Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre enn meg som har en misstanke om at serverene med problemer ikke blir stabile før etter maintenance?

Edit:

Sondrizzle, jeg kommer inn i ny og ne, men har oppi 10 000ms latency og ender med en disconnect etter en ganske kort stund.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Sondrizzle, jeg kommer inn i ny og ne, men har oppi 10 000ms latency og ender med en disconnect etter en ganske kort stund.

Merkelig, kjører WoW helt fint (Frostwhisper) med omkring 100 ms, som egentlig er helt vanlig for min del (litt over egentlig, pleier å ha rundt 70 ms, men er ikke noe big deal.

Lenke til kommentar

Grim Batol funker fint, Dragonblight er ganske ødelagt. Om den ikke er offline og jeg faktisk kommer til character screen får jeg enten DC med en gang loading screen er ferdig eller ekstrem lag en liten stund før jeg nok en gang får DC.

Lenke til kommentar

Gjorde visst nesten 83% av total damage done i FL10-PuG rett før jeg tok kvelden. Er noe tragisk hvor dårlige folk kan bli. Måtte nedgradere fra 1 tårn tilogmed.

Bra jeg har mer vett enn å prøve å tanke bossen med en Demolisher. :roll:

Lenke til kommentar
Gjorde visst nesten 83% av total damage done i FL10-PuG rett før jeg tok kvelden. Er noe tragisk hvor dårlige folk kan bli. Måtte nedgradere fra 1 tårn tilogmed.

Ja for recount funker jo så bra på den bossen, har selv alltid topp dps.

Lenke til kommentar
Recount fungerer ikke på den bossen i det hele tatt.

Speaking of Which, Tier9 utstyret ser pent ut, dog 4t9 druid ser litt skuffende ut.

Ja for recount funker jo så bra på den bossen, har selv alltid topp dps.

Min funker fint, vet ikke hvilken jalla versjon dere bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...