Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vennene mine har "tvingt" meg til å rerolle på Boulderfist(ny server), mens jeg, som liker den levlende priesten min veldig godt vil fortsette på den :/. Men vil jo ikke bli spillende alene... Har også kjøpt så mange items til den :)

Hrmph.

Jaja... Får bli en priest til da

Lenke til kommentar
Xorothian stardust: check. 30 owlbeast-blod-dritt med elendig droprate: check. 3 arcanite bar/10 elixir of shadow power/6 brilliant shard/25 dark iron ore/35 black dragonscale: check.

Nå er det bare en kjapp tur til Scholo og DM, så fiser jeg rundt på dreadsteed. :)

5875780[/snapback]

Joa funket det runnet, til slutt..

Tanken har fremdeles ikke fått i orden på greierne. Er driverfeil. Må reinstallere spillet, mest sannsynlig. Det er litt.. kjipt.

Lenke til kommentar

Joda, vet at konstant, jevn skade er best til raiding.. men PvP-gear var tanken, ja. Jeg fikk nok aggro i MC da jeg ble invitert én time etter jeg dinget 60 (akkurat nok tid til å bli attuned), og møtte opp med crit-bukse/cloak/belte, saccet succubus og skvettet wizard oil på Soul harvesteren.

+dmg-gear og threat-addon neste gang. :)

Lenke til kommentar

jeg skal bare være borte i påskeferien fra mandag til torsdag..resten av dagene skal jeg ingenting, så jeg lurte på å grave fram WoW igjen hvis jeg fortsatt har noen dager igjen på Gamecard...har en level 26 Gnome Rogue på Deathwing som nå sitter og slapper av i Duskwood. er det lurt å ta quester/grinde her?

Lenke til kommentar

Forresten, noen som har gjort en av de pristine hide-questene? Ut ifra innleggene på thottbot (som hovedsakelig går på hvem som har krav på pristine hide), har jeg forstått at man får questen fra Finkle Einhorn, som er i magen til the beast. Da lurer jeg på når han kommer frem, er det bare når Finkle's skinner dropper, eller når noen flår the beast?

Lenke til kommentar

Fikk meg en god latter på første bossen i AQ igår : :)

Jeg er Mind controlled, svær som et fly, polymorphed, I en frost trap. For et syn :!:

(Edit: Ble noe krøll med konventeringen av bildet, så det er på en måte.. speilvendt, men det er bare bokstavene som blir ødelagt av det)

post-75834-1144524789_thumb.jpg

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...