Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Altså, recount skriver opp skaden din uten problemer, men det er et annet problem for alle andre. Det er ikke "Magenr.2" som gjør skade, det er "Vehicle" og det knytter ikke Recount opp til hver enkelt person.

Ser det selv når jeg laster opp logger av Ulduar til Worldoflogs, da er Flame Leviathan fylt med "vehicle"-skade, men veldig lite "person"-skade.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, recount skriver opp skaden din uten problemer, men det er et annet problem for alle andre. Det er ikke "Magenr.2" som gjør skade, det er "Vehicle" og det knytter ikke Recount opp til hver enkelt person.

Ser det selv når jeg laster opp logger av Ulduar til Worldoflogs, da er Flame Leviathan fylt med "vehicle"-skade, men veldig lite "person"-skade.

Hm, kan laste opp et screenshot av den aktuelle fighten: (Don't mind the UI :wee: )

post-63678-1245845183_thumb.jpg

Min hoderegning sier at det ble gjort omtrent like mye damage ifølge Recount som Flame Leviathan sin HP skulle tilsi. Uansett var ikke dette noe forsøk på å boaste meg selv, men heller et tilfelle av "hvor boosta går det an å bli a lissom?".

Lenke til kommentar

Feil! Kjøretøy blir sett på som pets, og recount merger (som standar) pet damage med player damage.

Lenke til kommentar
Feil! Kjøretøy blir sett på som pets, og recount merger (som standar) pet damage med player damage.

Skulle gjerne hentet frem loggen jeg har liggende, men serveren er nede for øyeblikket.

Recount tar skaden DU gjør i vehicle og legger den til DEG.

Men, som vist på bildet over, alle de andre gjorde jo "null skade". For de, så er det de som er nr. 1, vanligvis. Hos min recount ser jeg vanligvis bare 2-3 stk som gjør DPS på Flame Leviathan, selv i 25mannsraid. Dette er selvsagt helt på bærtur, og jeg venger å skippe denne bossen når det gjelder logging.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hentet frem loggen jeg har liggende, men serveren er nede for øyeblikket.

Recount tar skaden DU gjør i vehicle og legger den til DEG.

Men, som vist på bildet over, alle de andre gjorde jo "null skade". For de, så er det de som er nr. 1, vanligvis. Hos min recount ser jeg vanligvis bare 2-3 stk som gjør DPS på Flame Leviathan, selv i 25mannsraid. Dette er selvsagt helt på bærtur, og jeg venger å skippe denne bossen når det gjelder logging.

Det er jo fordi de andre faktisk -gjør- "null skade". Hvis det vanligvis bare er 2-3 stk som gjør DPS på Flame Leviathan i 25mansraid hos dere ville jeg revurdert hvem som får lov til å kjøre Demolisher.

Lenke til kommentar
Er private server ulovelig?

Det er nok ikke ulovlig, men Blizzard liker det ikke.

Hva har Blizz tenkt til å gjøre med det, om du så innrømmer fagging rundt på private servers?

Alle vennene mine har begynt på pre-tbc private server og eg har lyst å skremme dem tilbake ;P

Lenke til kommentar

Private server er 200% ulovlig .. fordi det er en modda verson av wow som bryter mot EULA LUA osv... HVIS blizzard buster de som driver privatservere osv sliter de økonomisk en stund... (det skjedde med Vwow eller hva det enn nå het :p )

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
private server er bare morsomt hvis du har med mange kompiser og ganker folk som tror de kan spille :(

@ Ercles: jo de har faktisk et programm som snuser igjennom dataen din og hvis de finner noe mistenkelig osv så rapporterr den til blizzard :)

Blizzard Launcher'n søker faktisk etter virus...

det heter warden

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...