Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greetings,

 

Thank you for your email. We have now reset your password and issued you with a computer generated one, which you will receive in a separate e-mail. You will be able to change this password at your leisure, using the Account Management feature on our web site, located at:

http://www.wow-europe.com/en/

 

We have also changed the registered email address for this account. All future correspondence from us will be sent to this email address exclusively.

 

Your password will be sent from [email protected]. If you do not receive it after one hour, please add this address to your email address list so that it is not rejected by any spam filter you are using.

 

Så jeg prøver da, å logge inn med emailen min og det nye passordet jeg har fått tilsendt.

 

Funker det? Selvsagt ikke.

Lenke til kommentar

Nei, men når jeg var på ferie, så hadde en random asiater merget min wow account min sin battle.net account, og jeg trengte ikke å bekrefte dette på noen måte med min egen mail. Så om han har acc navn + passord kan han fucke meg opp lett, for så å logge på min account med han sin email, som jeg forøvrig ikke får vite hva er.

 

Jeg fikk kun en mail som sa at det hadde skjedd. Patetisk i grunn, da hackeren ikke har tilgang til mailen min - og det ville aldri skjedd om jeg fikk en mail der jeg måtte godkjenne sammenslåingen.

 

Idiotisk system.

Lenke til kommentar

Nei.

 

Det var aldri noe å bekrefte, det bare skjedde.

 

Jeg hadde én mail i inbox, den så sånn her ut:

 

Hello yang,

 

This e-mail notification is to inform you that the World of Warcraft account, <sensurert>, has just been merged into a Battle.net account. If you were not the person who performed this account merge, please contact Battle.net Supportimmediately.

 

You have successfully merged the following World of Warcraft account:

 

<sensurert>

 

into the following Battle.net account:

 

s***@hotmail.com

 

From now on, you must use the above Battle.net account name and its password to play World of Warcraft and to access World of Warcraft Account Management for billing and subscription services. Your World of Warcraft billing information has not been affected by this merge.

 

Important! Please note that any existing recurring billing on the merged World of Warcraft account will continue uninterrupted.

 

Jeg heter Andreas, ikke Yang.

 

Edit: Jeg gjorde som de sa, og kontaktet support med en gang. Men hvorfor ikke bare lage en BEKREFTELSES MAIL funksjon, istedet for å overloade support teamet med unødvendig søppel?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Blizzard support telefon irriterer meg så sinnsykt. Klokken halv 3 på en mandag, har de 30 minutter kø på support (wtf? ansett fler much?). Men greit nok, jeg skal vel få meg til å vente 30 min på en tlf samtale istedet for halvannen uke på mail svar. Men når jeg har ventet rundt 15 minutter, så bare bryter signalet og det står at de har lagt på. Så da må jeg vente på nytt.

 

Har skjedd 3 ganger at signalet bare har bryti.

 

HERREGUD BLIZZARD!

 

Dessuten er den sangen som looper sinnsykt irriterende. Wowtheme som ventesignal? Neitakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...