Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla fint. Først ringer jeg blizzard support tlf kl 18.30, og de sier det er ca 30 min ventetid, jeg venter i 15 min, før linja bryter. Så jeg ringer igjen, og får igjen beskjed om at det er 30 min ventetid, og når 15 minutter har gått, bryter det IGJEN - siden de stenger en time før på Fredager.

 

Jævli flott det.

Lenke til kommentar
Noen andre Bartender 4 er bugget med?

Har enablet "Right Click to Self Cast", men det funker ikke. Har targetet et friendly target og høyreklikker, men healer targetet og ikke meg selv. Any1 ?

 

Vet ærlig talt ikke. Sjekk at du har aktivert settingen på riktig bar, og at du ikke har aktivert det på action bar 4, så prøver du det på action bar 5 - eller noe i den dur.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Azhara hadde vært fantastisk hvis det faktisk hadde vært quests der... Veldig pen sone som Blizz har utnyttet dårlig.

 

Liker Azshara veldig dårlig på grunn av at hvis du faller ned et sted så kan det i verste fall være 10 minutter med svømming/løping til du kan komme tilbake til utgangspunktet, slikt er ikke jeg så veldig fan av. Legg til at det er veldig lite quests der så snakker vi en katastrofalt dårlig zone, nesten verre enn gamle Silithus.

Lenke til kommentar

Husker endeløse timer med farming av satyrer i Azshara. Felcloth, runecloth, chests og mine første boe epics kom derfra. Ble spenn av slikt :)

Winterspring var definitivt favorittsonen. Mye tid brukt der. Ble exhalted med timbermaw da det ble mulig.

Desolace er kanskje ikke en bra sone, men driver og levler opp et par alts til nå og etter å ha sett litt på drops i instanser fant jeg ut at maraudon var en fin instanse.

Outland kan for min del dra til helvette. På mainen har jeg questet Outland Sucks. Blir aldri å gjøre det. Skal få ligge i loggen til evig tid siden det beskriver akkurat hva jeg synes ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...