Slimda Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Altså, recount skriver opp skaden din uten problemer, men det er et annet problem for alle andre. Det er ikke "Magenr.2" som gjør skade, det er "Vehicle" og det knytter ikke Recount opp til hver enkelt person. Ser det selv når jeg laster opp logger av Ulduar til Worldoflogs, da er Flame Leviathan fylt med "vehicle"-skade, men veldig lite "person"-skade. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Merger du pet til player da? Uansett så ser du hvem som kjører kjøretøyet etter navnet til kjøretøyet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Altså, recount skriver opp skaden din uten problemer, men det er et annet problem for alle andre. Det er ikke "Magenr.2" som gjør skade, det er "Vehicle" og det knytter ikke Recount opp til hver enkelt person. Ser det selv når jeg laster opp logger av Ulduar til Worldoflogs, da er Flame Leviathan fylt med "vehicle"-skade, men veldig lite "person"-skade. Hm, kan laste opp et screenshot av den aktuelle fighten: (Don't mind the UI ) Min hoderegning sier at det ble gjort omtrent like mye damage ifølge Recount som Flame Leviathan sin HP skulle tilsi. Uansett var ikke dette noe forsøk på å boaste meg selv, men heller et tilfelle av "hvor boosta går det an å bli a lissom?". Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er private server ulovelig? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er private server ulovelig? Ja Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Altså, recount skriver opp skaden din uten problemer, men det er et annet problem for alle andre. Det er ikke "Magenr.2" som gjør skade, det er "Vehicle" og det knytter ikke Recount opp til hver enkelt person. Ser det selv når jeg laster opp logger av Ulduar til Worldoflogs, da er Flame Leviathan fylt med "vehicle"-skade, men veldig lite "person"-skade. Feil! Kjøretøy blir sett på som pets, og recount merger (som standar) pet damage med player damage. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er private server ulovelig? Ja oki : ) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er private server ulovelig? Det er nok ikke ulovlig, men Blizzard liker det ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Feil! Kjøretøy blir sett på som pets, og recount merger (som standar) pet damage med player damage. Skulle gjerne hentet frem loggen jeg har liggende, men serveren er nede for øyeblikket. Recount tar skaden DU gjør i vehicle og legger den til DEG. Men, som vist på bildet over, alle de andre gjorde jo "null skade". For de, så er det de som er nr. 1, vanligvis. Hos min recount ser jeg vanligvis bare 2-3 stk som gjør DPS på Flame Leviathan, selv i 25mannsraid. Dette er selvsagt helt på bærtur, og jeg venger å skippe denne bossen når det gjelder logging. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jepp, samme er det hos meg, bare 1-4 kan være på recount meteren. Så, følge recount på bossen der er bare "joke". Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Feil! Kjøretøy blir sett på som pets, og recount merger (som standar) pet damage med player damage. Skulle gjerne hentet frem loggen jeg har liggende, men serveren er nede for øyeblikket. Recount tar skaden DU gjør i vehicle og legger den til DEG. Men, som vist på bildet over, alle de andre gjorde jo "null skade". For de, så er det de som er nr. 1, vanligvis. Hos min recount ser jeg vanligvis bare 2-3 stk som gjør DPS på Flame Leviathan, selv i 25mannsraid. Dette er selvsagt helt på bærtur, og jeg venger å skippe denne bossen når det gjelder logging. Det er jo fordi de andre faktisk -gjør- "null skade". Hvis det vanligvis bare er 2-3 stk som gjør DPS på Flame Leviathan i 25mansraid hos dere ville jeg revurdert hvem som får lov til å kjøre Demolisher. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hadde det vært sant at bare 2-3 gjør skade på den fighten så ville aldri bossen blitt downa, så det er nok ett recount problem. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Funker fint for meg med recount, vi wipa akkurat på 0,2% med 4 tårn >< Endret 24. juni 2009 av Christoffer99 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg prøver å kjøpe meg en mnd gametime via accoutn management, men kortinformasjonen jeg legger til er ikke gyldig, har nå prøvd med o forskjellige kort, neon som opplever det samme? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er private server ulovelig? Det er nok ikke ulovlig, men Blizzard liker det ikke. Hva har Blizz tenkt til å gjøre med det, om du så innrømmer fagging rundt på private servers? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg tror faktisk Blizz vil banne deg hvis de finner det ut, men jeg kan ikke se hvordan de skulle kunne vite sikkert at du har spillt på en privat server. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er private server ulovelig? Det er nok ikke ulovlig, men Blizzard liker det ikke. Hva har Blizz tenkt til å gjøre med det, om du så innrømmer fagging rundt på private servers? Alle vennene mine har begynt på pre-tbc private server og eg har lyst å skremme dem tilbake ;P Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Private server er 200% ulovlig .. fordi det er en modda verson av wow som bryter mot EULA LUA osv... HVIS blizzard buster de som driver privatservere osv sliter de økonomisk en stund... (det skjedde med Vwow eller hva det enn nå het ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor private server er bare morsomt hvis du har med mange kompiser og ganker folk som tror de kan spille @ Ercles: jo de har faktisk et programm som snuser igjennom dataen din og hvis de finner noe mistenkelig osv så rapporterr den til blizzard Blizzard Launcher'n søker faktisk etter virus... det heter warden Endret 24. juni 2009 av Submit Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) En EULA står ikke over loven. Bryter privat-servere åndverksloven? Endret 24. juni 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er vel ikke den type "lov" det er snakk om heller, men når man lager man en konto så går man med på at Blizzard har rettmessig lov til å banne deg for å spille på en privat server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå