Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den verste sonen er Ashenvale. Samme søren hvor du skal på det kartet, så må du ta omveier. Har heller ikke noe til overs for Nelf-designet.

 

Favoritten må være Tanaris. Og jeg skjønner ikke Desolace-hatet, jeg synes den sonen er skikkelig god. Koste meg også der på min aller første karakter.

Lenke til kommentar
Jeg synes den verste sonen er Ashenvale. Samme søren hvor du skal på det kartet, så må du ta omveier. Har heller ikke noe til overs for Nelf-designet.

 

Favoritten må være Tanaris. Og jeg skjønner ikke Desolace-hatet, jeg synes den sonen er skikkelig god. Koste meg også der på min aller første karakter.

Må si meg enig i mye av dette.

 

Liker også WPL og EPL veldig godt. Både stemningen og spillmessig.

Lenke til kommentar

Har aldri likt Darkshore/Ashenvale. Pleide å like Tanaris, men etter et hav av alts har jeg gått litt lei. Blir fremdeles glad hver gang jeg kommer til STV, muligens min favorittsone.

 

Searing Gorge og Un'goro er mine favoritt "queste-soner", mange quester på samme sted og man får levert mange quests på samme tid, som gir en god følelse av at levlingen går fort.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Morsomt å lese hvilke soner dere likte. Illustrerer også på en måte hvor komplekst og vanskelig det er å tilfredsstille en stor spillergruppe. Mange forskjellige preferanser. Og det altså på soner man liker best. Tenk da hvor vanskelig det er på andre områder :)

Lenke til kommentar
Aldri klart og levle en eneste level i decolace etter 4 år med WoW. Er ikke helt sikker på hvorfor men tror det er fordi det ikke er tegn til noen markert vei der, så du ender opp med og løpe rundt hele sona før du kommer dit du skal, og det er så kjipt der, er bare mørkt, uten og være sånn kult mørkt.

Sonen er generelt depressiv.

Og gjør meg deppa.

Og jeg er så fitte lei de jævla kentaurene :p

Bli hated med den ene og friendly med den andre, og så drive rundt og skaffe ører. Pes :p

Eneste jeg er der for, er for å kverke skjelett for å få den SM-questen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...