønner ikke jeg hvorfor folk skal rakke ned på Ensidia, siden de "stacket" Judgement of Light på Mimiron. Først av alt, om man har 3-4 paladins i et raid, er det vel naturlig at omlag halvparten judger light, uavhengi om den stacker eller ikke. Og om man da skal begynne å bruke DET som er argument for at de exploitet Mimiron, så blir det bare for dumt. Hva med alle andre encounters, da? Hva med folka som har stacket JoL uten å vite om det? Har de også exploitet da? Dessuten så stacker det mest sansynlig ikke, ifølge teksten Slimda linket til. Folkens, kan dere ikke bare la de få gleden av å ha en worldfirst, istedet for å finne på idiotiske grunner til at de ikke var et cleant kill? Men nå hadde de ikke 3-4 pallys i raidet, så derfor ville det vært bedre for raidet at holy pallyen bruker wisdom for å holde judgement of the pure oppe, men selvfølgelig bruker han light når den stacker. Judgement of the pure aktiveres på judgement of light også Jeg vet det, men når de er 2 pallys i raidet, er det bedre å bruke wisdom isteden for 2 lights hvis de ikke prøver å stacke da selvfølgelig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå