Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei altså, reklamere for seg selv når folk ringer deg for og spørre deg om spørsmål som du skal hjelpe dem med? Fysj av meg. De burde heller spille av Age of conan theme song.

Jeg sier ikke at det er feil av dem og spille av sitt eget theme. Jeg sier bare at det er sinnsykt irriterende å høre på samme loopen i 30 minutter.

Lenke til kommentar
Og jeg ser den, men tror ikke biiip biiip biiip ville vært særlig mye bedre i 30 min. De 5 første kanskje men, ettevært blir jo det enda jævligere enn theme sangen.

Tja, da hører man iallefall ingen menneskestemme før du faktisk får svar fra blizzard. Så da reagerer du iallefall når de svarer. (Det er en dame som snakker konstant i de 30 minuttene, med musikken i bakgrunnen).

 

Etter 15 min brøt det igjen btw. Fjerde gang det bryter. Meg eller blizzard det er noe galt med? Har prøvd med både hustlf og mobiltlf.

Lenke til kommentar

Deg mest sannsynlig. Aldri opplevd det når jeg har prøvd og ringe dem. Selv om det for all del kan være noe galt hos dem også, det er faktisk ting som kan skje som blizzard ikke kan gjøre noe med. De eier hverken sin egen internett tilkobling eller telefon linje, så hvis linja i Paris går til helvete gjør telefonen hos blizzard også det.

Lenke til kommentar

Prøvde account management.

 

Nå er det masse skurr når hun dama snakker, tror nok feilen ligger hos de. Var ikke skurr istad.

 

Edit: Har prøvd med 3 forskjellige telefoner nå. Det bryter på akuratt samme tidspunkt med alle 3. Det er neppe meg det er noe galt med, da 2 av telefonene var mobiltelefoner, som hvem som helst kunne ha brukt, hvor som helst.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Er straks lv 60. Har RAF med 2 andre, og jeg tenker å føre over min lv 60 på min wotlk account, og lage en dk på en annen server og booste oss. Så poenget, jeg fører over den lv 60 på fks server1. Men skal ha en dk på server2. Vil det funke? eller må jeg ha en char over 55 på den serverenj eg skal ha dk på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...