Nevvis Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Så om en bare spiller på privat server er det lite de kan gjøre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 En EULA står ikke over loven. Bryter privat-servere åndverksloven? Hvis blizzard vil banne deg så banner de deg, sånn er det. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg er på utkikk etter en wow comic strip. Handlingen er som følger: Noen hordes står rundt å ser på ett ark. En av karakterene forstår ikke hva som står, får se arcane intellect og sier noe som "Ah, now I get it!". Jeg hadde satt pris på om noen hadde kunne funnet link til denne. Jeg har googlet i evigheter uten hell. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 http://www.worldofwarcraft.com/community/c...allery.html#120 ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Noen med G5-mus som opplever at tilbake/autorun-knappen av og til ikke fungerer? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 http://www.worldofwarcraft.com/community/c...allery.html#120 ? Takker! Må takke jeg og, den var faktisk ikke så dum, og den siden hadde en del flere småhumringer på lageret. Fint å ha i de trøtte timer av natta når man egentlig skal sove Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Faens japser, de fikk tak i passordet mitt, og fikk merget accuonten min med en battle.net account. Jeg fikk ikke en gang en mail der jeg måtte bekrefte sammenslåingen. Idiotisk.. Så nå er det mailhelvette igjen. JEJE Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Faens japser, de fikk tak i passordet mitt, og fikk merget accuonten min med en battle.net account. Jeg fikk ikke en gang en mail der jeg måtte bekrefte sammenslåingen. Idiotisk.. Så nå er det mailhelvette igjen. JEJE Hvordan fikk de tak i det? bare hacket uten videre? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Faens japser, de fikk tak i passordet mitt, og fikk merget accuonten min med en battle.net account. Jeg fikk ikke en gang en mail der jeg måtte bekrefte sammenslåingen. Idiotisk.. Så nå er det mailhelvette igjen. JEJE Hvordan fikk de tak i det? bare hacket uten videre? Tipper han har registrert seg på et forum, en gullkjøpsside eller lignende med samme passord eller emailadresse. Ingen som kan hacke en konto "uten videre..." Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har ikke vært innom noen suspekte sider, men har vel en trojan på PC'n min eller noe. Skjedde nesten akuratt det samme for 1 år siden, i fjord sommer - etter jeg haddet kommet hjem fra ferie. Jaja, får vel bare vente da. Og ja, det er "igjen", og ja jeg failer (det er det ikke noe nytt?) :< Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg tror en authenticator kunne vært noe for deg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det tror jeg og Kjøper en når jeg får fingrene i accounten min igjen. .. om jeg får fingrene mine i accen, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 ..det gjør du nok skal du se :> Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er ikke så sikker denne gangen, har vært UTROLIG mye surr med accounten min, men time will show. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Sitter og hører på Blue Plz, jeg har aldri hørt TB så sint før... Men jeg skjønner ham godt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 eeeek, michael jackson er død !!! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hadde vært så typisk blizzard og sette inn en NCP til "ære" for Michael Jackson i neste content patch nå. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå