Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Om vi skal starte sånn og, kan vi jo egentlig bare si at alt er teorier, og at vi aldri vil komme til enighet?

 

Men angående Mimiron, så er det vel bare å se filmen, og sjekke combat loggene, så finner man relativt raskt ut at det er en falsk anklage. Og da starter jeg heller å tvile på de andre anklagene også, og velger å stole på Kungen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ettersom dette eskalerer: SK Gaming spurte several andre top guilds før de spurte Nihilum, hele Ensidia nekter fremdeles, selv om de to guildene som ble spurt/+ tidligere Ensidia-medlemmer confirmer dette.

Har du en god kilde, skal jeg gi meg - og tro på deg.

Lenke til kommentar
Lady V:

"A priest named "Lewt" or something, who was raiding with Nihilum at the time and delivered the Shadow Word: Death that killed Vashj said a long time ago that they intentionally exploited a bug. Now I know they deny this, but when the guy who actually delivered the killing blow says they exploited and no one else could kill Vashj for such a long time after, it really makes you wonder"

 

For å komme med et svar fra samme tråd som du kopierte det sitatet ifra.

"They did not exploit Vashj. That was Method and the Fear Ward bug - which is a grey area anyway. Nihilum's Vashj kill was buggy, but it was legitimate for the time and the horribly buggy encounter."

 

C'thun: "Summon Disgusting Oozeling X amount of times to clear out Debuffs stacked on you. When inside stomach, debuff gets stacked that will kill you rather quickly if it stacked high enough."

 

Se forrige svar.

 

*edit*

 

Må forresten le av eXo som avslutter fremsiden sin med det amerikanske flagget og "America, Fuck Yeah!"-sangen, som vi alle vet er en parodi på det amerikanske samfunnet og sin holdning.

 

*edit2*

 

eXo-folkene har visst oppdatert fremsideposten fra når jeg leste den idag tidlig. De la til "We also filed a formal bug report on Blizzard's website.". Det stod der nemlig ikke idag tidlig.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Ettersom dette eskalerer: SK Gaming spurte several andre top guilds før de spurte Nihilum, hele Ensidia nekter fremdeles, selv om de to guildene som ble spurt/+ tidligere Ensidia-medlemmer confirmer dette.

Har du en god kilde, skal jeg gi meg - og tro på deg.

http://serbandsteel.dingblog.com/

http://lrguild.org/forum/viewforum.php?id=55

 

 

eXo-folkene har visst oppdatert fremsideposten fra når jeg leste den idag tidlig. De la til "We also filed a formal bug report on Blizzard's website.". Det stod der nemlig ikke idag tidlig.

Det har stått der hele tiden,

Lenke til kommentar
Jaja, har funnet ut at det ikke er meg det er noe galt med, da.

 

4. dagen nummeret ikke funker, sinnsykt godt jobba. Har prøvd å få tak i de via tlf siden torsdag.

 

Jeg har samme problemet. Wow-kontoen min har blitt merget med en annens battle.net-konto, og det er umulig å få tak i blizzard via telefon. Mail tar vel flere uker før man får svar på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...