Edmund Blackadder Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Coords? Bruker anledningen til å bumpe. Som jeg sikkert har sagt før så rerollet jeg en tauren warrior på talvinarr, så er det noen her som spiller _horde_ på talvinarr? 5877201[/snapback] Endret 7. april 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Sååå... Det er hovedsaklig vendortrash som man får pengene fra? / Elemental earth Endret 7. april 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Vendortrash, solid stone/deeprock salt/elemental earth. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Vennene mine har "tvingt" meg til å rerolle på Boulderfist(ny server), mens jeg, som liker den levlende priesten min veldig godt vil fortsette på den :/. Men vil jo ikke bli spillende alene... Har også kjøpt så mange items til den Hrmph. Jaja... Får bli en priest til da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Xorothian stardust: check. 30 owlbeast-blod-dritt med elendig droprate: check. 3 arcanite bar/10 elixir of shadow power/6 brilliant shard/25 dark iron ore/35 black dragonscale: check. Nå er det bare en kjapp tur til Scholo og DM, så fiser jeg rundt på dreadsteed. 5875780[/snapback] Joa funket det runnet, til slutt.. Tanken har fremdeles ikke fått i orden på greierne. Er driverfeil. Må reinstallere spillet, mest sannsynlig. Det er litt.. kjipt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ... og der var pristine hide of the beast bydd på. 500g. Nå mangler jeg bare Gloves of spell mastery, så har jeg crit-gearet mitt i orden. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 +dmg > crit. Eller skal du wtfpwne i PvP? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Joda, vet at konstant, jevn skade er best til raiding.. men PvP-gear var tanken, ja. Jeg fikk nok aggro i MC da jeg ble invitert én time etter jeg dinget 60 (akkurat nok tid til å bli attuned), og møtte opp med crit-bukse/cloak/belte, saccet succubus og skvettet wizard oil på Soul harvesteren. +dmg-gear og threat-addon neste gang. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg skal bare være borte i påskeferien fra mandag til torsdag..resten av dagene skal jeg ingenting, så jeg lurte på å grave fram WoW igjen hvis jeg fortsatt har noen dager igjen på Gamecard...har en level 26 Gnome Rogue på Deathwing som nå sitter og slapper av i Duskwood. er det lurt å ta quester/grinde her? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Forresten, noen som har gjort en av de pristine hide-questene? Ut ifra innleggene på thottbot (som hovedsakelig går på hvem som har krav på pristine hide), har jeg forstått at man får questen fra Finkle Einhorn, som er i magen til the beast. Da lurer jeg på når han kommer frem, er det bare når Finkle's skinner dropper, eller når noen flår the beast? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Han kommer fram når man skinner the beast. Finkle's trenger ikke å droppe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ok, gode greier. Da skulle det vel ikke være noe særlig stress å få hatten min. Litt rompe at arcane crystals har gått fra 10-12 til 20g på serveren. Furt. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Arcanite har gått fra 20g per bar til 30g på Drak'thul, du kunne hatt det verre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jaja, nå hjelper jo jeg til med å selge delicate arcanite converter til 45-50g og rocket fuel til 5g tønnen, så jeg skal vel ikke klage for mye. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 http://thottbot.com/?i=26965 Endelig! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Fikk meg en god latter på første bossen i AQ igår : Jeg er Mind controlled, svær som et fly, polymorphed, I en frost trap. For et syn :!: (Edit: Ble noe krøll med konventeringen av bildet, så det er på en måte.. speilvendt, men det er bare bokstavene som blir ødelagt av det) Endret 8. april 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Sånn, der var pristine hide vunnet, ingen konkurranse. Her gjør man seg klar til mandagens Darkmoon faire. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Var det ikke du som syntes det var like greit med Anastari Heirloom da? =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Tiltak å gå i Scholo, da. Også eeer det jo greit med litt +int også, sånn for å få crit-prosenten opp. Edit: altså, mer tiltak å gå i Scholo enn det er å kjøpe ti millioner dense stone og trykke på "create all". Endret 8. april 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå