Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Om vi skal starte sånn og, kan vi jo egentlig bare si at alt er teorier, og at vi aldri vil komme til enighet? Men angående Mimiron, så er det vel bare å se filmen, og sjekke combat loggene, så finner man relativt raskt ut at det er en falsk anklage. Og da starter jeg heller å tvile på de andre anklagene også, og velger å stole på Kungen. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ettersom dette eskalerer: SK Gaming spurte several andre top guilds før de spurte Nihilum, hele Ensidia nekter fremdeles, selv om de to guildene som ble spurt/+ tidligere Ensidia-medlemmer confirmer dette. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ettersom dette eskalerer: SK Gaming spurte several andre top guilds før de spurte Nihilum, hele Ensidia nekter fremdeles, selv om de to guildene som ble spurt/+ tidligere Ensidia-medlemmer confirmer dette. Har du en god kilde, skal jeg gi meg - og tro på deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Lady V:"A priest named "Lewt" or something, who was raiding with Nihilum at the time and delivered the Shadow Word: Death that killed Vashj said a long time ago that they intentionally exploited a bug. Now I know they deny this, but when the guy who actually delivered the killing blow says they exploited and no one else could kill Vashj for such a long time after, it really makes you wonder" For å komme med et svar fra samme tråd som du kopierte det sitatet ifra. "They did not exploit Vashj. That was Method and the Fear Ward bug - which is a grey area anyway. Nihilum's Vashj kill was buggy, but it was legitimate for the time and the horribly buggy encounter." C'thun: "Summon Disgusting Oozeling X amount of times to clear out Debuffs stacked on you. When inside stomach, debuff gets stacked that will kill you rather quickly if it stacked high enough." Se forrige svar. *edit* Må forresten le av eXo som avslutter fremsiden sin med det amerikanske flagget og "America, Fuck Yeah!"-sangen, som vi alle vet er en parodi på det amerikanske samfunnet og sin holdning. *edit2* eXo-folkene har visst oppdatert fremsideposten fra når jeg leste den idag tidlig. De la til "We also filed a formal bug report on Blizzard's website.". Det stod der nemlig ikke idag tidlig. Endret 30. juni 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ettersom dette eskalerer: SK Gaming spurte several andre top guilds før de spurte Nihilum, hele Ensidia nekter fremdeles, selv om de to guildene som ble spurt/+ tidligere Ensidia-medlemmer confirmer dette. Har du en god kilde, skal jeg gi meg - og tro på deg. http://serbandsteel.dingblog.com/ http://lrguild.org/forum/viewforum.php?id=55 eXo-folkene har visst oppdatert fremsideposten fra når jeg leste den idag tidlig. De la til "We also filed a formal bug report on Blizzard's website.". Det stod der nemlig ikke idag tidlig. Det har stått der hele tiden, Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 eXo-folkene har visst oppdatert fremsideposten fra når jeg leste den idag tidlig. De la til "We also filed a formal bug report on Blizzard's website.". Det stod der nemlig ikke idag tidlig. Som Rukk sier, det har stått der hele tiden, jeg linka det også tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '7' svar på allerede slettet innlegg. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Noen som kan prøve noe for meg? Fler enn meg som ikke får summetone hos blizzard support? Prøv å ring 80012277, og se om du kommer i gjennom? Jeg får enten: Motparten har lagt på. Eller Nettavsnitt opptatt Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Norway: 800 12 633 (free) Hvor fikk du ditt nummer fra? For alt vi vet er det scam og vi betaler 9milliarder for å ringe det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Det der er techical support. Mitt nummer er billing support. Norway: 800 12 277 (free) Endret 30. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg fikk ikke svar.Burde være oppe en time til. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 ingenting til meg heller på det numret. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jaja, har funnet ut at det ikke er meg det er noe galt med, da. 4. dagen nummeret ikke funker, sinnsykt godt jobba. Har prøvd å få tak i de via tlf siden torsdag. Endret 30. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Aldri håper jeg Makan til destruerende mount-changes :| Lenke til kommentar
Oook Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jaja, har funnet ut at det ikke er meg det er noe galt med, da. 4. dagen nummeret ikke funker, sinnsykt godt jobba. Har prøvd å få tak i de via tlf siden torsdag. Jeg har samme problemet. Wow-kontoen min har blitt merget med en annens battle.net-konto, og det er umulig å få tak i blizzard via telefon. Mail tar vel flere uker før man får svar på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Mail skal ta 2 uker å svare på, har dem sagt. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ok, får bare vente da. Forbanna battle.net piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå