Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
We wanted to give everyone a very early heads-up that, in response to player requests, we’re developing a new service for World of Warcraft that will allow players to change their faction from Alliance to Horde or Horde to Alliance.

 

Jeg ler.

 

http://blue.mmo-champion.com/1/18031079410...-the-works.html

ENDELIIIIG! Dette har jeg og mine kamerater pratet om lenge. Har gått og håpet på dette i mange mange år faktisk. De fleste av kameratene mine er Alliance, og vi har lenge villet spille sammen. Men, ingen gidder og lvle ny char :tease:

Lenke til kommentar
We wanted to give everyone a very early heads-up that, in response to player requests, we’re developing a new service for World of Warcraft that will allow players to change their faction from Alliance to Horde or Horde to Alliance.

 

Jeg ler.

 

http://blue.mmo-champion.com/1/18031079410...-the-works.html

ENDELIIIIG! Dette har jeg og mine kamerater pratet om lenge. Har gått og håpet på dette i mange mange år faktisk. De fleste av kameratene mine er Alliance, og vi har lenge villet spille sammen. Men, ingen gidder og lvle ny char :tease:

WOHOO!!!

 

 

Fy faen så deilig det blir :p Endelig slipper presten min å råtne på Alliance sida.

Lenke til kommentar

The bug is when someone is left inside the brain room of Yogg-Saron, they can still get aggro on the adds that spawn in phase 3. That means if you have someone getting healing aggro in the brain room, they will get aggro on the adds, which cause them to evade in place and allows for all of your raids dps to be focused on Yogg.

 

Bannet for det? Teit.

Hva med de 4 hestemenna i old naxx, 1 gikk å pullet annen boss, så daua han og bossen exploderte så hele naxx fikk lav HP. Så pullet resten av raidet hestemenna akkuratt da og AoE dem ned på 20 sek.

 

Hva med de som får buffer på seg fra mobs for å så bli summonet til en boss og utnytte buffen? Er det feil også?

Husker selv at vi MCa castere i LBRS og fikk FR res på hele raidet før vi løp til ragnaros.

 

Hva med warlocken som soloa hydross? dot - løp - hopp i vannet - løp ogg igjen og repeat. Bannet for å være kreativ.

Lenke til kommentar
The bug is when someone is left inside the brain room of Yogg-Saron, they can still get aggro on the adds that spawn in phase 3. That means if you have someone getting healing aggro in the brain room, they will get aggro on the adds, which cause them to evade in place and allows for all of your raids dps to be focused on Yogg.

 

Bannet for det? Teit.

 

Egentlig ikke.

 

Hva med de som får buffer på seg fra mobs for å så bli summonet til en boss og utnytte buffen? Er det feil også?

Husker selv at vi MCa castere i LBRS og fikk FR res på hele raidet før vi løp til ragnaros.

 

Evade-bugget dere Ragnaros? Nei, dere brukte skills tilgjengelig i spillet og brukte det på en lur måte.

 

Hva med warlocken som soloa hydross? dot - løp - hopp i vannet - løp ogg igjen og repeat. Bannet for å være kreativ.

 

Du mener han som hoppet opp og ned av vannet, noe som gjorde at Hydross løp frem og tilbake? Sånn som Magen som tok spellsteal på bone armor i Naxx og soloet ene vingen. Det var ikke ment det skulle være sånn.

 

Det de amerikanske gutta gjorde, var å EVADE-bugge mobsa. De hadde noen som dro aggro, og stod på en plass man ikke kunne få tak i dem. Dette gjorde da fase 3, som er veldig vanskelig, til en "piece of cake"-fase.

 

Det er ikke sammenlignbart.

 

*edit*

 

Og bare for å understreke. Jeg gir blanke F. i hvem som "banker bossen først". Det som er viktig er når jeg gjør det.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jaha Rukk? Kom gjerne med eksempel?

 

Hodir F.eks? Første Hardmode-kill hadde en timer på 3 minutter. Som Blizzard fikset.

Andre Hardmode-kill hadde en timer på 2 minutter og 30 sekunder. Som Blizzard fikset igjen.

Når da endelig Ensidia fikk prøve seg, var timeren på hele 2 minutter. Som Blizzard fikset på. Igjen. Etter Ensidia tok en liten skitten omvei.

 

Forskjellene her er mange.

Ensidia sa aldri at de tok Hodir lovlig, imotsetning til hva eXo-gutta gjorde med Yogg-saron. De sa rett frem at de hentet en buff fra trash, før de tok bossen. De mailet også Blizzard med info om hva de hadde gjort, hvorfor, etc. Hodir hardmode på 2 minutter var rett og slett umulig å ta på lovlige metoder. Noe som Blizzard fikset, igjen... Til 3 minutter.

Lenke til kommentar
Jaha Rukk? Kom gjerne med eksempel?

 

Hodir F.eks? Første Hardmode-kill hadde en timer på 3 minutter. Som Blizzard fikset.

Andre Hardmode-kill hadde en timer på 2 minutter og 30 sekunder. Som Blizzard fikset igjen.

Når da endelig Ensidia fikk prøve seg, var timeren på hele 2 minutter. Som Blizzard fikset på. Igjen. Etter Ensidia tok en liten skitten omvei.

 

Forskjellene her er mange.

Ensidia sa aldri at de tok Hodir lovlig, imotsetning til hva eXo-gutta gjorde med Yogg-saron. De sa rett frem at de hentet en buff fra trash, før de tok bossen. De mailet også Blizzard med info om hva de hadde gjort, hvorfor, etc. Hodir hardmode på 2 minutter var rett og slett umulig å ta på lovlige metoder. Noe som Blizzard fikset, igjen... Til 3 minutter.

De fikk mange nye 239 ilvl items av denne killen, også et forsprang på omlag 2 uker på de andre top-guildene. At du i det heletatt gidder å rettferdigjøre at Ensidia gjentatte ganger exploiter seg til world firsts er latterlig. Noen tidligere eksempler:

- Twins

- Vashj

- C'thun

- Mimiron..JoL stack

 

Ensidia suger blizzard k*k, believe it or not.

Endret av Rukk
Lenke til kommentar

Nihilum/Ensidia har alltid vært litt hevet over loven i WoW, på grunn av at de nesten alltid er de første til og prøve en boss og må finne ut alt av tacts på egenhånd. Og de sier alltid i fra til Blizzard om hva de gjør og hva som må fikses. Husker når mount hyjal kom ut så fikk ensidia en GM med seg på PTR som Death Toucha alle bossene fra 10% elns for å være sikker på at de fikk prøvd alle bossene. Rett og slett fordi Nihilum som det var back then, var de beste testerene blizzard hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...